برنامه ریزی شده برای استفاده مجدد از کشتی که مسدود کننده کانال سوئز است با استفاده از جزر و مد

[ad_1]

شرکتی که مالک کشتی غول پیکر کانتینری است و در آن طرف کانال سوئز گیر کرده است ، گفت که تلاش خواهد شد تا با استفاده از حرکات جزر و مدی در اواخر شنبه (عصر شنبه به وقت NZT) کشتی شناور شود.

Ever Given ، متعلق به شرکت ژاپنی Shoei Kisen KK ، روز سه شنبه در یک کانال کانال ، در حدود 6 کیلومتری شمال ورودی جنوبی ، نزدیک شهر سوئز ، گوه گرفت.

این تصویر ماهواره ای کشتی باری MV Ever Given را نشان می دهد که در کانال سوئز نزدیک سوئز در مصر گیر کرده است.  Evergreen نام شرکت حمل و نقل است که کشتی را اجاره می دهد.

Cnes2021 / AP

این تصویر ماهواره ای کشتی باری MV Ever Given را نشان می دهد که در کانال سوئز نزدیک سوئز در مصر گیر کرده است. Evergreen نام شرکت حمل و نقل است که کشتی را اجاره می دهد.

یوكیتو هیگاكی ، رئیس Shoei Kisen ، جمعه شب در یك كنفرانس خبری در مقر شركت در Imabari ، غرب ژاپن گفت كه 10 قایق باریك مستقر شده و كارگران در نزدیكی كمان کشتی در كناره ها و كف دریا در حال لایروبی هستند تا با شروع جزر و مد مجدداً آن را شناور کنند. بیرون رفتن.

وی گفت: “ما از مسدود کردن ترافیک و ایجاد دردسر و نگرانی فوق العاده برای بسیاری از مردم ، از جمله طرف های درگیر ، عذرخواهی می کنیم.”

بیشتر بخوانید:
* ترس از دزدی دریایی در حالی است که کشتی ها برای جلوگیری از مسدود شدن کانال سوئز مسیری طولانی را در اطراف آفریقا طی می کنند
* ترافیک دریایی در خارج از کانال سوئز مسدود رشد می کند
* تلفات حمل و نقل از کشتی باری که در کانال سوئز گیر کرده است ، افزایش می یابد
* اندازه کشتی گیر کرده در کانال سوئز مصر با بناهای دیدنی نیوزلند مقایسه می شود
* کشتی باری به اندازه آسمان خراش را ببینید که کانال سوئز مصر را مسخ کرده و مسدود کرده است
* کانال سوئز پس از گیر افتادن کشتی عظیم کانتینری از هر دو جهت مسدود شد

Shoei Kisen روز شنبه در بیانیه ای گفت كه این شركت در نظر گرفته است كه ظروف خود را برای از بین بردن وزن از شناور خارج كند ، اما به گفته فیزیكی این كار عملیاتی بسیار دشوار است. این شرکت اظهار داشت در صورت عدم موفقیت در تلاش برای بازسازی مجدد ، ممکن است هنوز آن گزینه را در نظر بگیرد.

یک تیم از Boskalis ، یک شرکت هلندی متخصص در نجات ، در حال کار با سازمان کانال با استفاده از قایق های یدک کش و یک لایکر مکنده تخصصی در سمت بندر کمان کشتی باری بود. مقامات مصری دسترسی رسانه ها به سایت را ممنوع کرده اند.

سرلشکر اوساما ربعی ، رئیس سازمان کانال سوئز ، پس از اینکه لبه آن در کانال سوئز مسدود شد و از عبور و مرور در آبراه حیاتی جلوگیری کرد ، وضعیت کشتی باری Ever Given را بررسی می کند.

AP

سرلشکر اوساما ربعی ، رئیس سازمان کانال سوئز ، پس از اینکه لبه آن در کانال سوئز مسدود شد و از عبور و مرور در آبراه حیاتی جلوگیری کرد ، وضعیت کشتی باری Ever Given را بررسی می کند.

سرلشکر اسامه ربعی ، رئیس سازمان کانال سوئز ، در بیانیه ای گفت: “این یک عملیات فنی پیچیده” است که نیاز به چندین تلاش برای آزاد سازی کشتی دارد.

