تسهیل زندگی برای کشاورزان جایزه فروشگاه محلی Farm Base را برنده می شود

[ad_1]

کارلی ودلتون و النا سوآنز ، بنیانگذاران Farm Base.

ناشناخته / عرضه شده

کارلی ودلتون و النا سوآنز ، بنیانگذاران Farm Base.

محتوای مشارکت – 2 درجه و گروهی از مقالات جامعه Stuff یک مقاله را راه اندازی کرده اند خرید محلی کمپین حمایت از مشاغل کوچک.

این حس که “مطمئناً راهی بهتر وجود دارد” بسیاری از مشاغل جدید را وارد زندگی می کند و انگیزه اصلی Farmbase است ، وب سایتی که هدف آن سهولت زندگی برای کشاورزان و متخصصان روستایی در سراسر کشور است.

در نقش قبلی که برای یک شورای منطقه ای کار می کرد ، کارلی ودلتون از بنیانگذاران دائماً از افرادی که با شورا تماس می گرفتند آگاهی داشت تا در مورد قوانین و مقرراتی که لازم بود قبل از شروع پروژه های جدید از آنها مطلع شوند ، مطلع شود. آنها همچنین در جستجوی جزئیات متخصصان روستایی بودند که می توانستند کار را به پایان برسانند.

از طرف دیگر ، شوراهای منطقه ای اغلب به دنبال راه هایی بودند تا کشاورزان را از تغییر مقررات و اطلاعات مربوط به انطباق آگاه کنند.

بیشتر بخوانید:
* چرا ما از مشاغل محلی حمایت می کنیم
* شرکت تقطیر Reefton به هدف سرمایه گذاری 2 میلیون دلار رسید
* Remote West Coast با اینترنت پرسرعت و خانه های مقرون به صرفه مشاغل را فریب می دهد

او می گوید: “من فکر کردم که مطمئناً راهی آسان تر برای کمک به مردم وجود دارد ، بنابراین آنها فقط می توانند روز خود را بگذرانند.”

ودلتون با شریک تجاری النا سوآنز متحد شد و با هم تحقیق کردند تا ببینند ایده آنها بالقوه است یا خیر.

با گذشت بیش از یک سال از مسیر ، Farmbase بسیار مورد توجه قرار گرفته و برنده کانتربری در مبارزات انتخاباتی 2021 Shop Local است.

در دو سال گذشته ، کمپین های Shop Local ما در هفت منطقه (از اوکلند تا North Canterbury) اجرا شده است ، بیش از 1000 کسب و کار در آن وارد شده اند و هشت تجارت شگفت انگیز را در کانون توجه قرار داده اند. امسال ، ما در مسابقات Southland ، Otago ، West Coast و Canterbury بر روی جزیره قدرتمند South تمرکز کرده ایم. هر برنده منطقه ای بسته تبلیغاتی 20000 دلاری را برنده شده است. همچنین یک برنده گزینه People’s نیز وجود خواهد داشت.

اندرو فیرگری: در دو سال گذشته ، کمپین های فروشگاه محلی ما در هفت منطقه اجرا شده است.

تهیه شده

اندرو فیرگری: در دو سال گذشته ، کمپین های فروشگاه محلی ما در هفت منطقه اجرا شده است.

ودلتون می گوید این پیروزی یک پیشرفت بزرگ برای فارمباس بود و تأیید بیشتر آنها در کمک به کشاورزان برای کسب اطلاعات مورد نیاز و متخصصان روستایی برای رسیدن به بازار هدف خود موفق بودند.

در حالی که راه اندازی مشاغل در سال 2020 مجموعه ای از چالش ها را به وجود آورد که این جفت ارز هرگز نمی توانست تصور کند ، ودلتون می گوید حمایت صنعت از طریق چالش ها به آنها کمک می کند.

“یک شرکت نوپا در صنعت agritech کمی دلهره آور است زیرا در نیوزیلند واقعاً نوآورانه است و در جایی که بازار جهانی در آن جریان دارد پیشرو است. بنابراین قدم گذاشتن در آن فضا برای ما بسیار عظیم بود ، اما مردم بسیار استقبال و حمایت کرده اند. “

با رشد کسب و کار ، ودلتون و سوانز متعهد می شوند اطمینان حاصل کنند که از سایر مشاغل کوچک همان پشتیبانی را که دریافت کرده اند نشان می دهند.

“برای ما واقعاً مهم است که هرچه رشد می کنیم ، رشد ما از سایر مشاغل کوچک حمایت کند. در صورت امکان ما مشاغل محلی را برای ارائه خدمات مورد نیاز خود درگیر کرده ایم و سعی می کنیم آنها را نیز ارجاع دهیم. ما واقعاً امیدواریم که با این برد آن را پرداخت کنیم. “

این مقاله در پاسخ به مشارکت تجاری سفارش داده شده است. ما آن را به طور مستقل ، با همان استانداردهای اعمال شده در بقیه روزنامه نگاری ، تولید کرده ایم. اطلاعات بیشتر در مورد ما محتوای مشارکت در اینجا.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>