رویدادها و کنفرانس ها ارزش پایدار در جوامع و اقتصاد ما می افزایند

[ad_1]

نظر: مهمان نوازی اغلب گفته می شود که یک شیوه زندگی است ، نه فقط یک شغل ، و برای ما که حرفه خود را ساخته ایم ، مسئولیت زیادی را در مورد ارزش افزودن و خدمات استثنایی به رویدادهای مشتری احساس می کنیم تا اطمینان حاصل شود شخصی ، خاص و خاص هستند. بیاد ماندنی.

خواه مشتری به یک کنفرانس 100 نفره احتیاج داشته باشد ، هم محلی برای یک رویداد بزرگ در اجتماع ، و یا یک مکان عروسی اختصاصی ، پذیرایی به خوبی انجام شده ما را ملزم می کند تا اطمینان حاصل کنیم که خواسته ها و نیازهای فردی مشتری برآورده می شود و امیدواریم بیش از اینها برآورده شود.

همگام شدن با روند کنفرانس ها و رویدادهای کنونی یک عامل اصلی موفقیت است و ناگفته نماند که اختلالات قابل توجه ویروس کرونا باعث شده صنعت مهمان نوازی چابک باشد ، بیرون از میدان فکر کند و به طور مداوم پیشرفت کند و نوآوری کند تا زنده بماند.

مانند بسیاری دیگر ، حرفه مهمان نوازی من از دوران دانشجویی آغاز شد. من که اصالتاً اهل آفریقای جنوبی هستم ، این حرفه را داشتم که در هتل های مجلل و مجلل ، استراحتگاه های گلف مانند Fancourt در جورج ، Sun City Resort در استان شمال غربی و کنراد Pezula در زیباترین شهر جهان ، Knysna ، دنبال کار خود شوم.

بیشتر بخوانید:
* از محدودیت های Covid-19 ، آزادی نوآوری حاصل شده است
* توسعه دهنده با وجود افزایش هزینه ها کاملاً متعهد به هتل Hutt است
* در هتل چهار ستاره 15 میلیون دلاری Lower Hutt روند پیشرفت همچنان کند است

مهمان نوازی اغلب امکان رشد و پیشرفت شغلی را فراهم می کند و پس از تجربه کار در مدیریت مهمان نوازی می خواستم مهارت های خود را کسب کرده و در سطح بین المللی کار کنم.

نیوزیلند با داشتن یک فرهنگ شگفت انگیز ، بخش مهمان نوازی بسیار مورد توجه و پذیرش دیگران ، در فهرست اسکان مجدد قرار گرفت. فرصت برای مدیریت یک مکان جدید فقط قرعه کشی را فراهم کرد تا با گروه هتل سارین به عنوان مدیر کل مرکز حوادث Lower Hutt حرکت کنید.

علیرغم محدودیت هایی که Covid-19 ایجاد کرده است ، من معتقدم در نیوزیلند فرصت هایی وجود دارد که بتوانند واقعاً مرزها را کنترل کرده و رویدادهای محلی مهیج و پرتحرک تری را برگزار کنند و به مشتریان و مشاغل یادآوری کنند که هیچ چیز واقعاً رویدادهای رو در رو را فراموش نمی کند که باعث فراموش نشدنی می شود تجربیات و تحویل غذایی که خاطرات ماندگار برای شما به جا می گذارد.

چگونه بخش رویدادها می توانند پس از یک دوره آشفته کوید به خود کمک کنند

مرکز حوادث Lower Hutt پس از ایجاد اختلالات در سال 2020 با بازگشت مواجه شده است. ویروس کرونا تحت تأثیر آنچه که قرار بود گردش مالی بالایی از رویدادها و فعالیت ها در ماه مه 2020 باشد ، بود و مانند بسیاری دیگر ، ما 650،000 دلار ارزش تجاری خود را از دست دادیم.

بازگشت به یک “وضعیت عادی جدید” نیاز به رویدادها و صنعت مهمان نوازی کنفرانس داشته باشد که سریع و خلاقانه فکر کند تا با استراتژی های م effectiveثر برای ترسیم در تجارت ، اعتماد به نفس به کتاب و برگزاری رویدادهای شرکتی یا اجتماعی در محیط های امن و کنترل شده ، ارائه کند.

بیش از هر زمان دیگر ، مهم است که برای جذب مشتری ، ایجاد یک شهرت خوب و ترک آنها برای بازگشت به موارد دیگر ، مسافت بیشتری را طی کنید. ما همچنین باید نسبت به محیط فعلی دلسوز باشیم و با مشتریان خود کار کنیم ، میزبانان ایمن مسئولیت پذیر بوده و سوابق دقیق را ثبت کنیم.

با برنامه ریزی انعطاف پذیر ، اعتماد به نفس برای حضور در رویدادها و نیاز انسان برای دیدار رو در رو ، از ژوئیه سال گذشته 70 درصد بازگشت به رزروها در مرکز رویدادهای Lower Hutt وجود داشت.

این بخش به طور کلی در حال انجام یک کار استثنایی برای از بین بردن عدم اطمینان در مورد رزروها است.

ما در مرکز حوادث Lower Hutt سیاست رزرو “بدون پشیمانی” را اجرا کردیم که اجازه می دهد یک رویداد منتقل شود یا لغو شود ، بدون مجازات ، اگر قفل دیگری وجود داشته باشد.

این یک بیمه نامه برای مشتریان است و یکی از راههای کاهش یا از بین بردن موانع برنامه ریزی یک رویداد است.

