ساخت یک وب سایت خدمات فروش

[ad_1]

آندره استیونز: همه چیز از مشتریان شما شروع می شود.

عرضه شده

آندره استیونز: همه چیز از مشتریان شما شروع می شود.

نظر: یک وب سایت برای مشاغل تحت هدایت خدمات باید کارهای زیادی انجام دهد – آگاهی از برند ، رشد اقتدار صنعت ، معرفی مشتریان بالقوه به تیم خود ، توضیح دادن آنچه انجام می دهید (و چگونگی و دلیل انجام آن) ، ارائه آدرس و اطلاعات تماس ، و موارد دیگر.

این نتایج همه به کار اصلی یک وب سایت – تولید سرب – نیرو می بخشد. برای ساختن وب سایتی که این نقش حیاتی را ایفا کند ، مهم است که تفاوت یک سایت خدمات با سایر وب سایت ها مهم است.

انتخاب یک سرویس مانند خرید یک محصول نیست ، به ویژه برای خدمات حرفه ای و مشاوره ای با هزینه بالا. این معمولاً شامل ایجاد یک رابطه مداوم با یک ارائه دهنده است و این نیاز به اعتماد دارد.

بنابراین حیاتی است که وب سایت شما به مردم اطمینان می دهد تا با شما ارتباط برقرار کنند ، توضیح می دهد که چگونه می توانید به آنها کمک کنید و نشان می دهد که چرا آنها می توانند به شما اعتماد کنند.

بیشتر بخوانید:
* ‘عادی جدید’ یا بازگشت به حالت عادی؟ چرا انقلاب کار از راه دور هنوز اینجا نیست
* چرا نمایه شرکت شما باید همه چیز در مورد مشتری شما باشد
* هدف برند: ناگت طلای شما که همه چیز را هدایت می کند

از کجا شروع کنیم

همه چیز از مشتریان شما شروع می شود. از خودت بپرس:

  • آنها چه کسانی هستند؟
  • چرا آنها به دنبال خدمات شما هستند؟
  • آنها می خواهند چه مشکلی را حل کنند؟
  • رایج ترین اعتراض آنها چیست؟
  • چرا آنها باید شما را به جای رقیب انتخاب کنند؟

شناختن مشتریان خود برای ایجاد وب سایتی که مورد علاقه آنها باشد بسیار حیاتی است.

صفحات اصلی که مشتریان خانگی را به ارمغان می آورد

صفحه اصلی شما به همه موارد زیر نیاز دارد:

  • یک پیشنهاد ارزشمند و قوی.
  • یک نمای کلی از تجارت شما ، با تمرکز بر نیازهای خریدار.
  • تصاویری که نشان می دهد آنچه شما انجام می دهید.
  • لیستی از خدمات شما.
  • پیوندهایی به مطالعات موردی یا پروژه ها.
  • دعوت به اقدام (CTA) پاک و جذاب
  • توصیفات یا لیست مشتری برای اعتبار.

در مورد آنچه شما ارائه می دهید و دلیل بهتر بودن مشخص باشید. روی بازدیدکنندگان که می توانند جای خالی را پر کنند ، حساب نکنید.

بعد از اینکه آنها صفحه اصلی شما را خواندند ، یک بازدید کننده وب سایت باید نمای خوبی از نام تجاری شما داشته باشد.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کافی در آن گنجانده شده است. اغلب می شنوید که مردم نمی خواهند در وب سایت زیادی بخوانند. این دلیل اولاً دلیل حضور آنها در سایت شما نیست: آنها به دنبال اطلاعاتی برای تصمیم گیری در مورد خرید هستند.

ممکن است همه چیز را نخوانند. اما آنها متن شما را در جستجوی آنچه می خواهند بدانند اسکن می کنند ، بنابراین شما باید آن را برای هر زمان که نیاز داشته باشید در دسترس قرار دهید.

صفحه درباره شما

یک صفحه خوب یا نمایه خوب بیشتر از اینکه در مورد شرکت شما باشد ، مشتری محور است. این باید شامل موارد زیر باشد:

  • چه چیزی شما را متفاوت می کند (بر اساس نتایجی که ایجاد می کنید).
  • به چه کسی خدمات ارائه می دهید. مثال بزن.
  • شرح فرآیندهای شما.
  • نام تجاری یا داستان شرکت شما.
  • هدف ، احساسات و ارزشهای شما
  • افراد و چهره های کلیدی.

این فقط یک مرور اجمالی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روشهای صفحه نمایه ، مقاله قبلی ما را بخوانید چرا نمایه شرکت شما باید همه چیز درباره مشتری شما باشد.

صفحات خدمات صفحات فروش هستند

اگر بازدید کننده ای در صفحه خدمات شما باشد ، یک مشتری احتمالی است. مانند آنها رو در رو به آنها بفروشید. ویژگی های اصلی خود و اینکه چگونه می توانند از هر یک از آنها بهره مند شوند را به آنها بگویید.

  • به بازدیدکنندگان نشان دهید که نکات درد آنها را درک می کنید و می توانید آنها را حل کنید.
  • مستقیم با آنها صحبت کنید. از “شما” و “خود” استفاده کنید.
  • برای سهولت خواندن از نقاط گلوله (مانند اینها) و زیرعنوان ها استفاده کنید.
  • از اصطلاحات اصطلاحات پرهیز کنید. از زبان روزمره و لحنی دوستانه و در عین حال حرفه ای استفاده کنید.
  • خاص باشید نگویید “سریعترین چرخش” ؛ بگو چقدر طول می کشد
  • اگر خدمات پیچیده یا متنوعی ارائه می دهید ، ایجاد صفحه ای برای هر یک را در نظر بگیرید.
  • شامل توصیفات یا مطالعات موردی باشید.

چه چیز دیگری؟

وب سایت خدمات شما و همچنین صفحه های Home ، About و Services به موارد زیر احتیاج دارد:

  • CTA در هر صفحه
  • نمونه کارهای شما
  • قیمت گذاری – اگر فکر می کنید به تولید سرنخ یا فروش کمک می کند
  • مقالات رهبری فکر
  • نام تجاری ، طراحی و تصاویر حرفه ای.

نکته اضافی

هرگز از تکمیل سایت خود دست بردارید. سرعت ، آزمایش و اندازه گیری را ادامه دهید.

CTA ، عبارات ارزش پیشنهادی و بیانیه های مختلف خود را امتحان کنید. برای حفظ رتبه موتور جستجوگر خود ، وبلاگ و مطالعات موردی خود را به روز کنید. همیشه نتایج خود را بسنجید و ببینید چه چیزی بهترین نتیجه را دارد.

بیش از هر چیز بر روی مشتریان خود تمرکز کنید. وب سایت خدمات نباید درمورد آنچه شما انجام می دهید باشد. این باید در مورد کاری باشد که شما می توانید برای مشتریان خود انجام دهید.

آندره استیونس مدیر آژانس نوشتن متن است فولیو و Folio دیجیتال، کار با مارک های B2B و خدمات حرفه ای برای انتشار محتوای برند سازی. بخشهای تخصصی وی شامل معماری ، مهندسی ، ساخت و ساز ، فناوری ، امور مالی ، مشاوره مدیریت و بخش دولتی است. مقاله قبلی او در جریان بود چرا نمایه شرکت شما باید همه چیز راجع به مشتری شما باشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>