حباب trans-Tasman در داده ها

[ad_1]

پروازهای Trans-Tasman با باز شدن حباب سفر فوراً سه برابر شده اند – تجسم داده های Stuff نشان می دهد که کجا.

پروازها به و از شهرهای استرالیا اخیراً نیمی از کل ترافیک هوایی به و از نیوزیلند را تشکیل داده اند اما بخشی از آنچه که قبل از محدودیت های سفر همه گیر عادی بود ، باقی مانده است.

هفته آخر قبل از باز شدن حباب ترانس تاسمان ، فقط 57 پرواز از نیوزیلند به مقصد استرالیا حرکت کردند و 118 پرواز دیگر از شهرهای استرالیا انجام شد.

بیشتر بخوانید:
* حباب Trans-Tasman: با شروع پرواز حباب سفر نیوزلند ، احساسات در سیدنی زیاد است
* حباب Trans-Tasman: مسافران کریستچرچ از حضور دوباره در هوا بسیار خوشحال شدند
* ما دوباره قادر به سفر به استرالیا هستیم – اکنون باید حباب جزایر اقیانوس آرام را باز کنیم

همه اینها در این هفته تغییر کرد.

پروازها از نیوزیلند تقریباً 5 برابر شده و به 269 پرواز رسیده است ، در حالی که پروازهای ورودی بیش از دو برابر شده و به 265 رسیده است.

هر کمان روی نقشه زیر نشان دهنده یک هفته ترافیک هوایی بین هر شهر است. “قبل” و “بعد” را لمس کنید تا ببینید چطور اوضاع تغییر کرده است.

شلوغ ترین مسیرهای هفته اول حباب بین سیدنی و اوکلند (140 پرواز) و ملبورن و اوکلند (90 پرواز) است.

پروازهای مستقیم از هوبارت به اوکلند یک مورد جدید است در حالی که 18 پرواز از اوکلند به ساحل طلا انجام می شود ، این فقط یک پرواز در هفته گذشته بود (پروازهای دیگر برنامه ریزی شده بود ، اما قبل از پرواز لغو شد).

باز شدن حباب به این معنی است که در هفته آینده ، پروازهای ترانس-تاسمان نزدیک به 80 درصد از کل ترافیک هوایی به و از نیوزیلند را تشکیل می دهد.

این فقط آغاز کار خواهد بود: با افزایش سریع پروازهای ترانس-تاسمان طی چند ماه آینده ، مرکز هواپیمایی CAPA تخمین می زند که ظرفیت کل پروازهای بین المللی نیوزلند از 23000 مسافر در هفته تا بیش از 100،000 در ماه جولای افزایش یابد.

اگرچه حتی با این افزایش ، سفرهای بین المللی همچنان در یک سوم آنچه قبل از Covid-19 بوده است ، زمانی که بیش از 400000 نفر در هفته در مسیر رفتن به یا از اینجا ، از کره زمین عبور می کنند ، باقی خواهد ماند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>