تحقیقات ناقصی را نشان می دهد که منجر به نشت گاز کشتی تنگه کوک می شود

[ad_1]

این داستان در اصل در تاریخ منتشر شده است RNZ.co.nz و با مجوز بازنشر می شود.

یک برقکار باید “شناسایی” شود و نشت گاز در کشتی تنگه کوک را جدا کرده و جدا کند ، تحقیقاتی را یافت که ردی از آموزش سیستماتیک و شکست برنامه ریزی اضطراری را کشف کرد.

تنظیم کننده ایمنی محل کار WorkSafe دریافت که “به نظر می رسد یک خرابی سیستمیک” از شرکت بزرگ برق Genesis Energy در انتقال LPG بسیار قابل اشتعال وجود دارد.

این آموزش ضعیف و برنامه ریزی اضطراری ضعیف را شناسایی کرد و گفت که جنسیس از کارگرانی استفاده می کند که به درستی آموزش دیده یا تحت نظارت نبوده اند تا مخازن LPG را پر کنند.

بیشتر بخوانید:
* هواپیما در پارک مزرعه در صداهای بیرونی مارلبرو به درخت سقوط می کند
* والدین دانش آموز مدرسه در مورد کلاهبرداری Interislander بر سر ارتباطات شرکت گیر کرده اند
* شناگر نوجوان جوانترین پیروزی در رسیدن به تاج سه گانه نیوزیلند می شود

جنسیس به RNZ گفت که یک بررسی جامع ایمنی انجام داده است ، پیشرفت هایی انجام داده است و قادر به حمل مایع LPG در هر زمان است.

تست بو

خدمه در یک قایقرانی شبانه از کشتی Aratere در 24 ژانویه 2020 بوی این نشت را احساس کردند.

16 ردیاب عرشه ، که حساسیت کمتری نسبت به بینی انسان دارند ، کار نکرده و خدمه نمی توانند منبع آن را پیدا کنند.

گزارش WorkSafe گفت ، اما هنگامی كه آنها ظرف حمل و نقل را در پیكتون پیاده كردند ، “یك صدای خش خش … از پشت صفحه فلزی قفل شده در جایی كه دریچه ها را پوشانده بود” را روی یك ظرف 25000 لیتری شنیدند.

اگرچه معلوم شد که این نشت جزئی است ، اما تأثیر این امر نبود: بندر تخلیه شد ، خدمات کشتی به تعویق افتاد و اختلال بزرگی در شهر ایجاد شد.

محققان دریافتند که شیر نادرست است – یک پوشش دچار فرسایش شده است بنابراین شیر هنگام بستن محکم نمی نشیند. ممکن است در اثر “زیاد شدن بیش از حد مداوم” یا استفاده نادرست از ابزار آسیب دیده باشد.

بنا به گزارش ، همه مخازن باید از نظر نشتی بررسی شوند – اما ، بر همه کارگران نظارت زیادی صورت نگرفت.

آنها با یک شرکت حمل و نقل شرکت پیمانکاری شده توسط جنسیس کار کردند.

“سوابق آموزشی ارائه شده توسط جنسیس نشان می دهد که این اپراتورها آموزش کافی با کارکرد شیرآلات روی ظروف قابل حمل را ندیده اند.”

بنزین از چاه های تراناکی تأمین می شود و ایستگاه سوخت گیری در Smart Road در نیو پلیموث است.

در این گزارش آمده است که خود جایگاه سوخت به درستی کار نمی کند و طرح واکنش اضطراری جنسیس “قدیمی” است و آزمایش نشده است.

علاوه بر این ، مخازن LPG پارک شده برای پر کردن در نزدیکی یک دیزل ژنراتور ، یک منبع احتراق بالقوه بود.

محقق WorkSafe گفت: “به طور بالقوه خرابی ها به دلیل کم تجربه بودن Genesis در این زمینه رخ داده است ، زیرا اخیراً توزیع خرده فروشی LPG را از Nova Energy در سال 2017 تحویل گرفته است.”

یک برقکار باید

هاگن هاپکینز / گتی ایماژ

یک برقکار باید “شناسایی” شود و نشت گاز در کشتی تنگه کوک را جدا کرده و جدا کند ، تحقیقاتی را یافت که ردی از آموزش سیستماتیک و شکست برنامه ریزی اضطراری را کشف کرد.

