تنظیم مجدد بهار: 25 تغییر کوچک در سبک زندگی که باعث شادی و سلامت شما می شود

[ad_1]

بهار اینجاست.

و همانقدر که باور کردنش دشوار است ، ما اکنون یک سال کامل از این بیماری همه گیر را پشت سر گذاشته ایم.

یک سال فاصله اجتماعی و ماندن در خانه و کار از راه دور و بزرگنمایی و خرید آنلاین و از دست دادن خانواده ، دوستان ، آغوش ، تفریح ​​و عادی بودن.

CRAP مقدس چقدر 12 ماه گذشته است.

با این حال ، من در مورد شما نمی دانم ، اما احساس می کنم کم کم زندگی است است آهسته آهسته به یک سطح از عادی بازگشت – و ما در حال حرکت هستیم ، البته با سرعت حلزون ، در مسیر درست ، و پسر ، آیا احساس خوبی دارد.

منما معتقد به شروع تازه هستیم و بهار همیشه مثل یک احساس می کند. و من فکر می کنم امسال بیش از هر زمان دیگری ، باید آن را بپذیریم.

من اغلب فکر می کنم که این فقط تلاش های بزرگ و شدید نیست که بیشترین تأثیر را در مورد بالا بردن یا تغییر دادن زندگی ما داشته باشد. درعوض ، سعی کنید به چیزهای کوچک ، کارهای کوچک زندگی روزمره خود توجه کنید. و توجه داشته باشید که چگونه ایجاد تغییرات کوچک در اینجا می تواند در طولانی مدت منجر به ایجاد یک تغییر بزرگ شود.

من این جمله را دوست دارم: “روزهای خود را چگونه می گذرانید ، زندگی خود را می گذرانید.” زیرا بسیار درست است. همه آن روزها ، همه آن دوشنبه ها و سه شنبه ها و پنج شنبه ها ، واقعاً آنها زندگی ما را تشکیل می دهند و بنابراین تغییر زندگی شما به سمت بهتر ، واقعاً از اینجا شروع می شود.

و بنابراین از تصویب قطعنامه های عالی که احساس بار می کنند یا باعث می شوند احساس نمی کنید به اندازه کافی خوب نیستید ، دست بردارید و در عوض ، این تغییرات کوچک را ذره ذره اضافه کنید. تقریباً می توانم به شما قول بدهم که فقط در طی دو هفته ، احساس خواهید کرد که بهترین زندگی خود را می کنید ، از خوشبختی ، رضایت و سلامتی می درخشید.

آیا شما آماده شروع هستید؟ در اینجا 25 تغییر سبک زندگی آسان آورده شده است اراده ایجاد یک تغییر بزرگ

1. زودتر بخوابید

هر شب هشت ساعت وقت داشته باشید و در حالت ایده آل ، حداقل یکی از آن ساعت ها قبل از نیمه شب باشد.

2. زودتر بیدار شوید

در بیدار شدن زود هنگام چیزی بسیار مفید و سالم وجود دارد و در حالت ایده آل ، بیدار شدن از خواب هر روز در یک ساعت باعث می شود که خوابیدن شب راحت تر شود.

3. یاد بگیرید که سه دستورالعمل کاملاً سالم و مغذی درست کنید

منظور من این است که یاد بگیرید که بسیاری از دستورهای غذایی سالم را بپزید ، اما داشتن یک هدف آسان و ملموس برای شروع مهم است ، بنابراین سه عدد خوب است.

4- با گفتن نه به کارهایی که نمی خواهید انجام دهید راحت باشید – و این با برنامه شما سازگار نیست

به زودی خواهید فهمید که این چقدر آزاد کننده است!

5- هر شب یک سم زدایی فنی انجام دهید

تلفن خود را ساعت 7 شب بگذارید تا شارژ شود ، بنابراین مجبور نیستید شبانه آن را شارژ کنید (و بگذارید در برق وصل شود) و تا آخر شب دیگر به آن نگاه نکنید. شما می توانید آن را انجام دهید

6. عادت کنید هر کجا بروید یک بطری آب (البته قابل استفاده مجدد) بیاورید

آبرسانی به بدن مهمترین مرحله برای داشتن سلامتی و داشتن انرژی بیشتر است.

