تحقیقات جدید اقتصادی نشان می دهد که سلامتی ارزش سرمایه گذاری در مشاغل کوچک را دارد

[ad_1]

مارکو موونیز که از زندگی شرکتی ناامید شده و به دنبال پیروی از اشتیاق خود بود ، پس از اولین قفل Covid-19 ، غذای La Mexicoana را در Gray Lynn ، Auckland راه اندازی کرد.

در پی همه گیری ، موجیز می گوید که او می دانسته که به دنبال مراقبت از خودش است و نیاز به سلامتی کارکنانش در اولویت است.

“سلامتی بر نحوه حضور شما در کار تأثیر می گذارد. با کار در یک دفتر کار عظیم شرکت ، از بالا رفتن از نردبان شرکت و انجام همان کار روز به روز ناامید شدم. به علاوه ، من می خواستم از تمام انرژی و تلاش خود برای ایجاد چیزی از خودم استفاده کنم. »

و به نظر می رسد ، سرمایه گذاری در رفاه ، شاید کار هوشمندانه ای باشد که باید از نظر مالی نیز انجام شود.

تحقیقات جدید Xero و موسسه تحقیقات اقتصادی نیوزیلند نشان می دهد که هر صاحب مشاغل کوچک در ابتکارات رفاه سازمانی کارمندان خود سرمایه گذاری می کند ، انتظار می رود در طی یک سال تا 12 برابر بازده داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
* کنفرانس فروش سلامتی تراناکی موفقیت بزرگی – اتاق بازرگانی
* تحقیقات نشان می دهد که کسب و کارهایی که در بهزیستی کارمندان سرمایه گذاری می کنند ، به خط پایین دست می رسند
* بهبودی از Covid-19 برای SME ها ادامه دارد اما سال گذشته مهمان نوازی در این زمان کاهش یافته است

کریگ هادسون ، مدیرعامل جزایر زیرو نیوزیلند و اقیانوس آرام ، می گوید مشاغل کوچک موتور موتور اقتصاد Aotearoa هستند و مسئول 28 درصد از تولید ناخالص داخلی نیوزیلند هستند ، که بیش از 630،000 نفر (تقریباً 29 درصد از کل کارکنان نیوزیلند) مشغول به کار هستند. .

“هنگامی که کسب و کارهای کوچک کیوی موفق می شوند ، کل کشور ما موفق می شود. دلگرم کننده است که شاهد بهبود اقتصاد پس از چالش های سال 2020 هستیم. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که تمام مشاغل کوچک برای رشد مداوم در طولانی مدت خود را تنظیم کنند. ”

بازده برای سرمایه گذاری در رفاه با تجزیه و تحلیل دو زمینه کلیدی اندازه گیری شد: رفاه سازمانی و برنامه های کمک به کارکنان (EAP).

رفاه سازمانی شامل فرهنگ رفاه در محل کار است که از سلامت جسمی و روحی کارکنان پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، برنامه های آموزش بهزیستی ، پرورش محیط های حمایتی از سلامت روان و سازماندهی فعالیت های خاص طراحی شده برای بهبود وضعیت کارکنان.

دوم برنامه های كمك به كاركنان (EAP) بود كه به كاركنان مشاوره حرفه ای می دهد تا به آنها در زمینه سلامت روانشان كمك كند.

در لا مکزیکانا ، رفاه یک ستون اصلی است و موزیز قدرت داشتن افراد خوب را تشخیص می دهد.

از زمان افتتاح اندکی پس از قفل دوم در اکتبر 2020 ، لا مکزیکانا اکثر کارکنان اصلی خود را حفظ کرده است.

“ما به خاطر کل کارکنان خودمان هستیم. از آنجا که هنوز یک تیم واقعا کوچک داریم ، باید اطمینان حاصل کنیم که همه در بالای بازی خود هستند ، زیرا شما به همه اعتماد می کنید.

“هنگامی که کارکنان ما احساس راحتی ، آرامش و توانایی برقراری ارتباط بهتر می کنند ، آنها تجربه مشتری بهتری را ارائه می دهند. شما از کارمندان خود مراقبت می کنید و آنها نیز از مشتریان شما مراقبت می کنند. “

برخی از ابتکارات رفاهی که وی انجام می دهد شامل پرورش گفتگوی آزاد ارتباطی ، تشویق کارکنان برای احساس راحتی در زمان نیاز به مرخصی استحقاقی ، غذا و قهوه رایگان در ساعات کار و همچنین عملکردهای کریسمس برای گردآوری تیم است.

کریگ هادسون می گوید Covid-19 سلامتی را برای همه ما به اوج خود رساند و اهمیت مراقبت از یکدیگر را در محل کار به ما نشان داد.

عرضه شده

کریگ هادسون می گوید Covid-19 سلامتی را برای همه ما به منصه ظهور رساند و اهمیت مراقبت از یکدیگر را در محل کار به ما نشان داد.

او می خواست کارکنانش بتوانند احساس کنند که کار “خانه دوم” آنها است و تیم “خانوادگی” است تا اگر حالشان خوب نیست بتوانند راحت بگویند تا بتوانند مشکلات را برطرف کنند و کارکنان را بازگردانند. روی پاهایشان سریعتر.

“به عنوان مثال ، فقط روز دیگر ، ما یک کارمند داشتیم که در یک شیفت حضور داشت و مثل همیشه خوشحال به نظر نمی رسید. برای ما این بود که می گفتیم “سلام ، همه چیز خوب است؟ آیا لازم است کمی وقت بگذارید؟ ” و اینکه آنها بدانند می توانند بگویند “بله ، در حال حاضر حالم خوب نیست” و در این تصمیم احساس حمایت می کنند.

موزیز می گوید: “این کارهای کوچک روزمره است که در نهایت تغییر ایجاد می کنند.”

هادسون می گوید Covid-19 سلامتی را برای همه ما به منصه ظهور رساند و اهمیت مراقبت از یکدیگر را در محل کار به ما نشان داد.

“ما اکنون به طور قطعی می دانیم که رفاه برای کار و کارایی بهره وری و بهره وری به همراه دارد. به بیان ساده: اگر مشاغل کوچک رفاه را نادیده بگیرند ، در حال هدر دادن پول هستند. ”

“با پرورش یک محل کار با تمرکز بر بهزیستی ، ما می توانیم مشکلات بهداشت روان کارمندان را پیش از بروز مشکل بهره وری بزرگتر ، استدلال کنیم و آنها را برطرف کنیم.

“موارد ساده مانند گردهم آمدن به عنوان یک محل کار برای جشن موفقیت در یک محیط آرامتر اجتماعی یا مکالمه های یک به یک با کارمندان در مورد زندگی آنها ، گام های کوچکی است که می توانید برای تغییر فرهنگ محل کار خود به سمت بازتر و فراگیرتر بودن انتخاب کنید. .

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>