رانندگی روز یکشنبه: Toyota C-HR GR Sport

[ad_1]

  • TOYOTA C-HR GR SPORT
  • قیمت پایه: 42990 دلار
  • پیشرانه و اقتصاد: 1.8 لیتری چهار سیلندر بنزینی هیبریدی ، 90 کیلووات (کل خروجی سیستم) / 142 نیوتن متر ، انتقال مداوم متغیر ، FWD ، مصرف سوخت 4.3 لیتر در هر 100 کیلومتر ، CO2 99 گرم در کیلومتر (منبع: RightCar)
  • آمار حیاتی: طول 4385 میلی متر ، عرض 1795 میلی متر ، ارتفاع 1565 میلی متر ، فاصله دو محور 2640 میلی متر ، ظرفیت چمدان 318 لیتر ، چرخ های 19 اینچی.
  • ایمنی: 5 ستاره (تست شده 2017)
  • در یک نگاه: C-HR GR Sport یک مدل GR کاملاً پیشرفته نیست اما شاسی بازسازی شده و جسورانه تر به نظر می رسد کاملاً منطبق بر رویکرد C-HR برای رانندگی زیبا است. به علاوه ، این یک جهش چشمگیر قیمت از Hybrid Limited نیست ، اگرچه به طرز عجیبی برخی از کیت های Limited را از دست می دهد.
  • چه کسی باید آن را در نظر بگیرد: کسانی که به سبک طراحی و پیشرانه هیبریدی C-HR علاقه مند هستند ، اما چیز کمی خاص تری را نیز می خواهند.

Gazoo Racing زیر برند عملکرد تویوتا است ، مانند AMG برای مرسدس بنز یا N برای هیوندای. این مسئول نیروگاه هایی مانند Supra و GR Yaris است ، اما مانند سایر نمونه ها ، “بسته های عملکردی” مختلفی را که برای اتومبیل های عابر پیاده بیشتر استفاده می شود نیز ارائه می دهد. اولین نمونه از آنها Daihatsu Copen GR Sport بود اما اولین شخصی که در نیوزیلند فرود آمد این مدل GR Sport-spec C-HR است.

به سمت بیرون

تویوتا با مدل GR Sport اسپرت رنگی به C-HR اضافه کرده است.

دیمین اوکارول / چیزها

تویوتا با مدل GR Sport اسپرت رنگی به C-HR اضافه کرده است.

کیت بدنه جدید جایی است که شما بیشترین تغییرات GR Sport را مشاهده خواهید کرد ، به ویژه جلوپنجره جلو با مشخصات GR ، که دهانی بزرگ و بدخلق به همراه درج کروم سایه به کراس اوور می دهد. ورودی های گوشه ای عمودی جدیدی نیز وجود دارد که در هر طرف یک چراغ مه شکن کم نصب شده است.

بیشتر بخوانید:
* بررسی تست جاده: Toyota GR Yaris
* مارک برتر: تویوتا
* بررسی اول درایو: Toyota GR Yaris
* گزو عالی! اولین درایو NZ تویوتا سوپرا جدید

دامن های کناری GR ، دیفیوزر عقب ، اسپویلر لب مشکی و کلاه های آینه ای مشکی به جذابیت بصری فوق العاده اضافه می کند ، در حالی که تویوتا همچنین چرخ های 19 اینچی جدید را به همراه چند نشان GR به این بسته اضافه کرده است. هرچند زیاد نیست ، که خوب است.

ما به طور کامل روی درز کروم سایه فروخته نمی شویم ، اما بقیه سپر جلو GR Sport بسیار تهاجمی است.

دیمین اوکارول / چیزها

ما به طور کامل روی درز کروم سایه فروخته نمی شویم ، اما بقیه سپر جلو GR Sport بسیار تهاجمی است.

منحصر به فرد GR Sport ، چرخ ها شبیه آنچه در GR Supra و GR Yaris پیدا خواهید کرد. که می توان گفت واقعاً خوب است و قطر اینچ اضافی قوس های C-HR را به خوبی پر می کند.

در جای دیگر چراغ های LED و چراغ های روشنایی روز ، آینه های گرم شونده و تاشو ، برف پاک کن های حسگر باران ، ورود بدون کلید و دوربین معکوس وجود دارد.