تجربه مشتری کلید حفظ و جذب رزرو است

در حالی که صنعت مهمان نوازی با توسعه استراتژی هایی برای جلب مشتری پیشگیرانه بوده است ، من فکر می کنم که این بخش باید واقعاً به خود نگاه کند تجربه ارائه می دهد

به عنوان مثال ، من با تجربیات غذایی و آشامیدنی که در برخی از کنفرانسهایی که در آن شرکت کرده ام و غیر استاندارد بوده اند ، می جنگم و این امر منفی بر رویدادی است که در آن شرکت می کنم.

ما وظیفه داریم چیزی را به مشتری ارائه دهیم که باعث شود آن رویداد به یاد ماندنی شود. این برنامه مهم است بله ، اما یک تجربه فوق العاده و در نهایت یک وعده غذایی با کیفیت خوب همان چیزی است که مردم قصد دارند آن را به خاطر بسپارند.

ما وظیفه داریم چیزی را به مشتری ارائه دهیم که باعث شود آن رویداد به یاد ماندنی شود

عرضه شده

ما وظیفه داریم چیزی را به مشتری ارائه دهیم که باعث شود آن رویداد به یاد ماندنی شود

ارزش مهم است ، با این حال توصیه من این است که همیشه حاشیه ها را دنبال نکنید. بپرسید سرمایه گذاری طولانی مدت در این رویداد و شرکت کنندگان چیست؟

غذا و نوشیدنی و خدمات با کیفیت خوب مواردی است که مردم هنوز هم قصد دارند آنها را از تجربه خود در یک رویداد بگیرند و درباره آنها صحبت کنند.

در نهایت رویداد موفق مشتری نیز موفقیت ما است. ما خود را در کنار محل برگزاری کنفرانس ، به عنوان یک مکان عروسی فرهنگی قرار داده ایم. ما خود را با کیفیت و ارائه غذای ایجاد شده توسط یک تیم آشپزی داخلی به سرپرستی آشپز ، آشیش ظار ، که سابقه کار در هتل ها و رستوران های پنج ستاره در سطح بین المللی را دارد ، متفاوت کرده ایم.

این فضا همچنین خود را به وقایع بزرگ دیگری که در گذشته جوامع را گرد هم آورده بود وام می دهد. ما قبلا میزبان نمایش خانگی و نمایشگاه های داخلی ، نمایش کودک ، و ناهار قهرمانان سالانه بوده ایم و امیدواریم که در آینده دوباره این کار را انجام دهیم.

چرا رویدادها برای موفقیت در تجارت بسیار مهم هستند

ما علیرغم پیچیدگی هایی که ویروس کرونا ایجاد می کند ، این فرصت را داریم که به ارائه رویدادها و بهبود صنعت خود و همچنین کمک به بهبود اقتصادی ادامه دهیم.

ما در اینجا خوش شانس هستیم که هنوز هم می توانیم میزبان رویدادها ، ارتباط برقرار کنیم و به کنسرت ها و رویدادهای ورزشی برویم ، در حالی که بسیاری از افراد دیگر در جهان قادر به انجام چنین کاری نیستند.

رویدادها مردم را دور هم جمع می کند ، باعث تحریک رفاه و ارتباط و تقویت جوامع و شبکه ها می شوند و از این طریق به نفع اقتصاد هستند.

تماس زوم به یک ضرورت تبدیل شده است ، اما هرگز احساس حضور در یک رویداد و دست دادن کسی ، ملاقات با افراد جدید ، تبادل ایده ، الهام گرفتن ، ایجاد چیز جدید و نگاه کردن به چشم یک شخص را به طور کامل جایگزین نخواهد کرد.

قابل درک است که برخی از مشاغل به دلیل عدم اطمینان ، یا به دلایل مالی نمی خواهند هم اکنون رویدادهایی را برگزار کنند. با این حال ، من معتقدم این تأثیر بیشتری در خط خواهد داشت.

با حباب سفر فرصت هایی برای گرد هم آمدن مردم وجود دارد. سهم صنعت مهمان نوازی در اقتصاد ، نه فقط از نظر دلار بلکه از فرصت هایی که برای اشتغال فراهم می کنیم ، فوق العاده است.

برای تجارت ، یک کنفرانس غالبا فقط یک جلسه یک ساعته نیست. خارج از جلسات رسمی و سخنرانان ، در حاشیه کنفرانس ها و رویدادها جلسات استراحت را ارائه می دهند و بیش از تازه سازی ها ، نمایندگان می توانند با یکدیگر ملاقات کرده و ایده ها و شبکه را به اشتراک بگذارند. هیچ چیز فرصتی برای انجام تجارت رو در رو را از دست نمی دهد.

مهمان نوازی همچنین اشتغال و مشاغل قابل توجهی را در هر رشته قابل تصور برای افرادی که نگرش مناسب نسبت به خدمات مشتری دارند فراهم می کند. در تجارت ما می توانید از پایین به عنوان جوانی غیر ماهر شروع کرده و به اوج بروید.

ما انعطاف پذیری داریم تا این زمان بی سابقه را پشت سر بگذاریم زیرا ما اولین صنعتی بودیم که سقوط کردیم و آخرین نفری بودیم که ایستادیم. در پایان روز ، اگر ما به مشتریان خود ارزش ارائه دهیم و تجربه ای باورنکردنی را ارائه دهیم ، با نوآوری و در محدوده محیط فعلی کار کنیم ، تجارت ادامه خواهد یافت.

گرت ونتر مدیر کل مرکز حوادث Lower Hutt است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>