جاری شدن سیل در کانتربری: انجمن می گوید رانندگان کامیون برای رسیدن به جزیره South South 13 ساعت انحراف دارند

[ad_1]

انجمن حمل و نقل نیوزلند می گوید: خسارت ناشی از سیل به Ashburton / پل هاکاتره در بزرگراه ایالتی 1 منجر به انحراف 13 ساعته رانندگان کامیون شده است که می خواهند به جنوب Ashburton برسند.

پل هاكتره ، در ضلع جنوبی اشبورتون ، در حدود 100 كیلومتری جنوب كریستچرچ ، صبح روز سه شنبه بسته شد كه رانندگان گزارش كردند در انتهای شمالی آن سقوط كرده است.

نیل براون ، شهردار آشبرتون گفت که آب رودخانه هاکاتره وارد توده های پل شده و باعث فرو نشستن آنها شده است.

دیوید بویس ، مدیر اجرایی انجمن حمل و نقل نیوزیلند گفت که پل های دیگری که به عنوان گزینه جایگزین استفاده می شدند نیز بسته شده اند ، به این معنی که جزیره جنوبی جنوب اشبورتون اساساً از سایر نقاط کشور جدا شده است.

بیشتر بخوانید:
* جاری شدن سیل در کانتربری که بر سوپرمارکت ها و خدمات پستی به پایین جزیره جنوبی تأثیر می گذارد
* به صورت زنده: پل بسته شده اشبرتون “نرم و شلخته” باعث ایجاد اختلال در سفر پس از جاری شدن سیل در کانتربری می شود
* پل Ashburton در حال بازگشایی برای ترافیک

بویس گفت: “اگر می خواهید با كامیون به جنوب آشبرتون بروید ، حدود 13 ساعت انحراف دارد تا از طریق گذرگاه لوئیس عبور كرده و از ساحل غربی پایین بروید.”

وی گفت: برخی از کامیون ها که باید بار خود را به جنوب می رساندند در حال انحراف بودند.

“یکی دو مورد کاملاً لازم است.”

مهندسین بعد از ظهر روز سه شنبه پل هاکاتره را بازرسی کردند ، اما سطح بالای رودخانه به این معنی بود که ارزیابی کامل امکان پذیر نیست.

STACY SQUIRES / موارد

مهندسین بعد از ظهر روز سه شنبه پل هاکاتره را بازرسی کردند ، اما سطح بالای رودخانه به این معنی بود که ارزیابی کامل امکان پذیر نیست.

وی گفت ، بیشتر كامیون هایی كه بار را در بزرگراه ایالتی 1 حمل می كردند 50MAX بودند ، نسل جدیدی از كامیون كه با پخش شدن وزن به طور مساوی تر ، می تواند حمل و نقل ایمن و موثرتری را برای حمل بار انجام دهد.

وی گفت ، برخی از جاده های ساحل غربی برای کامیون های 50MAX مناسب نیستند.

وی ادامه داد: صنعت برای ادامه کار آنچه در توان داریم انجام خواهد داد. مسلماً ما با جاده ای که در دسترس است محدود می شویم.

“من فکر نمی کنم که در حال حاضر کسی در جنوب آشبورتون کمبود غذا داشته باشد اما اگر چند هفته ادامه یابد ، ممکن است کمی مسئله ساز شود.”

وی گفت که بعید به نظر می رسد که این اتفاق بیفتد و کار فوری برای افتتاح مسیرهای جایگزین در حال انجام است.

وی گفت: خسارت گسترده به جاده ها و پل ها ناشی از جاری شدن سیل بخشی از یک مسئله گسترده نیست.

“هیچ مسئله اساسی وجود ندارد. فقط این یک رویداد یک در 100 ساله است که در آشبرتون اتفاق افتاده است. “

پل آشبورتون به دلیل سقوط در اوایل صبح سه شنبه بسته شد.

STACY SQUIRES / موارد

پل آشبورتون به دلیل سقوط در اوایل صبح سه شنبه بسته شد.

مدیر سفر آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ Tresca Forrester گفت که در حال کار با شورای منطقه Ashburton برای بازگشایی مسیر جایگزین است.

فارستر گفت: “ما باید درجه خسارت را بفهمیم تا بتوانیم استراتژی تعمیر و بازه های زمانی احتمالی برای بازگشایی پل را بررسی کنیم.”

سخنگوی شمارش معکوس گفت که تقریباً تمام تحویل های پایین جزیره جنوبی آن تحت تأثیر طغیان و بسته شدن جاده ها قرار گرفته است ، از جمله تحویل به تیمارو ، اوامارو ، دوندین ، ​​موسگیل ، گور ، کوئین استون و اینورکارگیل.

