تبلیغات “غیرمسئول” ماکس مارا به دلیل مدل “مضحک” ممنوع است

[ad_1]

این ناظر گفت که این تبلیغات “قاب بسیار نازک” مدل را برجسته می کند.

اداره استاندارد تبلیغات در انگلیس پس از توصیف ظاهر مدل “نازک ناسازگار” تبلیغات Max Mara را کشیده است.

کمپین برچسب مد در 28 فوریه در مجله Sunday Times ظاهر شد.

سازمان دیده بان انگلستان گفت که سه مورد شکایت از تصویر دریافت کرده و به روشی که در آن ترکیب شکل بر فرم بدنه مدل تأکید دارد اشاره کرد.

در ارزیابی خود ، این مقام گفت:

“ما متذکر شدیم که او از پهلو عکس گرفته شده است ، که توجه به شکل بدن او را جلب کرده و قاب بسیار نازک و برجستگی استخوان ران او را که از طریق پارچه قابل مشاهده است برجسته می کند.

“ما همچنین در نظر گرفتیم که کنتراست نور پس زمینه تبلیغات ، که رنگ و بوی سپیایی داشت ، در برابر لباس مشکی ، بیشتر برجسته نمودن شبح قاب او و حالت چهره و حالت مبهم مدل را به او جلوه می دهد.

“بنابراین ما فکر کردیم که او به نظر نازک لاغر به نظر می رسد. به همین دلایل ما فکر کردیم که مدل کم وزن است و بنابراین نتیجه گرفتیم که تبلیغ غیرمسئولانه است.”

ماکس مارا در پاسخ به شکایات گفت که آنها “موافق نیستند که این مدل از نظر نازک نازک باشد” ، یا این تبلیغ غیرمسئولانه است.

شرکت مد گفت که مدل برجسته “کاملاً شناخته شده” است و برای “زیبایی خاص” او انتخاب شده است. آنها اضافه كردند كه “هيچ قصدي براي تأكيد بر روي نازك بودن مدل” يا تبليغ “آرمان هاي غير واقعي و ناسالم” وجود ندارد.

آنها همچنین گفتند “هیچ چیزی در تصویر وجود ندارد که نشان دهد این مدل دارای اختلال غذا خوردن یا از نظر آسیب شناسی از نظر وزن کم است”.

ساندی تایمز به سازمان استاندارد تبلیغات گفت كه آنها هیچ نظری برای ارائه ندارند.

اگر تحت تأثیر هر یک از جزئیات این داستان قرار گرفته اید ، می توانید با Bodywhys در تاریخ 01-2107906 تماس بگیرید یا از طریق پست الکترونیکی [email protected] ایمیل بزنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>