سرعت گیر دیگری برای Transmission Gully: ادغام خط در Linden در حالت انتظار

[ad_1]

برنامه های یک خط ادغام برای سهولت عبور و مرور بین بزرگراه ایالتی 1 و انتهای جنوبی انتقال گلی متوقف شده است زیرا آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ نتوانست پیمانکاری برای ساخت جاده پیدا کند.

بدون امتداد لاین ادغام 650 متری در نقطه ای که گیربکس چهار لاین انتقال با SH1 در Linden ملاقات می کند ، کارشناسان از مشکلات ازدحام گسترده به ویژه با ادامه رشد جمعیت منطقه ترس دارند.

مایک نون ، مدیر کل امور اتومبیلرانی در انجمن اتومبیل گفت: “این اتفاق افتاده ای است و اگر این اتفاق نیفتد ، و من امیدوارم که آنها پول را محاصره کنند.” “ما نمی خواهیم یک گلوگاه بزرگ داشته باشیم.”

تأخیر در مسیر لغزش آخرین مورد از مجموعه مشکلاتی است که Transmission Gully را آزار داده است ، و این یک مسیر جایگزین برای SH1 بین Linden و Paekakariki را فراهم می کند ، از زمان ارائه آن برای اولین بار در سال 1919.

این جاده اکنون قرار است در ماه سپتامبر افتتاح شود اما در کل 1.25 میلیارد دلار ، حدود 50 درصد بیش از بودجه اولیه آن 850 میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید:
* بزرگراه صد ساله طبق پیشنهاد NZTA به شورای تحویل داده نمی شود
* رئیس گالری انتقال می تواند به سال 2023 بازگردد – رئیس انجمن حمل و نقل جاده ای
* مسیر انتقال گلی تا کریسمس با قیمت 1 میلیارد دلار افتتاح می شود
* انتقال بزرگراه Gully ساخت “قابل توجهی عقب” برنامه

ظهر اذعان داشت که در بخش ساخت و ساز مسائلی وجود داشته است اما گفت ضروری است که خط ایجاد اجازه می دهد تا ترافیک جمع شود. “واقعاً مهم است که ادغام اتفاق بیفتد.”

نیک لگت ، مدیر اجرایی مجمع حمل و نقل جاده ای و شهردار سابق Porirua ، گفت که خط قفسه بندی “گزینه کمک باند” برای مشکلات ترافیکی است. وی گفت: “اکنون ، آنها حتی با کمک باند نمی روند ، بلکه آنها فقط اجازه می دهند تا خونریزی کند.”

آنیتا بیکر ، شهردار Porirua هشدار داد که ، بدون وجود خط ، ترافیک از هر دو طرف بیشتر عقب می رود و باعث عقب ماندگی در Kāpiti و Tawa می شود.

وی گفت که او همچنین می فهمد NZTA کسی را برای انجام کار پیدا نمی کند ، و NZTA می خواهد قبل از ایجاد خط لغزش اضافی ببیند که چه ترافیکی قرار است باشد.

انتقال جاده Gully در Pāuatahanui کار می کند.

راس گیبلین / چیزها

انتقال جاده Gully در Pāuatahanui کار می کند.

شهردار گفت: “من بخاطر اینکه این یک بزرگراه کاملاً جدید است بخور می کشم ، ما نباید بخواهیم ببینیم که ترافیک چه کاری انجام می دهد.”

“ترافیک در بزرگراه ایالتی 1 اغلب از مبادله Linden به Porirua پشتیبانی می شود و برای افرادی که انتقال Gully این کار را کاهش می دهد ، بیداری بی ادبانه وجود دارد.”

لگت گفت که یک مشکل اساسی در مورد نحوه انجام زیرساخت وجود دارد – این از آینده محافظت نشده است ، بلکه یک روش “آن را بمک و ببین” وجود دارد.

آنیتا بیکر ، شهردار Porirua می گوید که او در مورد قفسه بندی برنامه های توسعه و گسترش بزرگراه که در آن Transmission Gully با بزرگراه ایالتی 1 ادغام می شود ، سرزنش می کند. (عکس عکس)

راس گیبلین / چیزها

آنیتا بیکر ، شهردار Porirua می گوید که او در مورد قفسه بندی برنامه های توسعه و گسترش بزرگراه که در آن Transmission Gully با بزرگراه ایالتی 1 ادغام می شود ، سرزنش می کند. (عکس عکس)

نیل واکر ، مدیر تعمیر و نگهداری و عملیات ملی Waka Kotahi ، گفت که کار برای ساخت یک خط ادغام ادامه نخواهد یافت زیرا این امر می تواند افتتاح Transmission Gully را به تأخیر بیندازد. وی گفت ، اما کار همچنان می تواند در آینده پیش برود.

وی در بیانیه ای گفت: “یك عامل اساسی در تصمیم ما این است كه توسعه خط ادغام قبل از افتتاح برنامه ریزی شده Transmission Gully در ماه سپتامبر انجام نمی شد.”

“این بدان معنا بود که پس از افتتاح Transmission Gully در جاده ها کارهای قابل توجهی انجام می شود و باعث ایجاد ترافیک با استفاده از بزرگراه جدید می شود.

“ما همچنین خطری را که برنامه کار و روش پیشنهادی برای کار ساخت و ساز در حال اجرا در انتقال گلی ایجاد می کند ، شناسایی می کنیم ، که می تواند بر اتمام برنامه ریزی شده تأثیر بگذارد.

وی گفت ، گفتگوهای بیشتر با تامین کننده اطمینان یا نتایج مورد نیاز واکا کوتاهی را فراهم نکرد.

در عوض ، آژانس “به گزینه های دیگر برای اطمینان از ایمنی و کارآیی محل ادغام و بخشهایی از شبکه اطراف Transmission Gully نگاه می کرد” ، وی گفت. این شامل علائم پیام متغیر و دوربین های مدار بسته اضافی برای نظارت بر ترافیک است.

مبادله انتقال گلی با SH1 در لیندن.

مارک Coote / عرضه شده

مبادله انتقال گلی با SH1 در لیندن.

پیتر سیلکاک ، مدیر اجرایی مدنی پیمانکاران NZ ، گفت که در این بخش مسائل مربوط به نیروی کار وجود داشته است – لزوما کمبود نیرو نیست ، اما در مهارت های خاص کمبود دارد.

“صنعت مدنی کاملاً متکی به افرادی است که از خارج از کشور می آیند. برخی مهارت ها وجود دارد که یک کارگر نمی تواند پس از چند هفته به راحتی آنها را کسب کند. ”

وی گفت: محدودیت در سفرهای بین المللی و داخلی به دلیل Covid-19 مانع تلاش برای بدست آوردن کارگران در مکان های مورد نیاز شده است. حتی پیوند افراد در داخل کشور به دلیل مسائلی که در دور کردن افراد از خانواده و خانه هایشان برای پروژه های طولانی وجود دارد ، دشوار بود ، او گفت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>