تصفیه کنندگان می گویند سازنده هواپیما Pacific Aerospace حداقل 43 میلیون دلار به طلبکاران بدهکار است

[ad_1]

هواپیماهای Pacific Aerospace منظره ای آشنا در آسمان نیوزیلند است ، که برای مصارف کشاورزی مانند لباس های فوقانی و اصلی ترین اپراتورهای چترباز محبوب است.

تهیه شده

هواپیماهای Pacific Aerospace منظره ای آشنا در آسمان نیوزیلند است ، که برای مصارف کشاورزی مانند لباس های فوقانی و اصلی ترین اپراتورهای پرواز با چترباز محبوب است.

اولین گزارش تصفیه کنندگان می گوید ، سازنده هواپیمای همیلتون ورشکسته Pacific Aerospace 41 میلیون دلار بدهی دارد.

تصفیه کنندگان در تلاشند تا کار تولید هواپیمای همیلتون را پس از آنکه سهامداران آن در ابتدا آمادگی پرداخت پول بیشتری برای آن را نداشتند ، بفروشند. در این گزارش آمده است که تاکنون 30 طرف برای خرید آن اعم از محلی و بین المللی ابراز تمایل کرده اند.

در ماه فوریه ، هوافضای Pacific Aerospace (PAL) گواهینامه سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) خود را به حالت تعلیق درآورد ، زیرا این دستگاه ورشکسته و قادر به انجام تعهدات خود تحت قانون هواپیمایی کشوری نبود. اما CAA گفت هواپیماهای تولید شده توسط Pacific Aerospace با وجود وضعیت مالی این شرکت قادر به ادامه پرواز خواهند بود.

در تاریخ 12 فوریه این شرکت توسط دیوان عالی کشور با استیون خووف و کایران جونز به عنوان مدیر تصفیه منحل شد.

بیشتر بخوانید:
دادگاه اعلام کرد: سازنده هواپیما Pacific Aerospace 2.15 میلیون دلار به طلبکاران بدهکار است ، دارایی های “در معرض خطر” است.
* سازنده هواپیماهای همیلتون ، Pacific Aerospace ، به CAA می گوید که این ورشکسته نیست

اولین گزارش تصفیه کنندگان که در روز چهارشنبه منتشر شد ، می گوید وقتی منصبانان در 8 مارس منصوب شدند ، این شرکت 37641 دلار در بانک داشته است.

در این گزارش آمده است كه این شركت 1.7 میلیون دلار و طلبكاران بدون وثیقه حدود 41.21 میلیون دلار به طلبكاران تضمین شده بدهكار بوده است.

هنوز مشخص نشده است که کل کسری شرکت چقدر بوده است.

این شرکت نیمی متعلق به BAIC International (هنگ کنگ) متعلق به چین است و نیمی متعلق به سهامداران نیوزیلند گروه Aerospace Aerospace Group است.

در این گزارش آمده است كه این شركت 70 سال بیشتر به عنوان یك كار طراحی ، ساخت و نگهداری هواپیما فعالیت داشته و 93 پرسنل را به كار گرفته است.

هواپیماهای تهیه شده توسط این شرکت معمولاً در صنعت هواپیمایی به هواپیمای “PAC” معروف هستند. در این گزارش آمده است ، از آنجا كه این شركت سازنده هواپیماهای PAC بوده است ، آنها همچنین تنها تأمین كننده قطعات جایگزین مجاز برای هر هواپیمای PAC بوده اند.

این ناتوانی این شرکت در پرداخت دستمزد منجر به آن شد که نیروی کار آن در تاریخ 10 فوریه به خانه منتقل شود تا انتظار تأمین اعتبار بیشتر باشد.

در این گزارش آمده است که سهامداران بعداً در رابطه با پیشنهاد سرمایه اولیه برای تجارت به منظور خاتمه یافتن انحلال شرکت با مدیران تصفیه درگیر شدند.

“متأسفانه ، هیچ پیشرفت رضایت بخشی در این زمینه تا زمان تهیه این گزارش حاصل نشده است.”

دارایی های این شرکت در تاریخ انحلال هواپیما ، ساختمان ، کارخانه و تجهیزات ، موجودی ، وسایل نقلیه ، دارایی های نامشهود ، بدهکاران و پول نقد بود.

“با توجه به روند فروش مداوم که هنوز تکمیل نشده است ، مدیران تصفیه تصمیم گرفته اند ارزش دارایی های پیش بینی شده دارایی های شرکت را دریغ کنند.”

در این گزارش آمده است که اظهارنظر در مورد هرگونه بازیابی و احتمال توزیع وجوه به طلبکاران در این مرحله خیلی زود است.

در این گزارش آمده است كه به دلیل علاقه طرفین مستقر در خارج از كشور ، تصفیه كنندگان در حال بررسی مسایل مورد نیاز CAA و اداره سرمایه گذاری خارج از كشور (OIO) بوده اند.

در این گزارش آمده است ، اطلاعات بیشتر در مورد روند فروش و اشخاص علاقه مند از نظر تجاری حساس بوده و افشا نشده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>