تلویزیون اسکای دست انداز را با برنامه 79 دلار در ماه UFB تمام عیار پرتاب می کند

[ad_1]

تقریباً دو سال پس از اولین خبر رسانی ، Sky در رقابت با شرکای ارتباطات تلفنی خود وارد بازار باند پهن شد.

عرضه شده

تقریباً دو سال پس از اولین خبر رسانی ، Sky در رقابت با شرکای ارتباطات تلفنی خود وارد بازار باند پهن شد.

تلویزیون اسکای شروع به بازاریابی سریع و نامحدود برنامه های باند پهن سریع سریع برای مشتریان تلویزیون پولی خود با قیمت پیشرو در بازار 79 دلار در ماه کرده است.

این شرکت در ابتدا فقط به حدود 500000 خانوار Sky box که در مناطق تحت پوشش باند پهن فوق العاده سریع (UFB) هستند خدمات را ارائه می دهد – با کسانی که قبلاً علاقه خود را ثبت کرده اند.

این برنامه قصد دارد در اواخر سال ، باند پهن اسکای را برای مشتریان تلویزیونهای غیر آسمان – حدود دو سوم خانوارها – به شرطی که هنوز اعلام نکرده است ، باز کند.

راه اندازی Sky Broadband اولین بار در ماه مه 2019 مطرح شد و Sky را مستقیماً وارد رقابت با Vodafone و Spark می کند ، که Sky طی این سالها درجات مختلفی را داشته است.

بیشتر بخوانید:
* رئیس جدید Sky TV برای افتخار و خوشبختی شرکت “آزمون BBQ” را تنظیم می کند
* تلویزیون اسکای هشدار می دهد که ممکن است با وجود جهش سود ، قیمت Sky Sport افزایش یابد
* اولین خدمات تلفن مسی که طبق برنامه کر از سپتامبر قطع می شود

Spark با سرعت کامل و برنامه های UFB نامحدود با 98 دلار در ماه از طریق مارک فرعی Skinny یا 110 دلار از طریق مارک Spark ارائه می دهد ، در حالی که برنامه UFB Vodafone با سرعت کامل 103 دلار در ماه است.

بررسی پیشنهادهای سایت مقایسه پهنای باند پهن باند مقایسه نشان می دهد Sky Broadband همچنین قیمت های منظم سایر ارائه دهندگان گزینه های دیگر را کاهش می دهد.

اما اگر مشتریان Sky دارای “بسته های” دیگری باشند که می توانند از آنها استفاده کنند ، مانند ترکیب پهنای باند با برق یا مشوق های راه دور مانند “بهترین همسران” Vodafone ، معادله هزینه پیچیده تر خواهد بود.

شکارچیان معامله های شدید می توانند قیمت های Sky را با تعویض سالانه بین ارائه دهندگان به امید استفاده از پیشنهادات مقدماتی شکست دهند.

همانند سرویس های UFB تمام سرعت سایر خرده فروشان ، Sky Broadband باید سرعت بارگیری حدود 900 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود حدود 400 مگابیت بر ثانیه را فراهم کند.

اکثر خانوارها نیز ممکن است تفاوت کمی در عملکرد با برنامه های ارزان تر UFB که سرعت محدود ، معمولاً 100 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهند ، تفاوت کمی پیدا کنند.

با این وجود ، به نظر می رسد پیشنهاد Sky برای جمع آوری تعداد قابل توجهی از مشتریان مشتری تلویزیون پرداخته است.

رئیس Sky باند پهن دن کلی گفت که به زودی سایر گزینه های طرح را نیز ارائه می دهد.

“کاربران سرگرمی سنگین اغلب به پهنای باند بیشتری نیاز دارند ، [but] ما می دانیم که همه نیازهای مشتریان ما یکسان نیست ، به ویژه آنهایی که خانه های کوچکتری دارند یا نیازهای باند پهن کمتری دارند. “

سوفی مولونی ، مدیر اجرایی تلویزیون Sky گفت که راه اندازی باند پهن مهمترین اولویت عملیاتی وی است.

عرضه شده

سوفی مولونی ، مدیر اجرایی تلویزیون Sky گفت که راه اندازی باند پهن مهمترین اولویت عملیاتی وی است.

طرح پهنای باند 79 دلاری Sky شامل روتر WiFi 6 – آخرین استاندارد – و قرارداد 12 ماهه دارد. هزینه خدمات تلفن خانگی ماهیانه 10 دلار بیشتر است.

مشتریان می توانند برای بهبود پوشش در خانه های خود با 10 دلار دیگر ، حداکثر تا دو تقویت کننده WiFi دریافت کنند.

اگر مشتریان در طول مدت خدمات Broadband Sky Sky تلویزیون خود را لغو کنند ، هزینه آن به 103 دلار در ماه می رسد.

سوفی مولونی ، مدیر اجرایی Sky ، سال گذشته گفت که راه اندازی Sky Broadband مهمترین اولویت عملیاتی وی است.

وی سپس گفت: “من فکر می کنم قطعاً کار درستی است که ما باید برای تأمین ارزش به مشتریان وفادار خود انجام دهیم.”

حدود 84 درصد از خانوارهای نیوزیلند به UFB دسترسی دارند که پیش بینی می شود در پایان سال آینده این میزان به 87 درصد برسد.

Sky خدمات پهنای باند مبتنی بر مس یا بی سیم برای افراد خارج از منطقه تحت پوشش UFB ارائه نمی دهد.

برای خرید باند پهن از شرکت ، خانواده ها باید در منطقه تحت پوشش UFB باشند و در حال حاضر مشترک Sky Starter هستند.

راشل کلی / چیزها

برای خرید باند پهن از شرکت ، خانواده ها باید در منطقه تحت پوشش UFB باشند و در حال حاضر مشترک Sky Starter هستند.

این سرویس از طریق مشارکت با مالک Slingshot و مالک Orcon Vocus NZ توسعه یافته است ، که زیرساخت شبکه و تخصص فنی را در اختیار Sky قرار داده است.

کلی گفت که کارکنان آسمان مدیریت این بخش را بر عهده خواهند داشت تهیه Sky Broadband اما Vocus در صورت داشتن مشكل فنی ، در ابتدا پشتیبانی فنی سطح یک را ارائه می دهد.

“این سپس به طور کامل به Sky منتقل می شود. برخی از پشتیبانیهای روزمره مشتری توسط Vocus مدیریت می شود مانند مواردی که مشتری مشکلی در خدمات دارد. “

تصور می شود که آسمان امیدوار است که ارائه پهنای باند همزمان با ایجاد جریان درآمد جدید برای شرکت با کاهش درآمد تلویزیون ماهواره ای ، باعث ایجاد خرده فروشی در بین مشتریان سنتی تلویزیون ماهواره ای شود.

کلی گفت که بازخورد مشتریان قبل از راه اندازی “بسته بندی و معامله معمولاً در وهله اول قرار دارد ، اما نکته دوم خدمات به مشتری” است.

وی گفت: “ما آنچه را كه برای آنها مهم است می فهمیم و تمام تلاش خود را می كنیم تا با خدمه كیوی خود را تحویل دهیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>