‘مربی از طریق’

از زمان مشخص شدن نشت در پیکتون تقریباً چهار ساعت طول کشید تا اینکه درست قبل از ساعت 10 صبح خاموش شد.

در ساعت 7 صبح جنسیس به آتش و اورژانس گفت که یک تکنسین را از کرایست چرچ می فرستد.

اما FENZ گفت که 5 ساعت طول می کشد تا رانندگی “قابل قبول” نیست ، و آنها در صورت نیاز تکنسین را خرد می کنند.

در عوض ، جنسیس یک برقکار را از بلنهایم فرا خواند.

“برق بلنهایم برای کار در مناطق خطرناک آموزش دیده بود ، اما آموزش مستقیمی در مورد نحوه کارکرد یک کانتینر قابل حمل نداشت ، و با شناسایی و جداسازی نشت” مربیگری شد. “

این یکی از چهار مورد نقض مقررات ایمنی بود.

با این حال ، WorkSafe گفت این خطر “نسبتاً جزئی” است ، هیچ آسیبی برای کارگران وارد نشده است و Genesis همکاری کرده است.

جنسیس بیانیه کوتاهی به RNZ صادر کرد و گفت: “خطر ایمنی عمومی کم است.

“جنسیس ایمنی را جدی می گیرد ، با استفاده از چارچوب های ایمنی پیشرو در صنعت و فرایندهای حاکمیت ، اطمینان حاصل شود که ما قادر به انتقال گاز LPG به طور ایمن در همه زمان ها ، آموزش قوی و پروتکل های اضطراری هستیم و به طور مداوم زمینه های بهبود را شناسایی می کنیم.

“جنسیس و شرکای آن در هنگام بررسی و در رابطه با بهبودهایی که از آن زمان تاکنون انجام شده است ، با WorkSafe و Fire و Emergency NZ همکاری نزدیک داشتند.

“ما همچنین از این فرصت برای انجام یک بررسی جامع ایمنی در کل عملیات حمل LPG استفاده کرده ایم. ما اطمینان داریم که اقدامات کافی را برای به حداقل رساندن خطر بروز مجدد این نوع حادثه انجام داده ایم.”

اگر نشت دیگری وجود داشته باشد ، “غیرقابل ارزیابی” است

WorkSafe همچنین به KiwiRail توصیه کرده است تا مطمئن شود که خدمه آن به درستی با LPG آموزش دیده اند و ردیاب های گاز و سیستم های تخلیه گاز را بررسی می کنند.

KiwiRail اعلام کرد که آشکارسازهای اضافی مخصوصاً حساس به LPG را در پایانه های ولینگتون و پیکتون و در Aratere نصب کرده است که تنها کشتی KiwiRail است که می تواند از این طریق برای انتقال گاز استفاده کند.

در این گزارش ، با اشاره به اینکه مشخص کردن نشت سال گذشته بسیار دشوار بود ، گفت: “این موارد در صورت بروز نشتی بسیار ارزشمند خواهد بود.”

همه کارکنان حمل و نقل بنزین خود را با آموزشهای اضافی به کار گرفته بود.

KiwiRail هر دو این نشت و نشت دوم را در آوریل 2018 در Picton بررسی کرده بود ، اما گزارش آن فقط تحت OIA منتشر شد ، به RNZ گفت.

یک مهندس دریایی گفت که دو نشت گاز در طی دو سال نشان داد که به اندازه کافی دقیق در مورد عملیات حمل LPG وجود ندارد.

برنت یاردلی ، از Marlborough ، که همچنین یک مهندس محیط زیست است و در مورد مسائل بهداشتی و ایمنی در Sounds لابی می کند ، گفت: “نگرانی واقعی در اینجا این است که دو واقعه باعث بسته شدن بندر شده است.

“این نشان دهنده شلختگی با سیستم ها است.

“باید قبل از حمل آن تحویل گرفته می شد.”

WorkSafe پنج اخطار بهبود و پنج دستورالعمل شفاهی برای Genesis Energy صادر کرد که بر صدور گواهینامه انطباق ، ذخیره سازی LPG ، برنامه ریزی پاسخ و آموزش مواد خطرناک متمرکز بود.

WorkSafe گفت: “این موارد بلافاصله رعایت شد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>