بررسی تست جاده: پورشه 911 تارگا 4S

[ad_1]

  • پورشه 911 TARGA 4S
  • قیمت پایه: 288،600 دلار
  • پیشرانه و اقتصاد: 3.0 لیتری توربو بنزین تخت شش ، 331 کیلووات / 530 نیوتن متر ، گیربکس 8 سرعته دو کلاچه ، AWD ، اقتصاد ترکیبی 9.7 لیتر در 100 کیلومتر ، CO2 223 گرم در کیلومتر (منبع: RightCar).
  • آمار حیاتی: طول 4519 میلی متر ، عرض 1852 میلی متر ، ارتفاع 1303 میلی متر ، فاصله دو محور 2450 میلی متر ، ظرفیت چمدان 132 لیتر (جلو) ، 163 لیتر (عقب) ، 20 اینچ (جلو) / 21 اینچ (عقب) رینگ های آلیاژی.
  • ما دوست داریم: این یک طراحی 911 ، با طراحی فوق العاده الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل است ، مکانیسم سقف بی دلیل و دقیق.
  • ما دوست نداریم: AWD به همان اندازه خالص و سرگرم کننده RWD نیست ، مکانیسم سقف بی دلیل پیچیده است.

چه بیشتر از سانروف بخواهید ، بلکه کمتر از کانورتیبل هستید زیرا هستید عجیب Porsche 911 Targa 4S ممکن است فقط یک مکان جذاب برای شما باشد ، یا اینکه شما فقط ظاهری جالب و الهام گرفته از یکپارچه سازی را دوست دارید.

پس چرا پورشه نیاز به داشتن دو نسخه روباز از 911 را احساس می کند؟

فانتزی موتور در فضای باز بدون رفتن به مسیر کامل قابل تبدیل؟  911 Targa همان دستگاهی برای شماست.

دیمین اوکارول / چیزها

فانتزی موتور در فضای باز بدون رفتن به مسیر کامل قابل تبدیل؟ 911 Targa همان دستگاهی برای شماست.

واقعاً ایده ای ندارم. اما بعداً به نظر می رسد تارگا مفهومی است که کمی صادقانه از آنها دور شده است.

بیشتر بخوانید:
* بررسی تست جاده: پورشه 911 توربو
* بررسی تست جاده: پورشه 911 کاررا
* دو دلیل اینکه چرا پورشه 911 دو چرخ محرک همه چیز شماست
* استون مارتین ونتیج از مدرسه قدیمی به کلاس جدید باحال می رود

به هر حال ، آنچه در اوایل دهه 911 به عنوان یک صفحه متحرک ساده آغاز به کار کرد ، Targa اکنون با یک باله پارچه ای و پارچه ای دقیق ساخته شده است و فقط برای اینکه شما مجبور نشوید خودتان صفحه را بردارید ، به یک تماشای کامل تبدیل شده است.

آنچه که در ابتدا یک صفحه سقف متحرک ساده در اوایل دهه 911 بود ، به یک ورزش درخشان و پیچیده در نمایش دادن تبدیل شده است.  و ما آن را دوست داریم.

دیمین اوکارول / چیزها

آنچه که در ابتدا یک صفحه سقف متحرک ساده در اوایل دهه 911 بود ، به یک ورزش درخشان و پیچیده در نمایش دادن تبدیل شده است. و ما آن را دوست داریم.

با لمس یک دکمه ، تمام قسمت بالای قسمت عقب ماشین ، شیشه عقب و همه ، آسانسور به عقب بلند می شود و حرکت می کند ، در حالی که صفحه سقف روکش پارچه ای خود را جمع کرده و زیر آن جمع می شود. مفصل است ، نمایشی است و کاملاً غیر ضروری است.

اما کاملاً عالی نیز هست. و شخصاً من به هر حال طرفدار کارهای مفصل و کاملاً غیرضروری هستم.

