سازگار شدن با فروش دیجیتال و روش های جدید کار

[ad_1]

نظر: محیط عملیاتی برای مهمان نوازی در حال تغییر مداوم است.

فناوری جدید در حال تغییر نحوه تعامل مشتریان با یک کسب و کار است ، و بر عادت های خرید و فروش آنها تأثیر می گذارد ، هم در کسب و کار و هم در وقت و هزینه مصرف کننده صرفه جویی می کند.

بنابراین چرا در مهمان نوازی ، چنین بخش بزرگی از صنعت از راه حل های دیجیتال که می تواند تأثیر مثبتی در نتیجه داشته باشد ، اجتناب کرده است؟

قاعده جدید’

در حالی که نیوزیلند تابستان نسبتاً محدود و بدون محدودیتی را تجربه می کرد ، موارد اخیر جامعه اوکلند یادآوری فروتنی بوده است که تأثیر Covid-19 بسیار پایان یافته است.

بیشتر بخوانید:
* پنج نکته برای صاحبان مشاغل کوچک به عنوان یک سال تأثیر Covid-19 را مشخص می کنیم
* چگونه نیاز است که تجربه خرده فروشی در دوران پس از Covid-19 سازگار شود
* نکات برتر برای مشاغل کوچک که به دنبال راه حل تجارت الکترونیکی هستند

با مهمان نوازی که اکنون محدودیت های سطح هشدار را متحمل شده اید ، فرصتی فراهم می شود تا به آینده نگاه کنید و برای شرایط عادی جدید آماده شوید.

گذاشتن حقایق می تواند روند اندیشه را شکل دهد. اختلالات Covid-19 همچنان خطری است که مشاغل باید مدتی مدیریت کنند ، ترجیح مصرف کنندگان برای تعامل دیجیتالی به طور تصاعدی در حال رشد است ، آشپزخانه های تاریک و کامیون های مواد غذایی باعث تغییر فضای غذاخوری می شوند و رفتارهای پایدار و اخلاقی بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد.

همه این عوامل بر رفتار خریدار آینده تأثیر می گذارد و سازگاری با روشهای جدید خدمت به مشتریان برای بقای طولانی مدت حیاتی است.

ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم که حضور آنلاین در آن دیگر پسندیده نیست ، این برای اکثر سازمان ها حداقل است و باید توسط صاحبان آن در نظر گرفته شود.

شناسایی شرکای مناسب فناوری

فناوری زندگی ما را آسانتر می کند – دنیایی از اطلاعات و خدمات را به سر انگشتان ما می آورد و به ما امکان می دهد کارها را سریعتر و راحت تر از گذشته انجام دهیم.

اگر مناطقی در کسب و کار شما وجود داشته باشد که احساس ناکارآمدی می کنند یا ارزش کمی به آن اضافه می کنند ، یک راه حل نرم افزاری وجود دارد که سطحی از اتوماسیون را برای بهبود روند فراهم می کند.

سوال اساسی این است که آیا آن راه حل با اهداف استراتژیک بلند مدت شما همسو است؟ آیا ارزش این است که امروز انتقال را بکشید تا فردا از مزایای اتوماسیون و نوآوری بهره مند شوید؟

اجرای اعداد خود در مورد صرفه جویی در وقت و هزینه ای که یک راه حل نرم افزاری صرفه جویی می کند ، وضوح این فناوری را برای شما فراهم می کند یا خیر.

با توجه به اینکه هزینه باید تنها یکی از عوامل تأثیرگذار بر انتخاب فناوری شما باشد. تجربه کاربر ، مراقبت از مشتری ، پشتیبانی از بازاریابی ، ادغام با سیستم های دیگر ، قابلیت استفاده و قابلیت گزارش دهی به نام چند مورد دیگر که باید در نظر گرفته شوند.

این روش تعامل مصرف کنندگان و مشاغل با یکدیگر را تغییر داده و منجر به پذیرش سفارشات دیجیتالی در سراسر نیوزیلند شده است.

دومینیکو زاپاتا / چیزها

این روش تعامل مصرف کنندگان و مشاغل با یکدیگر را تغییر داده و منجر به پذیرش سفارشات دیجیتالی در سراسر نیوزیلند شده است.