7. یک کلاس یوگا شرکت کنید – و متعهد شوید که هفته ای یک بار بروید

در حال حاضر یک مورد آنلاین پیدا کنید (برنامه Alo شگفت انگیز است) یا هنگام تکرار مجدد به یک استودیو بپیوندید. از اینکه زودتر این کار را نکردید پشیمان خواهید شد.

8- قرار ملاقات با دندانپزشک را رزرو کنید – و معاینه بعدی خود را برای مدت شش ماه برنامه ریزی کنید

سلامت دندان برای سلامت کلی شما بسیار مهم است. در بالای آن بمانید.

9. هر عصر که از آن سپاسگزار هستید سه مورد را یادداشت کنید

شمردن نعمت های شما درک آسان تر از تعداد این موارد را در زندگی خود آسان می کند.

10. یک گیاه سبز بخرید

مراقبت از گیاهان و تماشای رشد آنها در واقع شما را شادتر می کند – علم چنین می گوید!

11. “جنسیت و شهر” را از همان ابتدا دوباره تماشا کنید

و بیایید در مورد راه اندازی مجدد که اتفاق می افتد هیجان زده شویم!

12. کمد لباس خود را مرتب کنید

با داشتن یک کمد لباس منظم ، در وقت ، پول و استرس خود صرفه جویی خواهید کرد + اهدای آنچه دیگر نیازی ندارید احساس خوبی خواهد داشت.

13. تلفن خود را ساده کنید ، برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید

ساده سازی زندگی باعث می شود ذهنیت و هدفمند بیشتری زندگی کنید.

14. چند بسته اسموتی آماده درست کرده و در فریزر خود نگه دارید

دیگر بهانه ای برای داشتن صبحانه سالم ندارید.

15- بیشتر مراقب عادتهای الکلی خود باشید

برای سلامتی لازم نیست نوشیدنی را کنار بگذارید – اما نحوه ارتباط با الکل را حساب کنید و عادت های سالم ایجاد کنید.

16. ماساژ را رزرو کنید

داشتن چیزی که می توانید منتظر بمانید در صورت لغو محدودیت ها بسیار خوب خواهد شد.

17. نوشیدنی های رژیمی خندق برای همیشه

آنها خبرهای بدی برای سلامتی شما هستند.

18. هر جمعه برای خود گلهای تازه بخرید

شما با آن همراه هستید – و خانه شما چنین مکانی شاد را احساس خواهد کرد.

19. یک کلوپ کتاب راه اندازی کنید

ثابت شده است که خواندن باعث افزایش خوشحالی می شود – و به اشتراک گذاشتن آن با دوستان باعث سرگرمی بیشتر آن می شود.

20. با مادرتان یک سفر آخر هفته را برنامه ریزی کنید

وقت دختر همیشه ایده خوبی است!

21. هر روز چیزی سبز بخورید

عادت کنید که بدن خود را به نیکی درمان کنید – این از شما متشکرم.

22- هر روز صبح کشش داشته باشید

بدن شما برای حرکت درست شده است – هر روز صبح یک کشش بزرگ به آن بدهید – برای روز خود احساس آمادگی بیشتری خواهید کرد.

23. با دوستی که مدتی است از او خبر ندارید تماس بگیرید

زندگی مانع می شود – اما دوستان مهم هستند.

24. بنشینید و نگاه مالی مناسبی به امور مالی خود بیندازید – و در صورت لزوم تنظیماتی را انجام دهید

عادت کنید روزانه بانکداری آنلاین خود را بررسی کنید ، قبض ها را به موقع پرداخت کنید ، پس انداز کنید – حتی اگر فقط چند یورو در ماه باشد. دانستن امور مالی باعث می شود استرس شما کمتر شود.

25. خانه خود را ، هر بار یک اتاق ، تمیز کنید و عمیق تمیز کنید – و هر آنچه را که دیگر استفاده نمی کنید یا نیاز ندارید بیرون بیاندازید یا اهدا کنید

هرج و مرج هرج و مرج ایجاد می کند. به زودی خواهید دید که وقتی محیط پیرامون شما مرتب و منظم است ، چقدر احساس بهتری دارید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>