خطوط اولویتی انتخاب شده برای حل مشکلات ترافیکی طولانی مدت نلسون

[ad_1]

خطوط اولویت دار در مسیرهای اصلی با کاهش بحث برانگیز مسیر داخلی به عنوان راه حل طولانی مدت برای مشکلات حمل و نقل نلسون انتخاب شده اند.

یک برنامه طولانی منتظر پروژه نلسون آینده دسترسی ، که روز جمعه توسط آژانس حمل و نقل Waka Kotahi-نیوزیلند منتشر شد ، خطوط اولویت دار Waimea Rd و Tahunanui Dr را به عنوان گزینه های طولانی مدت پیشنهاد می کند که به عنوان یک جدول زمانی 15 ساله نشان داده شده است.

در ضمن آژانس در طی سه سال آینده تعدادی اصلاح کوتاه مدت را پیشنهاد کرده است ، از جمله مسیرهای جدید چرخه ، چراغ راهنمایی بیشتر و اقدامات برای کاهش “دویدن موش”.

در برنامه ریزی آژانس برای مسیر داخلی ، جنوب پیوند سابق ، از طریق محل ذخیره قبلی راه آهن تا بندر ، دیگر جایی وجود ندارد. با این حال ، آژانس توصیه می کند که زمین ذخیره را در صورت وقوع یک فاجعه مانند یک زلزله بزرگ حفظ کنید.

بیشتر بخوانید:
* چالش قانونی طرح حمل و نقل پس از خطای نمایندگی کاهش یافت
* افزایش چند میلیون دلاری پیشنهاد شده برای حمل و نقل عمومی در نلسون-تاسمان
* فرآیند دسترسی آینده نلسون با تأخیر در “ارزیابی های فنی” کشیده شد

پیش بینی ها هفته آینده پیش از رایزنی عمومی ، که انتظار می رود از 13 مه تا اواسط ژوئن ادامه داشته باشد ، برای تصویب به شورای شهر نلسون داده می شود.

برنامه ترجیحی آژانس به سه عنوان بهبود یافته است: بهبودهای کوتاه مدت و سایر موارد ، پیاده روی و دوچرخه سواری Rocks Rd و خطوط اولویت دار ، اساساً مسیرهایی که اولویت را به حمل و نقل عمومی می دهند.

طرح Rocks Rd ، با یک بازه زمانی 10 ساله منوط به تأمین اعتبار ، شامل مسیری به عرض 5 متر جدا شده از ترافیک و در نهایت جایگزینی دیواره دریایی است.

وکا کوتاهی گفت که بسته خط اولویت “در مقایسه با دو گزینه بلند مدت دیگر در مجموع بهترین امتیاز را در برابر معیارهای ارزیابی کسب کرده است” و بیشترین پشتیبانی جامعه را با 56 درصد به عنوان گزینه “احتمالاً بهترین موفقیت در امکان بینایی دارد” برای نلسون ”.

گزینه های دیگر مسیر داخلی و چهارخطه Rocks Rd بود.

آژانس در حال پیگیری نسخه “تصفیه شده” بسته خط اولویت های مشاوره شده در سال 2020 خواهد بود که “[ed] تاثیری که بر روی راهروهای جاده Rocks و جاده Waimea وجود دارد ».

بسته تصفیه شده شامل خطوط اولویت دار بین آنسبروک درایو و ابتدای Rocks Rd و از میدان دور Waimea Rd به خیابان Rutherford است. همچنین چندین تقاطع علامت گذاری شده جدید و گذرگاه های عابر پیاده وجود دارد.

آژانس در بیانیه ای گفت: “اکنون تمرکز اصلی بهبودهایی است که می توان قبل از نیاز به خطوط اولویت دار انجام داد.”

“این شامل بهبود تقاطع ، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری و ایجاد آرامش در ترافیک برای افزایش محله ها و بهبود ایمنی است.”

اما اسپایت ، مدیر روابط منطقه ای واکا کوتاهی گفت که این پیشنهاد انتظارات دولت در مورد کاهش انتشار ، اتصال به جامعه و بهبود ایمنی را برآورده می کند.

