تجار ژاپنی در میان افزایش کار از راه دور برای جلسات آنلاین به آرایش روی می آورند

[ad_1]

یوشی هیرو کامیچی ، کارمند 44 ساله دفتر ، آرایش می کند و موهای خود را توسط یک آرایشگر در Ikemen-Works ، سالن آرایش برای مردان در توکیو ، اصلاح می کند.

یوجین هوشیکو / AP

یوشی هیرو کامیچی ، کارمند 44 ساله دفتر ، آرایش می کند و موهای خود را توسط یک آرایشگر در Ikemen-Works ، سالن آرایش برای مردان در توکیو ، اصلاح می کند.

ویروس کرونا ویروس کرونا ، بسیاری از مشاغل در ژاپن را به لبه نابودی اقتصادی کشانده است ، اما تاکومی تزوکا ، صاحب آرایشگاه و آرایشگاه های مردانه در توکیو ، شاهد گسترش مشتری های خود است.

تجار ژاپنی در 40 ، 50 و 60 سالگی که قبل از شیوع بیماری علاقه چندانی به لوازم آرایشی نداشتند ، به طور فزاینده ای به سالن تزوکا ، Ikemen-Works مراجعه می کنند و امیدوارند که در جلسات آنلاین نگاه بهتری داشته باشند.

یک شرکت بزرگ مراقبت شخصی ، Shiseido ، می گوید یکی از خطوط آرایش مردانه آن رشد دو رقمی در طی همه گیری داشته است. مقامات شرکت دلیل مشابهی را بیان می کنند: مردان ، که در طول جلسات آنلاین بارها با دیدن چهره خود روبرو می شوند ، می خواهند آنچه را می بینند بهبود بخشند.

Naruhiko Ito ، دستیار مدیر برند Brand Shiseido Group ، آخرین مرهم لب لب این برند را در توکیو به نمایش می گذارد.

یوجین هوشیکو / AP

Naruhiko Ito ، دستیار مدیر برند Brand Shiseido Group ، جدیدترین مومیایی لب مردانه را در توکیو به نمایش می گذارد.

تزوکا گفت: “پیش از این ، بیشتر مشتریان ما در سنین نوجوانی و 20 سالگی مرد بودند ، اما به لطف کار از راه دور ، اکنون بازرگانان بیشتری داریم.” وی گفت ، بر خلاف بسیاری از مردان جوان ، که خواهان تغییر جدی هستند ، تاجران مسن تر می خواهند نسخه کمی بهتر از خود را با استفاده از آرایش نشان دهند.

بیشتر بخوانید:
* هزینه Covid-19 بیش از تمام بلایای طبیعی ترکیبی جهان در این قرن است
* هرگز یا در اسرع وقت: چه زمانی سن مناسب برای بازنشستگی است؟
* خرده فروش زیبایی مکه با افزایش موارد ویروس کرونا ، سیاست “بدون لمس” را تنظیم می کند
* آیا می توانید ویروس کرونا را از پیشخوان آرایش بگیرید؟

وی گفت: “مردان 40 ، 50 و 60 ساله به سالن ما می آیند زیرا احساس می كنند كه باید آرایش كنند.” تزوکا گفت این به این دلیل است که تاجران که از خانه کار می کنند در جلسات آنلاین فرصت بیشتری برای دیدن چهره خود دارند و بنابراین بیشتر مراقب ظاهر خود هستند.

صنعت زیبایی مردان در ژاپن در حال گسترش است. طبق شرکت تحقیقاتی Fuji Keizai Group ، بازار لوازم آرایشی مردانه از حدود 600 میلیارد ین (7.67 میلیارد دلار NZ) به حدود 623 میلیارد ین (7.97 میلیارد دلار NZ) از 2018 تا 2019 رشد کرده است.

تزوکا گفت تاجران مسن تر تمایل دارند پول بیشتری خرج کنند و به طور منظم از 20 تا 30 سال خود بازدید کنند.

محصولات آرایشی برای مردان درcosme ، فروشگاه فروش مجموعه ای از محصولات آرایشی و بهداشتی و آرایشی از جمله لوازم آرایشی مردانه ، در منطقه Harajuku توکیو.

