ریل سبک اوکلند: شهردار فیل گاف از برنامه های گروه کاری استقبال می کند

[ad_1]

فیل گاف ، شهردار اوکلند از برنامه های دولت برای ایجاد یک کارگروه جدید برای یافتن پرونده تجاری پروژه راه آهن سبک اوکلند استقبال کرده است.

این گروه وظیفه خواهد داشت تا با یک مسیر ترجیحی برای سیستم حمل و نقل سریع از CBD اوکلند به فرودگاه بین المللی اوکلند و همچنین هزینه ها و گزینه های تأمین اعتبار مواجه شود.

نمایندگان وزارت حمل و نقل ، آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ ، شورای اوکلند ، حمل و نقل اوکلند و مائوری را شامل می شوند.

وزیر حمل و نقل ، مایکل وود ، گروه کاری جدید را روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوکلند اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:
* حمل و نقل اوکلند از ناوگان اتوبوس های برقی برای سرویس جدید AirportLink رونمایی کرد
* طرح حمل و نقل سریع وزارت حمل و نقل “باید شامل دولت محلی باشد”
* راه آهن سبک اوکلند: وزیر جدید متعهد اما نسبت به نوع سیستم بی طرف است
* شورای اوکلند با اعلام تاخیر در راه آهن سبک ناپدید شد

گاف گفت که از دیدن پیشرفت پروژه در دولت خوشحال است و هزینه انجام هیچ کاری باعث ایجاد مشکل در جاده های شهر و انتشار بیشتر کربن می شود.

وی گفت در حالی که گروه کاری فقط تا ماه اکتبر یا نوامبر فرصت داشت تا گزارشی ارائه دهد ، کارهای زیادی در مورد راه آهن سبک توسط NZTA و AT انجام شده است.

گاف گفت: “این پروژه مدتهاست که به تأخیر افتاده است و من از دولت استقبال می کنم که گام های قاطعی را برای احیای مجدد آن برای اوکلند صادر می کند.”

“راه آهن سبک علاوه بر ایجاد سهولت و سرعت در رفت و آمد در شهر با کاهش ترافیک ، مزایایی برای مشاغل خواهد داشت ، از توسعه مسکن در طول مسیر پشتیبانی می کند و انتشار کربن را از حمل و نقل کاهش می دهد.”

چیز

وزیر حمل و نقل مایکل وود اعتراف می کند که اوکلندرها از مشاوره های قبلی در مورد راه آهن سبک در شهر خارج شده بودند و روندهای جدید نامزدی را اعلام کردند.

افکار وی توسط افیسو کالینز ، مشاور بخش اوکلند مانوکائو تکرار شد ، وی اظهار داشت امیدوار است که این اعلامیه سیگنالی باشد که دولت قصد دارد در مورد پروژه راه آهن سبک عمل کند.

“من امیدوارم که این گروه طی شش ماه آینده تمرکز واحدی داشته باشد زیرا ازدحام شهر ما ناتوان کننده است و بهره وری اقتصادی ما را از بین می برد.”

اما کالینز گفت این واقعیت که دولت علامت گذاری کرده است که می خواهد شورای اوکلند را به عنوان شریک این پروژه روی میز بنشاند ، گام مهمی است.

در ژوئن سال گذشته ، وزیر حمل و نقل وقت ، فیل توایفورد اعلام كرد كه دولت به روند مناقصه بین NZTA و پیشنهاد NZ Infra به رهبری NZ Super Fund برای ساخت پروژه راه آهن سبک اوكلند پایان داده است.

پیش بینی می شد شامل یک خط ریلی سبک از CBD تا فرودگاه بین المللی اوکلند در Māngere باشد.

تويفورد گفت كه احزاب دولت قادر به توافق در مورد يك پيشنهاد ترجيحي نيستند و آينده پروژه اكنون پس از انتخابات سراسري در ماه اكتبر توسط دولت تعيين خواهد شد.

او اطمینان داشت که سرانجام چراغ سبز خواهد شد ، اما توایفورد گفت اگر روند مناقصه دیگری را طی کند ، فقط طولانی تر می شود.

وود اعتراف کرد روند دوقلوی وزارت حمل و نقل ، که شامل پیشنهادهای رقابتی NZTA و پیشنهاد NZ Super Fund به رهبری NZ بود ، دارای اشکال بود.

وود گفت: “ما باید مسئولیت این را بپذیریم که روند قبلی شکست های خود را به همراه داشته است.”

اوکلندرز را از روند کار منصرف کرد. اما امروز من در زیر آن خط می کشم و از ابتدا اوکلند را نیز شامل می شوم. “

وود در پاسخ به س questionsال در مورد اینکه آیا دولت قصد دارد بودجه کامل پروژه راه آهن سبک را تأمین کند ، همانطور که توسط گاف بیان شد ، گفت: این سوالی است که گروه کار باید در طی شش ماه آینده به آن بپردازد.

اما وی گفت این پروژه برای آینده شهر مهم است.

“بدون سرمایه گذاری قاطع در حمل و نقل گسترده ، اوکلند رشد خود را خفه خواهد کرد. ریل سبک از رشد در Māngere ، Onehunga و Mount Roskill به ویژه پشتیبانی می کند ، این جوامع را به هم متصل می کند و به مردم امکان می دهد ماشین را در خانه بگذارند ، که به کاهش ازدحام و انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند. “

وی گفت هنگامی که دولت در پایان سال از کارگروه مشاوره دریافت کند ، دولت پس از آن قادر به تصمیم گیری های اساسی در مورد مسیر نهایی ، حالت و نهاد تحویل خواهد بود.

“پس از آن ما می توانیم در مورد موضوعاتی مانند هزینه و بازه های زمانی به اطمینان عمومی برسیم.”

مت لووری ، سردبیر بزرگ اوکلند می گوید که گروه کاری جدید وقت زیادی برای تهیه یک پرونده تجاری برای پروژه راه آهن سبک اوکلند نخواهد داشت.

کریس مک کین / چیزها

مت لووری ، سردبیر بزرگ اوکلند می گوید که گروه کاری جدید وقت زیادی برای تهیه یک پرونده تجاری برای پروژه راه آهن سبک اوکلند نخواهد داشت.

مت لووری ، سردبیر بزرگ اوکلند گفت که از دیدن اینکه دولت یک قدم به عقب برداشته خوشحال است و درباره روش خود تجدید نظر می کند.

“به نظر می رسد که آنها می خواهند اوکلند و جامعه را این بار وارد روند کار کنند.”

“بنابراین این یک روش خوب برای خرید بیشتر از اوکلند است ، زیرا تصمیم گیری در مورد آن از ولینگتون در گذشته کارایی خوبی نداشته است.”

اما Lowrie گفت که این گروه طولی نخواهد کشید تا یک پرونده تجاری و هزینه های پروژه راه آهن سبک را ارائه دهد.

“شش ماه زمان زیادی برای جمع آوری این موضوع نیست. گرچه ما باید پیشرفت را ببینیم ، آنها همچنین باید این بار آن را درست کنند. “

در آستانه انتخابات سال 2017 ، Twyford گفت كه یك دولت به رهبری كارگران طی یك دهه ریل سبك از CBD به غرب اوكلند و به فرودگاه بین المللی اوكلند تحویل می دهد.

وی تخمین زد که هزینه پروژه اوکلند حدود 6 میلیارد دلار باشد و این پروژه را به بزرگترین پروژه حمل و نقل در تاریخ نیوزیلند تبدیل کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>