“برخی از جزئیات مهم برای ساکنان و مسافران وجود دارد ، با توصیه هایی که برای کمک به ما در مقابله با افزایش تقاضا در شبکه حمل و نقل در 10 سال آینده ساخته شده است. در این گزارش همچنین جزئیات پیشنهادی بهبود پیاده روی و دوچرخه سواری برای جاده راکس ارائه شده است که اطمینان دارم جامعه از آن استقبال خواهد کرد. “

پس از شنیدن بازخورد عمومی و نهایی شدن پروژه ها ، آنها هنوز هم باید از دولت بودجه دریافت كنند – چیزی كه تردید وجود دارد زیرا در مشاوره برنامه بلند مدت شورای شهر “بیش از 90 درصد” صندوق حمل و نقل زمینی ملی وكا كوتاهی از قبل بود اختصاص داده شده برای 10 سال آینده.

ریچل ریز ، شهردار نلسون گفت که شورا منتظر دریافت گزارش آژانس است.

“ضروری است که پیشرفت در زمینه بهبود گزینه های حمل و نقل برای نلسونی ها و منطقه وسیع تر حاصل شود.”

ریس گفت که از پیشرفت پروژه “به ویژه برای Rocks Rd” خوشحال است.

“این یک پروژه چالش برانگیز است اما با مزایای بسیار قابل انجام است – اگر واکا کوتاهی در مرحله بعدی بودجه خود را تعهد کند. نلسون بیش از مدت کافی صبر کرده است. زمان تحقق آن است. “

ریچل بویاک ، نماینده نلسون گفت که داشتن برنامه های محکم ،

GERI SHEPPARD / عرضه شده است

ریچل بویاک ، نماینده نلسون گفت که داشتن برنامه های محکم ، “دفاع از” بودجه برای منطقه را برای او آسان تر کرده است.

راشل بویاک ، نماینده نلسون ، اظهار داشت که از دیدن پیشرفت کار برای رسیدگی به مسائل حمل و نقل نلسون خوشحال است.

“ما به عنوان یک منطقه مدت طولانی است که در این مورد اختلاف داریم و به شدت سیاسی شده است.”

وی گفت که از دیدن “جدا کردن” بهبود پیاده روی و دوچرخه سواری در Rocks Rd از پروژه بزرگتر دسترسی آینده و همچنین برنامه های دیگر در برنامه ترجیحی آژانس حمل و نقل ، بسیار خوشحال است.

“خوشحالم که می بینم خطوط اولویت گزینه ارجح هستند و خوشحالم که می بینم برخی تغییرات ایجاد شده است. من می دانم که نگرانی های جامعه در مورد چشم انداز طبیعی و ساختمان ها وجود داشت. “

وی گفت: گزینه خط اولویت با برنامه های حمل و نقل زمینی و حمل و نقل عمومی منطقه ای که از طریق پروسه های شورایی راه خود را باز می کنند و بر بهبود حمل و نقل عمومی تأکید دارند ، به خوبی کار خواهد کرد.

“دلایل اصلی برای استفاده مردم از وسایل نقلیه وجود دارد … اما همچنین افراد زیادی با آنها صحبت کرده ام که واقعاً مشتاق استفاده از سایر وسایل حمل و نقل هستند ، اما موانع این امر وجود دارد.”

او گفت که “به شدت از منطقه نلسون دفاع می کند ، اما داشتن برنامه های محکم مانند حمل و نقل زمینی منطقه ای و برنامه های حمل و نقل عمومی کار را آسان تر می کند – هرچند او هنوز هم هشدار داد که انتظارات واقع بینانه است.

“ما باید واقع بین باشیم که چگونه همه چیز به صحنه می رود … [but] برای من ، قادر به اتخاذ یک برنامه منسجم که واکا کوتاهی درباره آن توافق کرده است ، به من اجازه می دهد تا طرفداری کنم. “

گزارش واکا کوتاهی در روز پنجشنبه ، 13 ماه مه ، در یک جلسه کامل شورای شهر نلسون ارائه می شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>