اگرچه مفصل و غیرضروری است ، اما “بهترین حالت” هر دو جهان را ارائه می دهد که اتومبیل های سقف تارگا همیشه با یک تجربه متقاعد کننده در فضای باز و امنیت و سقف یک سقف سخت ، عملکرد خوبی داشته اند ، اما در این همچنین با آن لمس های درخشان الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند ستون های ضخیم B (با نوشته “Targa” اجباری بر روی آنها) و آن شیشه عقب بسته بندی خارق العاده که هر دو از مشخصه های طراحی 911 Targa هستند ، مخلوط شده است آغاز آن

بنابراین آیا هنوز مانند یک 911 معمولی رانندگی است؟

آیا Targa بهترین مدل 911 است؟  نمای درخشان یکپارچهسازی با سیستمعامل عقب استدلال قوی برای

دیمین اوکارول / چیزها

آیا تارگا بهترین مدل 911 است؟ نمای درخشان یکپارچهسازی با سیستمعامل عقب استدلال قوی برای “بله” در مورد آن است.

البته همینطور است. این در حالی است که کاملاً چشمگیر است اگر در نظر بگیرید که این پرهیزترین از همه 911 است ، با 40 کیلوگرم وزن بیشتر از 911 Carrera Cabrio 4S ، اما 170 کیلوگرم بیش از حد گوشت خوک بیشتر از 2WD 911 Carrera پایه است.

این قدرت نسبت به ورودی Carrera قدرتمندتر است و دارای سرعت 331 کیلووات در مقایسه با “فقط” 283 کیلووات است ، بنابراین سریعتر از ماشین 2WD نیز به سرعت مجاز جاده باز می رسد – 3.8 ثانیه در مقابل 4.2 ثانیه ، که بیش از اندازه کافی است ، واقعاً . و اگر اینگونه نباشد ، بسته اختیاری 4950 دلاری “Sports Chrono” به هر حال آن را به 3.6 ثانیه کاهش می دهد.

باز کردن آن قسمت مفصل همچنین به این معنی است که شما از 3.0 لیتری دوقلوی توربو تخت شش بیکار درخشان ماسه سنگی لذت می برید که با سرعت گرفتن از طریق یک جیغ ابریشمی به یک غرش کامل منتقل می شود. و شما اراده سرعت بخشیدن…

تارگا فرصتی مناسب برای افزودن نشان های بیشتر به پورشه می دهد.

دیمین اوکارول / چیزها

تارگا فرصتی مناسب برای افزودن نشان های بیشتر به پورشه می دهد.

وزن اضافی به ندرت در Targa 4S خود را نشان می دهد (بعد از همه اینها هنوز فقط 1675 کیلوگرم وزن دارد) ، اما آنچه قابل توجه است افزودن AWD به فرمول کلاسیک 911 است.

اکنون ، شخصاً ، من هرگز طرفدار AWD 911 نبوده ام ، زیرا خلوص مطلق RWD 911 هنوز هم یکی از خارق العاده ترین تجربه های رانندگی در کره زمین است ، پس چرا باید با قرار دادن نیرو از طریق چرخ هایی که این کار را انجام می دهد ، آن را بهم بزنید فرمان ، و با وزن اضافی؟

در واقع. چرا چنین کاری می کنی؟

تارگا همان فضای داخلی Carrera را بدست می آورد و این نکته بسیار خوبی است.

دیمین اوکارول / چیزها

تارگا همان فضای داخلی Carrera را بدست می آورد و این نکته بسیار خوبی است.

نمیدونم. و من همچنان بر این عقیده ام که بهترین ، لذت بخش ترین 911 هنوز ورودی اصلی RWD Carrera است ، اما دو AWD 911 که اخیراً رانده ام ، واقعاً من را متغیر می دانم.

آنها البته کاملاً وحشیانه 911 Turbo و این تارگا 4S کاملاً جالب بودند. توربو کاملاً قابل توضیح است – هر چیزی که دارای قدرت 427 کیلووات باشد و موتور آن از پشت آویزان باشد ، نه تنها با زحمت از عهده شکایت در مورد مجازات وزن برمی آید ، بلکه واقعاً نیاز به داشتن AWD نیز دارد – و نحوه تنظیم سیستم AWD توربو به معنای چرخ های جلو است واقعاً فقط به این منظور وارد بازی می شوم که به هر حال به شما اشاره می کنم به طور کلی در مسیر درست است.

