بهترین راه برای افزایش عمر باتری نیسان لیف

[ad_1]

بر خلاف فریادهای زوزه کش EV ، وقتی یک باتری Nissan Leaf به پایان عمر مفید خود رسیده است که در یک نیسان لیف ، هنوز عمر زیادی برای استفاده های دیگر مانند استفاده به عنوان باتری ذخیره سازی در منزل یا حتی استفاده مجدد برای موتورهای برقی یا ربات های کوچک خودمختار که به ساخت نیسان های جدید کمک می کنند ، باقی مانده است.

اکنون یک مورد دیگر (حتی از نظر ما بهتر) برای باتری های قدیمی Leaf وجود دارد – آنها را در یک اتومبیل کلاسیک سبک تر و سبک تر متراکم می کنید تا بهترین شهر EV با برد کم را که می توانید تصور کنید ، بسازد.

شرکت مستقر در انگلستان London Electric Cars (LEC) آنچه را “مینی کلاسیک با انرژی الکتریکی مقرون به صرفه” می نامد با تبدیلاتی که از باتری ها و موتورهای قدیمی Leaf استفاده می کند ، راه اندازی کرده است. اگرچه “مقرون به صرفه” نسبی است و قیمت آن از 25،000 پوند (49،000 دلار NZ) با هزینه مینی اهداكننده شروع می شود ، اما هنوز هم یكی از ارزان ترین تبدیل های EV است. اما بعداً بعضی از آنها به طرز وحشتناکی گران هستند …

London Electric Cars جدیدترین مدل اتومبیل تبدیل کلاسیک خود را رونمایی کرده است - مینی که از باتری ها و موتورهای نیسان لیف استفاده می کند.

عرضه شده

London Electric Cars جدیدترین مدل اتومبیل تبدیل کلاسیک خود را رونمایی کرده است – مینی که از باتری ها و موتورهای نیسان لیف استفاده می کند.

LEC همچنین می گوید که تبدیلات این شرکت نه تنها از لحاظ اقتصادی در بازار بسیار مقرون به صرفه است ، بلکه از نظر تأثیر چرخه حیات خودرویی پایان به انتها نیز پایدارترین آنها است.

بیشتر بخوانید:
* این آخرین مدل ساخت مجدد پورشه 911 در قرن 21 است
* مینی ‘جدید’ دیگر خیلی جدید نیست
* EV قیمت تیز MG حتی واضح تر می شود
* مراقب خریدار باشید: مشکلات باتری در مورد اتومبیل های برقی دست دوم
* سوال احمقانه شماره 29 اتومبیل: آیا یک وسیله نقلیه الکتریکی دست دوم خرید پرخطر است؟

مبدل پایه 20 کیلووات ساعتی مینی بر اساس “رانندگی در شهر واقعی و استفاده از اتومبیل مانند استریو و بخاری” دارای “برد پیش بینی شده” در حدود 100 کیلومتر است ، اما مشتریان می توانند یک موتور کیلووات ساعت بالاتر و باتری های به روز شده برای نصب نصب کنند محدوده بیشتر با هزینه اضافی.

این تبدیل باعث می شود موتور کلاسیک بدون انتشار ارزان تر شود ، اما هنوز دقیقاً ارزان نیست.

عرضه شده

این تبدیل باعث می شود موتور کلاسیک بدون انتشار ارزان تر شود ، اما هنوز دقیقاً ارزان نیست.

LEC می گوید روی “تأثیر چرخه عمر کامل” تبدیل و نه فقط خود نیروگاه متمرکز شده است ، و “تحقیقات گسترده ، توسعه و تجزیه و تحلیل مستقل را نشان داده است که نشان می دهد با استفاده از زیرساخت های نیسان لیف (موتور و سلولهای باتری) ) این یک راه حل پایدارتر از استخراج و ایجاد مواد برای نیروگاه فقط LEC است. “

این شرکت همچنین قصد دارد از سخت افزار و باتری رایانه در داخل بسته های كششی استفاده مجدد و تجدید كند و از فن آوری های تولیدكننده افزودنی برای كمك به تولید و مهندسی تبدیل LEC كلاسیك مینی استفاده می كند ، همه از كارگاه مستقر در لندن است.

