تویوتا بر روی خودروهای ترکیبی و هیدروژن تمرکز می کند

[ad_1]

طی 30 سال آینده ، تویوتا بر خلاف سایر خودروسازانی که برای برقی شدن کاملاً گام برمی دارند ، گزینه های پیشرانه بی شماری از جمله هیدروژن را ارائه خواهد کرد.

مطابق با اخبار خودرو، مدیر جلسه Shigeki Terashi ، که روز چهارشنبه در جلسه سهامداران سالانه شرکت کرد ، گفت “تمرکز روی یک گزینه” خیلی زود است “.

ترشی که از دفتر مرکزی تویوتا در ایچی صحبت می کرد ، گفت که طی سالهای منتهی به 2050 ، گزینه های مختلفی از جمله هیبریدها و وسایل نقلیه سلول سوختی باید با یکدیگر رقابت کنند تا بهترین گزینه ها برای شرکت باقی بماند.

هیبریدهای تویوتا که با رنگ آبی روی نشان مشخص می شوند ، همچنان تمرکز زیادی برای سازنده باقی مانده اند.

دیمین اوکارول / چیزها

هیبریدهای تویوتا که با رنگ آبی روی نشان مشخص می شوند ، همچنان تمرکز زیادی برای سازنده باقی مانده اند.

ماساهیکو مائدا ، مدیر ارشد فناوری تویوتا ، افزود: “برخی از مردم وسایل نقلیه الکتریکی باتری را دوست دارند ، اما دیگران فناوری های فعلی را راحت نمی دانند. “در پایان آنچه مهم است این است که مشتریان چه چیزی را انتخاب می کنند.”

بیشتر بخوانید:
* utes برق چقدر فاصله دارد؟
* آینده کم انتشار تویوتا نیوزلند
* تویوتا یک SUV کاملاً برقی را نشان می دهد که برای تولید تعیین شده است
* هیوندای اولین ناوگان هیدروژنی را در استرالیا اعلام کرد

عدم تمایل تویوتا ناشی از نگرانی های زیست محیطی با “کل چرخه حیات” یک وسیله نقلیه با توجه به انتشار کربن از تولید EV ها و باتری های آنها در برابر انتشارات لوله های در حال اجرا از ICE (موتور احتراق داخلی) است.

این بدان معنا نیست که تویوتا از EV ها دور است. این شرکت قصد دارد تا سال 2025 هفت خودروی الکتریکی را معرفی کند که اولین خودرو تولید BZ4X است.

SUV تمام برقی bZ4x در سال آینده به صورت محلی وارد بازار می شود.

عرضه شده

SUV تمام برقی bZ4x در سال آینده به صورت محلی وارد بازار می شود.

مدیرعامل Toyota NZ ، Neeraj Lala ، تأیید کرده است که محدوده bZ نیز به صورت محلی معرفی خواهد شد.

“افزودن اولین وسیله نقلیه الکتریکی باتری (BEV) به مجموعه ما ، در حالی که به نیوزیلند کمک می کند تا آینده ای با کربن صفر داشته باشد ، به ارائه گزینه های انتقال قدرت به مشتریان ادامه می دهد.”

لالا گفت: “تویوتا در حمایت از دولت نیوزلند بسیار حاد بوده است زیرا ما به اقتصاد با آلایندگی پایین منتقل شده ایم و ما از اینكه سال آینده اولین ماشین الكتریكی باتری خالص تویوتا را به نیوزیلند بیاوریم بسیار هیجان زده هستیم.”

“در حال حاضر میانگین انتشار CO2 تویوتا در نیوزیلند 165.9 گرم در کیلومتر است [to the end of March 2021] که تقریباً 7 گرم کمتر از متوسط ​​صنعت است. ما متمرکز بر معرفی محصولات متعادل و دارای میزان انتشار کمتر در محدوده خود هستیم. “

نراج لالا ، مدیرعامل تویوتا NZ ، در این مورد موافقت می کند که نیاز به راه حلهایی است که مشتریان می خواهند.

عرضه شده

نراج لالا ، مدیرعامل تویوتا NZ ، موافقت می کند که نیاز به راه حل هایی است که مشتریان می خواهند.

لالا هم گفت چیز اخیراً “فناوری باتری هنوز به نوآوری نیاز دارد ، اما وقتی پیشرفت بزرگی وجود داشته باشد ، سرعت حرکت به سمت ZEV سریعتر از استفاده از هیبرید خواهد بود و BEV ها (وسایل نقلیه الکتریکی باتری) سرانجام به نوعی تحرک عملی و مقرون به صرفه تبدیل می شوند. برای همه.”

در این میان ، “ما به راه حل هایی نیاز داریم که مشتریان می خواهند ، نه اینکه دولت آن را تعیین کند. این بی انصافی است که به مشتریان بگویید “شما باید این کار را انجام دهید”. در برخی موارد آنها می توانند این کار را انجام دهند ، اما در برخی موارد نمی توانند.

“هر مشتری کاربرد و کاربرد متفاوتی دارد (برای یک وسیله نقلیه). اگر ما نتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم ، مشتریان ما دیگر ماشین های ما را انتخاب نمی کنند.

“لازم است که مردم بتوانند از محصولات ما به طور عملی در هر محیطی استفاده کنند ، مانند مناطقی که حتی تأمین برق ناپایدار است و یا شرایط آب و هوایی سخت است.

“در سطح جهانی گفتیم که هدف ما ارائه راه حل برای همه نتایج است. ما از آن شرکتهایی نیستیم که گفته باشد تمام تخمهای خود را در یک سبد قرار می دهد. ما در همه چیز سرمایه گذاری می کنیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>