“این بدان معناست که در قفسه ها شکاف هایی وجود خواهد داشت اما ما از نزدیک جاده ها را رصد می کنیم و هرچه زودتر تحویل خواهیم گرفت.”

آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ می گوید هیچ مسیر انحرافی وجود ندارد.

STACY SQUIRES / موارد

آژانس حمل و نقل Waka Kotahi NZ می گوید هیچ مسیر انحرافی وجود ندارد.

آنتوانت لایرد ، رئیس امور شركت های مواد غذایی نیوزلند گفت كه كارهایی برای كاهش تأثیرات مشتریان بر اثر سیل در حال انجام است.

وی گفت ، طی چند روز آینده ، احتمالاً به دلیل بسته بودن راه ، تحویل در بسیاری از فروشگاه های جنوب کریستچرچ مختل می شود.

لایرد گفت: “در صورت لزوم ، تیم های تدارکاتی ما در حال یافتن مسیرهای جایگزین حمل و نقل برای رانندگان ما هستند ، با این حال ، اینها گاهی اوقات به انحراف قابل توجهی نیاز دارند و کامیون های تحویل برای رسیدن به مقصد طولانی تر می شوند.”

اقتصاددان مستقل بنجه پترسون می گوید که تأخیرهای طولانی در بازگشایی پل آشبرتون / هاکاتره می تواند بر بهره وری در منطقه تأثیر بگذارد.

عرضه شده

اقتصاددان مستقل بنجه پترسون می گوید که تأخیرهای طولانی در بازگشایی پل آشبرتون / هاکاتره می تواند بر بهره وری در منطقه تأثیر بگذارد.

اقتصاددان مستقل بنجه پترسون گفت: اگر خسارت پل زیاد باشد و تعمیرات مدت زیادی طول بکشد ، می تواند بر بهره وری در منطقه تأثیر بگذارد.

وی گفت که مشخص نیست که چه خساراتی به زیرساخت ها در سراسر منطقه وارد شده است تا زمانی که سیلاب کاهش یافته و سنجش موجودی به پایان رسیده است.

وی گفت: در برخی موارد زیرساخت های آسیب دیده به حالت اولیه ترمیم می شوند و در موارد دیگر فرصتی برای بهبود زیرساخت های موجود برای کارآیی و مقاوم سازی آن فراهم می شود.

وی گفت که صورتحساب های تعمیر شده برای آسیب رساندن به شبکه بزرگراه های دولتی به عهده دولت مرکزی است ، اما خسارات زیادی به زیرساخت ها وارد می شود که شوراها باید پرداخت کنند.

“بار سنگینی قابل قبول بر دوش هر دو طرف است.”

وی گفت: شوراها در برخی دارایی ها دارای پوشش بیمه ای هستند اما ممکن است تعمیراتی انجام شود که باید با گرفتن بدهی بیشتر پرداخت شود.

وی گفت: زیرساخت هایی که نیاز به تعمیر دارند سرمایه های بلند مدت هستند که از یک اقتصاد محلی حمایت می کنند و بازده اقتصادی دارند.

او گفت ، بازیابی فاجعه می تواند اقتصادی را تحریک کرده و منجر به “رونق اقتصادی” شود ، اما منافع آن همیشه به طور مساوی تقسیم نمی شد.

به عنوان مثال ، صنعت ساختمان سازی ممکن است از بازسازی بهره مند شود ، اما بخش کشاورزی هزینه های سیل را به شدت احساس کرد.

“برندگان و بازندگان افراد مختلفی در معادله هستند.”

وی گفت ، همچنین ، درآمد حاصل از تولید ناخالص داخلی حاصل از بازیافت ، تخریب سرمایه و ارزش دارایی ها را قبل از نیاز به بازسازی در نظر نگرفت.

“شما نمی خواهید دوباره از این نوع کارها عبور کنید. به اصطلاح یک آستر نقره ای است. “

پترسون گفت که سیل از برخی جهات در زمان مناسب برای بخش کشاورزی اتفاق افتاده است زیرا بیشتر شیردوشی گاو های شیری برای زمستان متوقف شده بود و بره ها هنوز در فصل نبودند.

وی گفت ، اما بخش كشاورزی برای ترمیم هایی مانند بازسازی حصارها و احداث مرتع هزینه های قابل توجهی را بازیابی می كند.

سخنگوی شورای منطقه ای کانتربری گفت روز سه شنبه اولین روز برای بسیاری از آژانس ها و مقامات محلی برای ارزیابی خسارت بود و به همین دلیل کمی کردن مقیاس سیلاب دشوار بود.

“انصاف است که بگوییم خسارت گسترده ای به مزارع و املاک مناطق روستایی کانتربری وارد شده است ، که پاک سازی آنها در برخی موارد به چند روز ، هفته و ماه زمان نیاز دارد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>