برنارد شولت شیپ منیجمنت ، مدیر فنی Ever Given ، گفت كه تلاش های اولیه برای آزادسازی آن ناكام ماند.

Evergreen نام شرکت حمل و نقل است که کشتی را اجاره می دهد. خود کشتی Ever Given نامیده می شود.

برج های MV Ever Given بر فراز برج آسمان اوکلند قرار دارند.

گوگل ارث

برج های MV Ever Given بر فراز برج آسمان اوکلند قرار دارند.

اداره کانال سوئز گفته است که از کمک های بین المللی استقبال می کند. کاخ سفید گفت که پیشنهاد کمک به مصر برای بازگشایی کانال را داده است. رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن به خبرنگاران گفت: “ما تجهیزات و ظرفیتی داریم که اکثر کشورها ندارند و می بینیم که چه کاری می توانیم انجام دهیم و چه کمکی می کنیم.”

به گفته این شرکت ، تحقیقات اولیه نشان داد که کشتی به دلیل وزش شدید باد به زمین برخورد کرده و خرابی مکانیکی یا موتور را رد کرده است. GAC ، یک شرکت حمل و نقل و حمل و نقل جهانی پیش از این گفته بود که این کشتی خاموشی برق را تجربه کرده است ، اما توضیح بیشتری در مورد آن نداد.

برنهارد شولته گفت كه هنگام گیر كردن كشتی ، دو خلبان كانال در آن سوار بوده اند. طبق نظریه کارشناسان ، چنین چیدمانی مرسوم است ، اما کاپیتان کشتی اختیارات نهایی خود را نسبت به کشتی حفظ می کند.

این عکس که روز پنجشنبه توسط اداره کانال سوئز منتشر شد ، یک بولوهو را نشان می دهد که می خواهد مهره Ever Given را بیرون بکشد.  عملیاتی در حال انجام است تا تلاش شود کشتی آزاد کار کند ، که حمل و نقل جهانی را بیشتر به خطر انداخته است.

اعتبار نیافته / AP

این عکس که روز پنجشنبه توسط اداره کانال سوئز منتشر شد ، یک بولوهو را نشان می دهد که می خواهد مهره Ever Given را بیرون بکشد. عملیاتی در حال انجام است تا تلاش شود کشتی آزاد کار کند ، که حمل و نقل جهانی را بیشتر به خطر انداخته است.

ترافیک دریایی روز جمعه در خارج از کانال سوئز به بیش از 200 کشتی افزایش یافت و برخی از کشتی ها تغییر مسیر دادند. طبق اطلاعات شرکت Refinitiv ، بیش از 100 کشتی هنوز در مسیر آبراه بودند.

طبق داده های ماهواره ، ظاهراً پیش بینی تأخیرهای طولانی ، صاحبان کشتی گیر کرده یک کشتی خواهر را به نام Ever Greet هدایت کردند تا به جای آن به آفریقا بروند.

دیگران نیز در حال انحراف هستند. بر اساس داده های ماهواره ای MarineTraffic.com ، حامل گاز طبیعی مایع Pan Americas در اواسط آتلانتیک تغییر مسیر داد و اکنون قصد دارد جنوب را به نوک جنوب آفریقا برساند.

حدود 10 درصد تجارت جهانی از این کانال عبور می کند که به ویژه برای انتقال نفت بسیار مهم است. این بسته می تواند بر حمل و نقل نفت و گاز از خاورمیانه به اروپا تأثیر بگذارد.

توریل بوسونی ، تحلیلگر گفت ، بازارهای نفت در حال حاضر اختلال را جذب می كنند.

وی به آسوشیتدپرس گفت: “موجودی نفت کاهش یافته است ، اما هنوز هم نسبتاً زیاد است.” “وی افزود که وی معتقد است که تأثیر در بخش نفتکش بیش از صنعت نفت است.

وی گفت: “ما هیچ تأمین نفتی را از دست نمی دهیم ، اما اگر مجبور به دور زدن” در نوك آفریقا شوند ، این تانكر را برای مدت طولانی تری گره می زند. این تقریباً یک سفر دو هفته ای دیگر است.