نیوزیلند یک مرکز کوچک فوق العاده در زمینه فناوری است ، که برای افراد سنگین مانند گوگل و فیس بوک برای تمایل ما به پذیرش اولیه فن آوری جذاب است.

به همین دلیل NZ پر است از شگفت انگیز شروع های خانگی که همچنان تجربه مصرف کننده را بهبود می بخشند – از سیستم عامل های مدیریت سهام گرفته تا ابزارهای گزارشگری بسیار قدرتمند که می توانند برای بهینه سازی سیستم های شما استفاده شوند.

گرفتن سفارشات تلفنی مثالی عالی از فرآیند دستی است که می تواند با یک سیستم سفارش آنلاین جایگزین شود که باعث صرفه جویی در وقت هم برای کارمندان و هم برای مصرف کنندگان می شود.

اگر در حال حاضر روزانه 20 سفارش تلفنی انجام می دهید ، به طور متوسط ​​یک دقیقه در هر تماس ، ضرب در شش روز معاملاتی ، یعنی دو ساعت در هفته یا هشت ساعت در ماه. با نرخ دستمزد زندگی ، تقریباً 200 دلار در ماه پس انداز در هزینه های دستمزد.

سفارش دیجیتال اختلال را کاهش می دهد

فعال کردن مشتریان برای دسترسی آنلاین به محصولات و خدمات شما از طریق وب سایت ، برنامه تلفن همراه با مارک سفارشی یا از طریق برنامه های تحویل شخص ثالث ، درآمد شما را افزایش می دهد.

با ارائه چندین روش برای تعامل مشتریان با مشتریان و نه فقط آجر و ملات سنتی خود ، شما را در معرض دید جمعیتی جدیدی از مشتری قرار می دهد – کسانی که می خواهند به خودشان خدمت کنند.

صنعت مهمان نوازی در نیوزیلند در سالهای اخیر با اکثر صنایع دیگر واگرایی داشته است زیرا تعداد کمی از بازیکنان با پیشنهاد آنلاین حضور داشتند.

این تا زمانی بود که سفارش مستقیم و رو در رو Covid-19 دیگر گزینه ای نبود.

این نحوه تعامل مصرف کنندگان و مشاغل با یکدیگر را تغییر داده و منجر به پذیرش سفارشات دیجیتالی در سراسر نیوزیلند شده است.

Bagelry Goodness Gracious مستقر در اوکلند ، آن را بخشی از مدل کسب و کار پس از قفل خود قرار داد تا به مشتریان در زمینه سفارش دیجیتال آموزش دهد و هر روز به مزایای آن پی می برد – “Pre-Covid ، سفارش روزانه آنلاین ما از 2 تا 10 درصد گردش مالی بود. در حال حاضر در شرایط سطح 1 از 8 تا 15 درصد است و بعضی روزها در فروشگاه های شخصی 30 درصد افزایش می یابد. “، مالک گرگ کورنس می گوید.

اکثر مشتریان Goodness Gracious اهل فن ، فعال و شهرستانی هستند که با سفارش آنلاین راحت هستند ، و این باعث می شود اختلال در تغییر سطح ناگهانی هشدار Covid-19 برای مشتریان و کارمندان یکپارچه نباشد.

مسلماً کانالهای دیجیتال توسط همه استفاده نمی شود و همیشه مشتریانی وجود دارند که تمایلی به تبدیل به سفارش آنلاین ندارند و یا دستگاهی ندارند.

اما ، در محیط عملیاتی جدید ، دیجیتال فقط می تواند راه تعامل مشاغل با مشتریان خود را بهبود بخشد.

اگر تجارت دیجیتال شما جذاب بوده و بهترین تجربه مشتری را فراهم می کند ، این امکان را برای مشتریان ایجاد می کنید که پول خود را از طریق فروشگاه خود صرف کنند.

وس مویر مالک مشترک راه حل های سفارش رستوران و کافه در است. او سابقه مهمان نوازی و رهبری را دارد و از دیجیتال سازی در مشاغل پشتیبانی می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>