در داخل

در داخل آن تا حد زیادی استاندارد C-HR است ، اما یک دکمه استارت GR خوب دارد.

دیمین اوکارول / چیزها

داخل آن تا حد زیادی استاندارد C-HR است ، اما یک دکمه استارت GR خوب دارد.

در داخل GR Sport تغییرات زیادی ایجاد نشده است ، به جز دکمه شروع مارک GR ، مجموعه ای از پدال های ورزشی و صندلی های جلوی برجسته چرم ، کنترل آب و هوای دو منطقه ای ، صفحه نمایش 8 اینچی سرگرمی و سرگرمی با Apple CarPlay و Android Auto ، sat-nav ، یک استریو شش بلندگو و یک نمایشگر کوچک 4.2 اینچی بین اندازه گیری درایور آنالوگ.

بقیه فضای داخلی استاندارد C-HR است. افراد بلند قامت ممکن است بتوانند جایگاه های کوتاهی را در صندلی های عقب انجام دهند ، اما فضای پا و سر زیاد نیست و پنجره های کوچکی که کاملاً جلوتر از صندلی قرار گرفته اند آزار دهنده هستند. در عوض بچه ها و سگ را به آنجا برگردانید.

زیر بسته

متأسفانه هیچ کاری برای موتور انجام نشده است ، اما به هر حال C-HR کوچک را به خوبی جلب می کند.

دیمین اوکارول / چیزها

متأسفانه هیچ کاری برای موتور انجام نشده است ، اما به هر حال C-HR کوچک را به خوبی جلب می کند.

همان چهار سیلندر 1.8 لیتری برقی C-HR هیبریدی موجود و دست نخورده است که کمی شرم آور است. نه به دلیل اینکه این یک نیروگاه بد است بلکه بیشتر به این دلیل است که دستگاه GR GR نشان می دهد بسته های خودرو بیش از یک C-HR پخت و پز است.

این نیز به یک گیربکس CVT متصل است ، که ماشین را از قسمت “Sport” نشان دور می کند.

خوشبختانه ، تویوتا حداقل برخی از نشانه های توسعه را روی شاسی هزینه کرده است. سیستم تعلیق تنظیم جدیدی انجام شده است ، هدف بیشتر برای جاده های خمیده و باز است تا جذب دست اندازها در شهر. به طور خاص ، یک مهاربند طبقه مرکزی ، دامپرهای اصلاح شده ، نرخ سیم پیچ و میله های تثبیت کننده وجود دارد و فرمان نیز تنظیم شده است.

سرانجام ، ارتفاع سواری 15 میلی متر کاهش یافته است.

در جاده

چرخ های بزرگ یک لوازم جانبی زیبا برای C-HR است ، در حالی که سیستم تعلیق تنظیم شده در واقع تفاوت محسوسی ایجاد می کند.

دیمین اوکارول / چیزها

چرخ های بزرگ یک لوازم جانبی زیبا برای C-HR است ، در حالی که سیستم تعلیق تنظیم شده در واقع تفاوت محسوسی ایجاد می کند.

این تغییرات در جاده مشهود است. در حالی که C-HR معمولی دقیقاً عملکرد ضعیفی در خارج از شهر ندارد ، نسخه GR Sport بسیار خوشحالتر است که در جاده های عقب پرسه می زند.

نوار تعلیق جدید وضعیت را نسبت به قبل تر حفظ می کند ، که به معنی اعتماد به نفس بیشتر در رانندگی و سرعت بیشتر در پیچ است که ضروری است وقتی شما فقط با 90 کیلووات قدرت سیستم از طریق CVT بازنشسته بازی می کنید. در هنگام برخورد پدال با فلز ، هواپیمای بدون سرنشین را نشانه بگیرید.

از کار تویوتا در زمینه فرمان نیز قدردانی می شود ، بدون اینکه وزن بیش از حد داشته باشد بازخورد بیشتری به راننده ارائه می دهد. این امر برای رانندگی درون شهری نیز صدق می کند – عبور از کراس اوور کوچک هنوز هم آسان است در اطراف پارکینگ های مراکز خرید یا خیابان های کوچک. احتمالاً کمی هم کمکی شده است اما علاقه مندان به تعادل در اینجا بسنده می کنند یا با خرید Supra یا GR Yaris با خوشحالی بیشتری راضی می شوند.