Ever Given یک کشتی باری با پرچم پاناما و متعلق به ژاپن است که از طریق کانال سوئز مصر به صورت گوه ای باقی مانده است.

محمد الشاهد / AP

Ever Given یک کشتی باری با پرچم پاناما و متعلق به ژاپن است که از طریق کانال سوئز مصر به صورت گوه ای باقی مانده است.

در کاخ سفید ، دبیر مطبوعاتی جن پسکی گفت که ایالات متحده “برخی از تأثیرات بالقوه بر بازار انرژی را از طریق نقش کانال سوئز به عنوان یک مسیر اصلی جهت دو طرفه برای نفت می داند. … ما در حال نظارت بر شرایط بازار هستیم و در صورت لزوم پاسخ مناسب خواهیم داد ، اما این چیزی است که ما از نزدیک آن را مشاهده می کنیم. “

شرکت های بین المللی در حال آماده سازی تاثیری هستند که انسداد کانال بر زنجیره های تأمین متکی به تحویل دقیق کالاها خواهد داشت. وزیر حمل و نقل سنگاپور ، اونگ یونگ گفت که بندر این کشور باید انتظار اخلال داشته باشد.

وی در فیس بوک گفت: “اگر این اتفاق بیفتد ، برخی از موجودی انبار استفاده می کنند.”

به گفته مارکوس بیکر ، رئیس جهانی Marine & Cargo در کارگزار بیمه Marsh ، با توجه به اینکه یک کشتی مانند Ever Given معمولاً بین 100 تا 200 میلیون دلار آمریکا پوشش داده می شود ، این تأخیر همچنین می تواند منجر به مطالبات بزرگ بیمه ای توسط شرکت ها شود.

این عکس که روز پنجشنبه 25 مارس 2021 توسط اداره کانال سوئز منتشر شد ، دو قایق کشنده را در کنار MV Ever Given نشان می دهد.

AP

این عکس که روز پنجشنبه 25 مارس 2021 توسط اداره کانال سوئز منتشر شد ، دو قایق کشنده را در کنار MV Ever Given نشان می دهد.

کاپیتان نیک اسلون ، یک متخصص نجات دریایی که در سال 2012 تلاش زیادی برای نجات کشتی تفریحی Costa Concordia انجام داد ، به آسوشیتدپرس گفت که آزادسازی کشتی باری در بهترین حالت ممکن است یک هفته طول بکشد و از احتمال ساختاری هشدار داد مشکلات در کشتی به عنوان گوه باقی مانده است. این در صورتی است که لایروبی جواب می دهد. اگر اینگونه نباشد ، وی تخمین زد عملیاتی که شامل برداشتن محموله کشتی است ممکن است هفته ها به طول انجامد ، زیرا برای حمل کشتی ها حدود 20 هزار کانتینر به 300 بار نیاز دارد.

ماهواره و عکس های توزیع شده توسط اداره کانال نشان می دهد که کمان Ever Given به دیوار شرقی لمس می کند ، در حالی که به نظر می رسد ستون فقرات آن در برابر دیوار غربی قرار دارد.

Ever Given در سال 2019 در یک تصادف در شمال آلمان دچار حادثه شد ، زمانی که با کشتی کوچک واقع در رود Elbe در هامبورگ برخورد کرد. در آن زمان هیچ مسافری در کشتی نبوده و هیچ مصدومیتی نداشته است اما آسیب جدی دیده است.

سخنگوی سخنگوی لیدی اوخترینگ به آسوشیتدپرس گفت ، دادستان های هامبورگ تحقیق در مورد کاپیتان و خلبان Ever Given را به ظن به خطر انداختن ترافیک حمل و نقل آغاز کرد ، اما به دلیل کمبود مدارک و شواهد ، آن را در سال 2020 قفل کرد.

اوچترینگ همچنین نتوانست بگوید که تحقیقات علت سقوط را مشخص کرده است ، اما مقامات آن زمان اظهار داشتند که باد شدید ممکن است کشتی باری را که به آرامی حرکت می کند ، به داخل کشتی بکشاند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>