تفکر تأثیرگذار به ما کمک کرده است تا از رقابت جدا شویم

[ad_1]

دنی پریچارد: اگر یک درس مهم از کسب و کار پایدارتر آموخته ام ، این است که مهم نیست مشتری شما چه کسی است ، محصول یا خدمات هنوز حرف اول را می زند.

ناشناخته / عرضه شده

دنی پریچارد: اگر یک درس مهم از کسب و کار پایدارتر آموخته ام ، این است که مهم نیست مشتری شما چه کسی است ، محصول یا خدمات هنوز حرف اول را می زند.

نظر: من همیشه معتقد به انجام “تجارت برای همیشه” بوده ام. در حالی که در مورد راه اندازی Duffle & Co تعمق می کردم ، ذهن من این را جلب کرده بود که اداره پایدار یک تجارت می تواند به معنای درآمد کمتر ، متحمل شدن هزینه های بیشتر و منجر به پایین آمدن خط پایین باشد.

به هر حال من ریسک کردم و با یک چشم انداز برای ایجاد کیف های لوکس دست ساز که به مردم و کره زمین قدرت می بخشد ، تصمیم گرفتم.

تهیه منابع خود ، توانمندسازی صنعتگران ، پرداخت دستمزدهای عادلانه و پیوستن به برنامه کاشت درخت محل خوبی برای شروع بود.

بعد از چند سال ، فهمیدم که انجام پایدار تجارت عمق و عارضه بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید:
* ضربات خود را بگیرید: بهترین مارک های کتانی پایدار که باید درباره آنها بدانید
* آوای اوکلند: دونالد شپرد علاقه زیادی به قدرت کالای جمعی دارد
* شرایط آب و هوایی توضیح داده شده: متان در جو کوتاه مدت است اما باعث آسیب دیدگی طولانی مدت می شود

دقیقاً همانطور که در یک بازی ورزشی میزان فروش خود را اندازه می گیرید یا جدول امتیازات را بررسی می کنید ، لازم بود که آمار تأثیر هر قسمت از زنجیره تأمین ما نیز اندازه گیری شود.

من معیارهایی مانند انتشار CO2 ، کیلوگرم زباله ، درختان حرا کاشته شده ، ساعات کار ارائه شده ، بازیافت مواد استفاده شده و غیره را ارزیابی کردم.

هر مشاغل متناسب با مشتری خود می تواند آمار و معیارهای پیچشی را ارائه دهد. من دیده ام که شرکت های بزرگ به دلیل ادعاهای دروغین یا بخاطر نگفتن “داستان کامل” بارها و بارها گرفتار شده اند.

من می خواستم تأثیر ما تأیید شود و شخصاً می خواستم پاسخگو باشم.

من گواهینامه “B Corporation” و همچنین “Climate Positive” را کشف کردم و گواهی Duffle & Co را دریافت کردم.

شرکت B بودن به معنای قانونی است که ما باید تأثیر تصمیمات خود را بر روی کارگران ، مشتریان ، تأمین کنندگان ، جامعه و محیط خود در نظر بگیریم. مثبت آب و هوا به این معنی است که ما میزان انتشار کربن خود را 120 درصد جبران می کنیم.

این اعتبارسنجی ها باعث ایجاد اعتماد و پشتیبانی از سوی مشتریان ، جرقه همکاری با مشاغل دیگر و راهگشای فرصت های روابط عمومی شده است.

پاسخگویی Duffle & Co درمورد تأثیرات همچنین نوآوری و فرصت ایجاد کرده است.

اکثر صاحبان مشاغل به این فکر می کنند که چگونه می توانند فروش خود را افزایش دهند ، در حالی که من فکر کردم که چگونه دافل و شرکت می تواند میزان زباله و انتشار CO2 را کاهش دهد.

این امر منجر به اتخاذ چرم دانه ای کامل با هدف استفاده مجدد شد که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد و از کربن کمتری نیز برخوردار باشد.

تفکر تأثیرگذار به ما کمک کرده است تا از رقابت جدا شویم زیرا تعداد کمی از مشاغل از این روش استفاده می کنند.

توانایی نشستن در صندلی راننده و معرفی ایده های نوآورانه ، بنابراین افزایش سهم بازار بدون به خطر انداختن ارزش ها فوق العاده هیجان انگیز است و صادقانه من را هر روز صبح از رختخواب خارج می کند!

جالب اینجاست که اگر یک درس مهم از راه اندازی یک تجارت پایدارتر آموخته باشم ، این است که مهم نیست مشتری شما چه کسی است ، محصول یا خدمات هنوز حرف اول را می زند.

یک محصول یا خدمات با ظاهر خوب که نقطه درد کسی را برطرف می کند چیزی است که مردم را به خود جلب می کند.

منافع پایدار هنوز ثانویه هستند و بعداً در فرآیند تصمیم گیری به یک ارزش افزوده تبدیل می شوند.

با این اوصاف ، من واقعاً معتقدم که بدون اعتبار سنجی ثانویه پایداری که در بافت آنچه که ما انجام می دهیم ، بافته شده است ، دافل و شرکت سال گذشته زنده نمی ماندند.

دنی پریچارد مدیر عامل شرکت Duffle & Co است که کیف و لوازم جانبی پایدار تولید می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>