سیستم سرگرمی و سرگرمی صفحه نمایش لمسی ، نرخ استاندارد تویوتا است.

دیمین اوکارول / چیزها

سیستم سرگرمی و سرگرمی صفحه نمایش لمسی ، نرخ استاندارد تویوتا است.

موارد ایمنی فعال نیز شامل این موارد می شود ، از جمله کنترل سرعت سفر فعال در همه سرعتها ، ترمز اضطراری مستقل و کمک به حفظ خط ، از جمله موارد جالب دیگر.

سیستم هشدار خروج از خط ممکن است عصبی باشد ، در صورت از بین رفتن خطوط یا حرکت در عرض علامت های مرکزی (مثلاً دور زدن اتومبیل پارک شده) بوق می زند. خاموش شدن از طریق دکمه روی فرمان آسان است.

گیج کننده تر نبود سیستم هایی مانند سنسورهای پارک سونار و ترمز اتوماتیک همراه است. این یک وسیله نقلیه برد است که پول را برای برد برد می طلبد ، بنابراین فراموش کردن سنسورهای پارک برای همه چیز عجیب به نظر می رسد. مدل های محدود نیز دکمه های روشن کننده استارتر را دریافت می کنند اما GR Sport چنین نمی کند ، عجیب دیگر با توجه به تویوتا تلاش می شود تا ابتدا یک دکمه استارت ویژه به آن بدهد.

GR Sport دارای صندلی های اسپرت اصلاح شده چرمی بسیار زیبایی است که به خوبی پشتیبانی می کنند.

دیمین اوکارول / چیزها

GR Sport چند صندلی چرمی کاملاً اصلاح شده چرمی دارد که به خوبی پشتیبانی می کنند.

سیستم هیبریدی برای صرفه جویی در عملکرد طراحی شده است و برای پایین نگه داشتن مصرف سوخت ، موتور را تا آنجا که ممکن است خاموش می کند.

گرچه عیب یابی در هنگام مشاهده خود به خود دشوار است ، اما با توجه به اینکه Yaris و Yaris Cross هر دو از سیستم جدیدتری استفاده می کنند که در عین مصرف کمتر سوخت ، عملکرد خوبی را ارائه می دهد ، بهترین سیستمی نیست که تویوتا در اختیار دارد.

به احتمال زیاد پیشرانه هیبریدی جدید در نسل بعدی C-HR معرفی خواهد شد و منطقی نیست که تویوتا با وجود نشان GR Sport ، آن را به مدل فعلی بپیچاند. همچنین ممکن است سیستم Yaris گشتاور کافی برای وظایف C-HR ایجاد نکند ، اگرچه این امر با یک موتور الکتریکی بزرگتر قابل اصلاح است.

طراحی C-HR مطابق با سلیقه نیست ، اما در واقع فروش آن به خوبی متوقف نشده است.

دیمین اوکارول / چیزها

طراحی C-HR مطابق با سلیقه نیست ، اما در واقع فروش آن به خوبی متوقف نشده است.

حکم

اگرچه C-HR GR Sport یک بسته عالی نیست ، اما همچنان یک پیشرانه عالی و یک کراس اوور زیبا است. همچنین با توجه به اینکه بیشتر SUV های مشابه آن فقط از احتراق هستند تقریباً در برابر خود رقابت می کند.

کیا نیرو هیبرید EX 39990 دلاری وجود دارد که دارای قدرت بیشتر ، گشتاور بیشتر و میزان آلایندگی کمتری است اما به نظر می رسد نه چندان خوب است و نه کنترل. واقعاً ، سخت ترین رقابت از طریق اصطبل های تویوتا ، در قالب Yaris Cross Hybrid (39490 دلار) است.

با فراتر رفتن از خودروهای هیبریدی ، مزدا CX-30 (41.490 دلار برای FWD GSX) ، فورد پوما ST-Line (37990 دلار) یا Skoda Kamiq Monte Carlo (43990 دلار) را در نظر بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>