تغییر اقلیم: برنامه Bigger Auckland تا سال 2030 میزان انتشار را کاهش نمی دهد

[ad_1]

یک طرح حمل و نقل پیشنهادی برای دهه آینده در اوکلند تصدیق کرده است که علی رغم تعهد شهر به کاهش نصف اثر کربن ، انتشار گازهای گلخانه ای را تا سال 2030 کاهش نخواهد داد.

یکی از م componentلفه های اصلی پیش نویس برنامه حمل و نقل زمینی منطقه ای (RLTP) می گوید حتی پیشنهادهای دولت که هنوز اجرایی نشده اند ، مانند استانداردهای خودروی پاک ، احتمالاً فقط در سطح 2016 انتشار خواهد داشت.

علاوه بر پروژه ها و ابتکارات موجود در این طرح ، گفته شد اوکلند باید دولت را تحت فشار قرار دهد تا مشوق هایی را برای تغییر به سمت اتومبیل های برقی ایجاد کند و این مسئله را برای سوال در مورد قیمت گذاری جاده ها یا عوارض انجام می دهد.

RLTP اطلاعات کمی در مورد چگونگی دستیابی به کاهش 64 درصدی میزان انتشار گازهای هوایی اوکلند ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:
* طرح حمل و نقل اوکلند: تخفیف کرایه کم درآمد ، اما میزان انتشار همچنان افزایش می یابد
* وزیر جدید حمل و نقل قول می دهد برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای “به سرعت حرکت کند”
* کرایه حمل و نقل عمومی اوکلند آزمایش اولیه تعهد در مورد تغییرات آب و هوایی را افزایش می دهد

در این بیانیه آمده است: “مقابله با تغییرات آب و هوایی نیاز به تغییر قابل توجهی در نحوه سفر در منطقه خود دارد ، اگرچه زمان و جزئیات نحوه بروز این تغییر هنوز واضح است.”

در این طرح آمده است: “اوکلندرها به ما می گویند که آنها برای مقابله با تغییرات آب و هوایی حمایت می کنند ، اما روش موفقیت آمیز برای انتقال نیز پیچیده و نامشخص است.”

RLTP بخشی از یک فرآیند پیچیده برای تعیین مسیر برای حمل و نقل در دهه آینده است ، که قبلاً در فرم پیش نویس امضا شده بود ، توسط شورایاری که گفتند از آن راضی نیستند.

رئیس برنامه ریزی شورا ، کریس داربی ، نگرانی های کمیته خود را در مورد پیش نویس طرح قفل کردن هزینه های بیش از حد که منجر به اقدامات تغییر اقلیم نمی شود ، پخش کرد.

جاری شدن سیل در جاده Manukau در Pukekohe - پیش بینی می شود شدت آب و هوا بیشتر شود.

استیون سوئیتمن / تهیه شده است

جاری شدن سیل در جاده Manukau در Pukekohe – پیش بینی می شود شرایط شدید هوا بیشتر شود.

داربی از کمیته حمل و نقل منطقه ای (RTC) – متشکل از اعضای هیئت حمل و نقل اوکلند و نمایندگان Waka Kotahi و KiwiRail – درخواست کرد تا پس از مشاوره عمومی تغییرات را ایجاد کند.

وی به کمیته گفت: “ما در یک دوراهی قرار داریم ، یک نقطه مهم در روابط ما در مورد اینکه چگونه ممکن است آینده را تغییر شکل دهیم یا ندهیم.”

یک قسمت اصلی از RLTP لیست به روز شده هزینه های حمل و نقل است که توسط شورا و دولت برای دهه آینده توافق شده است ، پروژه هم ترازی حمل و نقل اوکلند (ATAP) که همچنین دارای دیدگاه آب و هوایی تلخی است.

گزارش ATAP گفت منوی 31.4 میلیارد دلاری آن به خودی خود باعث افزایش 6 درصدی انتشار در سال 2031 می شود.

رئیس کمیته برنامه ریزی شورای اوکلند ، کریس داربی.

آلدن ویلیامز / چیزها

رئیس کمیته برنامه ریزی شورای اوکلند ، کریس داربی.

داربی گفت كه مشاوران بسته ATAP را نیز تصویب كردند ، برنامه ای كه وی فقط به عنوان یك “نشانگر” از پروژه ها توصیف كرد و وی از RTC خواست آن را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

وی گفت این شورا زمان زیادی را به طور ناموفق ارسال کرده است تا از چالش “شریک دولت” خود جلوگیری کند تا آن را به عنوان یک هدف ATAP ، “دستیابی به یک فرم شهری فشرده با کیفیت” حذف کند.

درک می شود که این توصیف به صورت رمز شده به یک کشتی بازو بر سر اشتیاق دولت برای توسعه عمده میدان های سبز در اطراف دروری در جنوب است ، که بسیاری از مشاوران آن را زیر سوال می برند.

RLTP و ATAP 1.3 میلیارد دلار برای پروژه Waka Kotahi برای ساخت جاده شریانی Mill Road ، جنوب از Manukau ، در نظر گرفته است.

برای رسیدن به اهداف آب و هوایی خود در سال 2030 ، برای اوکلند باید میزان انتشار ترافیک 64 درصد کاهش یابد.

کریس مک کین / چیزها

برای رسیدن به اهداف آب و هوایی خود در سال 2030 ، برای اوکلند باید میزان انتشار ترافیک 64 درصد کاهش یابد.

حمل و نقل 38 درصد از انتشار کربن اوکلند را تشکیل می دهد و تخمین زده می شود که برای رسیدن به کاهش انتشار 50 درصدی تا سال 2030 ، سطح کربن حمل و نقل باید 64 درصد کاهش یابد.

کمیته حمل و نقل منطقه ای اکنون وظیفه قانونی اجرای و در نظر گرفتن نظرات عمومی در مورد ترکیبی از پروژه ها و سنجش چگونگی رسیدن این طرح به اهداف اقلیمی ، حمل و نقل و رشد را دارد.

رئیس کمیته Adrienne Young-Cooper درخواست مشاوره کتبی در مورد اختیارات خود برای حذف ، تغییر یا کاهش هر چیزی در پیش نویس طرح را قبل از رفتن به هیئت مدیره اوکلند برای قفل کردن کرده است.

RLTP باید تا 30 ژوئن نهایی شود ، اما یانگ کوپر همچنین در صورت احساس نیاز به تغییر مقیاس بزرگتر ، مشاوره ای در مورد اینکه آیا می تواند زودتر از دوره بعدی و استاندارد سه ساله بررسی شود ، درخواست کرد.

نظرات عمومی تا 2 مه ، در مورد رویکرد پیشنهادی شهر در حمل و نقل جستجو خواهد شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>