بررسی نسبت های تدریس: فراخوانی کلاسهای كوچكتر ، دستیاران معلم بیشتر و سرمایه گذاری در آموزش مائوری

[ad_1]

یک بررسی مستقل در مورد سطح کارکنان در مدارس ابتدایی ، دستیاران معلم ، اندازه کلاس های کوچکتر و سرمایه گذاری در آموزش غوطه وری مائوری را توصیه کرده است.

مارتین هانتر / چیزها

یک بررسی مستقل در مورد سطح کارکنان در مدارس ابتدایی ، دستیاران معلم ، اندازه کلاس های کوچکتر و سرمایه گذاری در آموزش غوطه وری مائوری را توصیه کرده است.

یک بررسی مستقل از کارکنان مدارس ابتدایی کلاسهای کوچکتر ، دستیاران معلم بیشتر و سرمایه گذاری در آموزش متوسط ​​مائوری را توصیف کرده است ، و مدل فعلی را “شکسته” توصیف می کند.

Pūoatanga ، که توسط اتحادیه آموزش NZEI Te Riu Roa در ژانویه راه اندازی شد ، امروز در یک رویداد در پارلمان ، توصیه های خود را نشان داد.

هیئت رسیدگی به رهبری وزیر آموزش و پرورش سابق استیو مهاری بیش از 2650 مقاله ارسالی دریافت کرد و در جلسات دادرسی ، هوی و تالانوا در سراسر کشور شرکت کرد.

توصیه های نهایی برگرفته از “داستان به داستان” معلمان ناامید از سیستمی که در آن کار می کنند ، است.

بیشتر بخوانید:
* مدارس تمویل شده توسط حسن نیت و قلب ، بررسی می شنود
معلمان می گویند: * دانش آموزان ابتدایی به دلیل کمبود بودجه و کمبود نیرو از دست می روند
* دستیاران معلم ، حقوق صاحبان حقوق را جشن می گیرند و آرزو می کنند که برای دیگران نیز چنین باشد
* اخطار شدید وزیر آموزش و پرورش به مراکز یادگیری اولیه

یک معلم یادآوری کرد که 32 کلاس 2 در کلاس خود داشته است ، از جمله هفت نفر که نیازهای پشتیبانی یادگیری داشتند.

وی گفت: “كودكان بدون زبان و بدون گفتاردرمانی مدرسه را شروع می كنند. مدل بودجه عادلانه نیست و خراب است. “

پشتیبانی یادگیری یکی از فوری ترین و موثرترین زمینه ها برای سرمایه گذاری عنوان شده است.

در پانل مشاهده ، دستیاران معلم در هر مدرسه فراخوانده می شوند ، تا پایان سال 2023 ، نسبت 1 به 50 كودك شروع می شود ، تا 2030 ، یك كاهش به هر 24 دانش آموز.

به عنوان كمك كننده هماهنگي نيازهاي آموزش ويژه در هر مدرسه ، به مددكاران اضافي معلمان براي حمايت از دانش آموزان با نيازهاي بالا نيز توصيه شد.

جلسات دادرسی بررسی شده در Newlands Intermediate در مارس سال جاری (عکس از پرونده).

ROSA WOODS / چیزها

جلسات دادرسی بررسی شده در Newlands Intermediate در مارس سال جاری (عکس پرونده).

تغییر نسبت های کلاس نیز که از سال 1996 به سختی لمس شده اند ، توصیه شده است.

در حال حاضر ، سالهای 1 نسبت 1:15 ، سالهای 2-3 1:23 و سالهای 4-8 1:29 دارند.

پیشنهاد شده است که این نسبت ها تا سال 2030 به صورت فزاینده کاهش یابد ، و برای سال های اول به 1:15 ، برای سال های 2 و 3 1:20 و برای سال های 4 تا 8 به 1:23 کاهش یابد.

مسائل مربوط به کارکنان در آموزش ابتدایی در آموزش متوسط ​​مائوری بیشتر شد ، گزارش بررسی حاکی از آن است که سیستم آموزشی نژاد پرستانه و تاماریکی مائوری ناقص است.

“سیستم آموزش و پرورش در سال 1840 برای استعمار ما ایجاد شد. ما تا دهه 80 تجربه مائوری را نداشته ایم. این سیستم برای ما ساخته نشده است. هدف آن این بود که ما را نابود کند. این سیستم وظیفه خود را انجام داد. “

در این گزارش سرمایه گذاری قابل توجهی در آموزش متوسط ​​مائوری توصیه شده است. این شامل به کار بردن ابتکاراتی از قبیل کمک های بلاعوض ، کمک هزینه تحصیلی و وام های کم بهره برای معلمانی بود که قصد کار در آموزش غوطه وری مائوری را داشتند.

افزایش کمک های آموزشی غوطه وری در مائوری و اطمینان از دسترسی همه معلمان به توسعه یادگیری حرفه ای Te Reo Māori از دیگر پیشنهادها برای کمک به سطوح کارکنان در بخش بود.

این امر تا پایان سال 2025 به مدارس متوسط ​​انگلیسی با تعداد بالای مائوری گسترش خواهد یافت.

همچنین توصیه می شود کمک هزینه آموزش غوطه وری مائوری به کسانی که در تنظیمات غوطه وری در اقیانوس آرام کار می کنند ، تمدید شود.

رئیس جمهور NZEI Te Riu Roa ، لیام رادرفورد گفت که با منابع فعلی ، معلمان قرار نیست از هر کودکی حمایت لازم را برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به عمل آورند (عکس از پرونده).

دیوید اونوین / چیزها

رئیس جمهور NZEI Te Riu Roa ، لیام رادرفورد گفت که با منابع فعلی ، معلمان قرار نیست از هر کودکی حمایت لازم را برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به عمل آورند (عکس از پرونده).

در مجموع 36 توصیه در مورد پشتیبانی یادگیری ، آموزش ، رهبری ، آموزش مائوری و آموزش اقیانوس آرام ارائه شده است.

رئیس جمهور NZEI Te Riu Roa ، لیام رادرفورد گفت که این گزارش نشان می دهد که حقوق فعلی کارکنان ناکافی است.

“در حال حاضر ، با داشتن منابع در دسترس آنها ، فقط برای مربیان كشور ما این امکان وجود ندارد كه به هر كودكی حمایت لازم برای دستیابی به توانایی های بالقوه خود را بدهند.

“اگرچه شنیدن این حرف افتضاح است ، اما امیدوارم افرادی که در مدارس ما کار می کنند معتبر باشند.”

این گزارش برای اطلاع از مذاکرات مربوط به قرارداد جمعی استفاده خواهد شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>