با این حال ، در تارگا ، اثر کاملاً متفاوتی به وجود آورد – اثری از گراند تورر بی دردسر کنترل شده و فوق العاده راحت که می تواند اکثر اتومبیل های دیگر را نیز در جاده عقب پیچیده برای مردن ترک کند.

مطمئناً ، ممکن است آن لبه خلوص نهایی که RWD 911 بسته بندی می کند را نداشته باشد ، اما قسمت بالای صفحه همچنین به هر حال بیشتر از آن احساس گراند تورر را به 911 وارد می کند و باعث می شود مزایای AWD بیش از نکات منفی باشد.

بنابراین آیا اکنون تصمیم خود را در مورد AWD 911 تغییر می دهید؟

ما پیشنهاد می کنیم که شاید

دیمین اوکارول / چیزها

ما پیشنهاد می کنیم که شاید “911” یک عارضه غیرضروری در میان سر و صدا کردن حروف چاپی در دم باشد.

نه دقیقاً ، اما این به دقیقاً به همین دلیل است که شما یک 911 را خریداری می کنید بستگی دارد. اگر یک تجربه رانندگی کاملاً خالص و بدون فیلتر را می خواهید ، هنوز RWD 911 تنها راه برای رفتن است.

اگر می خواهید شتاب ذوب ذهنی با هر سرعت و نوعی شکم شکمی احشایی باشد که فقط قدرت بیش از حد واقعی بتواند آن را ارائه دهد ، پس AWD 911 Turbo اتومبیل اصلی شماست (البته یک قیمت بسیار هیجان انگیزتر). اما اگر شما قدرت بی دردسر ، راحتی عالی ، تورهای روباز و ، بیایید صادقانه بگوییم ، بازهم کاملاً فوق العاده از هندلینگ و پاسخگویی می خواهید ، پس AWD Targa کار سختی است که می توان از کنار آن گذشت.

کاملاً چگونه پورشه موفق می شود سواری فوق العاده کنترل شده و راحت را با چنین هندلینگ دقیق و کاملاً بسته ای ترکیب کند ، برای بسیاری از تولیدکنندگان دیگر رمز و راز است و هر جادوی سیاهی که جادوگران ویساچ برای دستیابی به آن استفاده می کنند ، در اینجا به طرز شگفت انگیزی عمل می کند.

991 چرخش درخشان ستون B و شیشه عقب کلاسیک 911 Targa را بازگرداند.  چیزی که 992 خوشبختانه ادامه دارد.

دیمین اوکارول / چیزها

991 چرخش درخشان ستون B و شیشه عقب کلاسیک 911 Targa را بازگرداند. چیزی که 992 خوشبختانه ادامه دارد.

ماشین دیگه ای هم باید در نظر بگیرم؟

در حالی که 288،600 دلار مبلغ هنگفتی است ، اما در واقع چیز کمی با آنچه تارگا در یک بازه قیمت مشابه ارائه می دهد مطابقت دارد. BMW دارای کانورتیبل بزرگ M850i ​​است که AWD ، یک V8 هیولایی 390 کیلوواتی و سرگرم کننده بدون لباس را با قیمت 287،400 دلار ارائه می دهد ، اما با وزن سنگین 1965 کیلوگرم بسیار در بخش Grand Tourer کاشته می شود.

موارد دیگری مانند ارزان ترین استون مارتین Vantage یا گران قیمت مرسدس-AMG GT C وجود دارد ، اما آنها کاملاً قابل تبدیل و RWD هستند ، بنابراین در واقع صف نکشید و 911 Targa 4S را به معنای واقعی کلمه در کلاس خود قرار دهید خود را در ارائه هیجان های اتومبیل اسپرت روباز با یک GT سوار کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>