متیو کویتر ، بنیانگذار و مدیرعامل اتومبیل های الکتریکی لندن ، گفت: “به عنوان یک علاقه مند به اتومبیل های کلاسیک و طرفدار تبدیل های ارزان قیمت و پایدار خودروهای الکتریکی ، منطقی است که ما روی مینی اصلی تمرکز کنیم.”

LEC کار تبدیل را در پایگاه خود در لندن انجام می دهد ، اما ماشین ها را در سراسر جهان حمل می کند.

عرضه شده

LEC کار تبدیل را در پایگاه خود در لندن انجام می دهد ، اما ماشین ها را در سراسر جهان حمل می کند.

“[Alec] ایسیگونیس یکی از خوش مشرب ترین و آزاداندیش ترین طراحان بود ، اما همچنین کسی می دانست چطور به بودجه پایبند باشد. با این تبدیل EV ما می خواستیم Mini کلاسیک یک گزینه مقرون به صرفه و در عین حال مفید برای ساکنان شهرها باشد ، نه فقط در شهر اصلی ما در لندن بلکه در سراسر جهان برای مقابله با ترافیک و جلوگیری از آلودگی.

“در اینجا یک تصویر بزرگتر نیز وجود دارد که باید به آن فکر کرد. با اعلام بریتانیا در مورد بلند پروازانه ترین هدف تغییر آب و هوا در جهان ، کاهش 78 درصدی CO2 تا سال 2035 ، روشن است که موتورهای احتراقی به زودی به گذشته تبدیل می شوند.

“LEC یک تبدیل مقرون به صرفه ارائه می دهد که این اتومبیل های کلاسیک انگلیسی را در جاده نگه می دارد. این وسیله نقلیه در عین حفظ اصالت و جذابیتی که مشتریان ما درباره یک ماشین کلاسیک دوست دارند ، سریع و تمیز می شود. “

این شرکت همچنین یک تبدیل کلاسیک Range Rover EV را انجام می دهد ، که همچنین به راحتی یادآوری می کند که مینی اصلی نیز بسیار کوچک بود.

عرضه شده

این شرکت همچنین یک تبدیل کلاسیک Range Rover EV را انجام می دهد ، که همچنین به راحتی یادآوری می کند که مینی اصلی نیز بسیار کوچک بود.

این شرکت قبلاً اولین Mini مشتری کلاسیک خود را ایجاد کرده و می گوید که همچنین می تواند یک اهدا کننده را با هزینه اضافی برای مشتری تهیه کند. برای تبدیل هر مینی کلاسیک تبدیل شده حدود شش هفته زمان لازم است و زمان انتظار فعلی برای مشتریان دارای اتومبیل در انگلیس حدود شش ماه است.

اما این فقط بریتانیا متمرکز نیست ، طیف وسیعی از مشتری ها به دنبال تبدیل اتومبیل های خود و ارسال آنها به خانه های خود در سراسر جهان هستند. LEC می گوید که یکی از بزرگترین بازارهای آن آمریکا است و ژاپن نیز به دنبال آن قرار دارد.

مستقر در قلب لندن ، LEC می گوید که این تنها متخصص تبدیل ماشین الکتریکی در منطقه فوق العاده کم انتشار (ULEZ) در شهر است و هدف آن “تبدیل چهره مالکیت خودروهای الکتریکی و تبدیل اتومبیل های کلاسیک با انرژی الکتریکی از بنزین است” “

این شرکت در سال 2017 تاسیس شده است و “مأموریت ایجاد اتومبیل های کلاسیک با پایداری تبدیل شده با استفاده از نیروی الکتریکی” را دارد و مینی تبدیل الکتریکی کلاسیک جدیدترین الحاقی به محدوده تبدیل EV LEC است که شامل نمادین انگلیس لندرور ، موریس مینور و موریس است رهگذر.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>