یوجین هوشیکو / AP

محصولات آرایشی برای مردان درcosme ، فروشگاه فروش مجموعه ای از محصولات آرایشی و آرایشی از جمله لوازم آرایشی مردانه ، در منطقه Harajuku توکیو.

یکی از مشتریان ، یوشی هیرو کامیچی ، 44 ساله ، اخیراً برای خرید آرایش برای اولین بار به سالن تزوکا آمد.

کامیچی آرایش را برای پلک های خود انتخاب کرد و روی صورت خود از پایه استفاده کرد. یک آرایشگر با دقت ابروهای خود را کوتاه کرد و بینی و صورت خود را با قدرت سایه قهوه ای رسم کرد.

“این شخص کیست؟ من تعجب کردم که چقدر متفاوت به نظر می رسم. “كامیچی در حالی كه به خودش در آینه نگاه می كرد گفت:

Shiseido ، یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان ، ماه گذشته فیلترهای آرایش آنلاین رایگان منتشر کرد که به کاربران مرد اجازه می دهد به نظر برسد از محصولات زیبایی مردانه مانند مرهم و لکه های پوستی استفاده می کنند.

ویروس کرونا ویروس های تجاری را در ژاپن به اوج خود رسانده است ، اما برخی در صنعت زیبایی مردان رشد غیرمنتظره ای در مشتری خود داشته اند.

یوجین هوشیکو / AP

ویروس کرونا ویروس های تجاری را در ژاپن به اوج خود رسانده است ، اما برخی در صنعت زیبایی مردان رشد غیرمنتظره ای در مشتری خود داشته اند.

پس از اینکه Shiseido سال گذشته فیلترهای آرایش را برای جلسات آنلاین مانند بزرگنمایی برای زنان منتشر کرد ، نظرات بازرگانان به حساب های رسانه های اجتماعی آن فرا رسید که درخواست فیلتر برای مردان را داشتند.

Uno ، برند مراقبت از آقایان Shiseido ، اکنون در حال افزایش سن هدف خود برای محصولات آرایشی از مردان در اوایل 20 سالگی به مردان 40 ساله است.

یوشیوکی ماتسو ، دستیار مدیر برند Uno ، گفت: “من فکر می کنم ویروس کرونا ویروس خاصی را ایجاد کرده است که از بازرگانان می خواهد که از وضعیت پوست خود آگاهی بیشتری داشته باشند.” “ما حتی در میان بیماری همه گیر رشد دو رقمی را شاهد بوده ایم.”

Naruhiko Ito ، دستیار مدیر برند Brand Shiseido Group ، نشان می دهد که Shiseido فیلتر آرایش AR منتشر شده برای مردان را برای استفاده در جلسات آنلاین ارائه می دهد.

یوجین هوشیکو / AP

Naruhiko Ito ، دستیار مدیر برند Brand Shiseido Group ، نشان می دهد که Shiseido فیلتر آرایش AR منتشر شده برای مردان را برای استفاده در جلسات آنلاین ارائه می دهد.

ماتسو جزئیات بیشتری درباره رشد Uno ارائه نمی دهد.

فروشگاه لوازم آرایشی ژاپنCosme توکیو برای در دسترس قرار دادن لوازم آرایشی برای مردان سال گذشته در فروشگاه تازه افتتاح شده خود در مقابل ایستگاه Harajuku ، منطقه مرسوم و مد روز توکیو ، یک بخش کامل را به لوازم آرایش مردانه و تک جنسیتی اختصاص داد.

یک مشتری اخیر ، Kenta Yamashita ، 24 ساله ، آرایشگر ، روزانه از مواد آرایشی استفاده می کند.

یاماشیتا گفت: “مردانی هستند که نمی توانند محصولات آرایشی بخرند زیرا ورود به بازار برای آنها دشوار است. من فکر می کنم خوب است که اکنون این بخش را داریم.” “اما من آرزو می کنم آنها بخش را بزرگتر کنند تا مردان بتوانند راحتتر در آن رها شوند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>