برای همیشه خسته از خواب بیدار می شوید؟ 5 ترفند ساده برای بهتر خوابیدن

[ad_1]

احساس می کنید همیشه به همان اندازه که هنگام خوابیدن احساس خستگی می کنید بیدار می شوید؟

شما به طور قطعی هستید نه تنها. اما خبر خوب شما هستید می توان خواب خود را بهبود ببخشید – و انجام برخی از تغییرات موثر بسیار دشوار نیست.

ظاهراً خواب یک مشکل اساسی برای بسیاری از ما است. در حقیقت؛ موضوعات خواب جمعی ما چنان شدید است که اکنون کارشناسان در مورد وقوع “بحران خواب” صحبت می کنند. یک نسل کامل (و فراتر از آن) که شب ها به اندازه کافی شاتر نمی خورند – و اثرات ناگوار نیز بسیار وحشتناک است.

منظور من این است که؛ صادق باش: آخرین باری که از خواب بیدار شدی چه موقع احساس انرژی ، شادابی و آمادگی برای شروع روز داشتی؟ آیا شما شب را با ذهنی مشغول در رختخواب می بینید ، روزی را که به پایان رسیده یا نگران آینده هستید ، می گذرانید؟ یا حتی سعی کنید تلفن خود را پایین بگذارید حتی اگر خودتان باشید می دانم شما باید بخوابید؟ همه ما مقصر هستیم ، می ترسم. مشکل؟ با گذشت زمان ، سوزاندن شمع در هر دو طرف بر سلامتی و سلامتی شما تأثیر می گذارد.

متأسفانه برای ما ، تحقیقات نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان مستعد بی خوابی هستند (با تشکر ، هورمون ها) و تا حدود 70 درصد از زنان دارای مشکلات خواب هستند و شب ها استراحت کافی ندارند.

خوشبختانه ، ترفندهای بسیار آسان و روش های طبیعی برای کمک به شما در خواب بهتر شب وجود دارد – و من شرط می بندم که فقط با امتحان برخی از این امشب تفاوت زیادی را مشاهده خواهید کرد:

1. مکمل های مناسب را پاپ کنید

ممکن است فکر کنید که نسبتاً سالم غذا می خورید و این ممکن است در مورد خواب هم باشد ، اما در مورد خواب ، مطالعات نشان داده اند که شما باید برای بهترین چشم بسته ظاهر شوید. روغن ماهی یکی از اصلی ترین ها است ، نشان داده شده است که هر دو DHA و EPA (که در روغن ماهی وجود دارد) به کاهش نوراپی نفرین ، هورمون استرس که بخشی از جنگ یا پاسخ پرواز ما است ، کمک می کند.

به گفته کارشناسان ، اگر سطح هورمون استرس شما متعادل نباشد ، می تواند شما را از خواب خوب باز دارد و باعث افت انرژی بعد از ظهر می شود. سعی کنید از یک کیفیت بالا استفاده کنید مکمل روغن ماهی هر روز ، زیرا این کار به بدن شما اسیدهای چرب مورد نیاز برای تقویت استراحت و تیز نگه داشتن مغز در طول روز می دهد.

مکمل دیگری که باید در نظر داشته باشید منیزیم است – همچنین به عنوان ماده معدنی ضد استرس شناخته می شود.

منیزیم توسط سلول ها برای تولید انرژی ، تسکین ماهیچه ها و باد دادن به مغز در شب مورد نیاز است و بیشتر افراد به 300 میلی گرم RDA خود نمی رسند ، به همین دلیل یک مکمل می تواند کمک کند. فقط مطمئن شوید که حاوی کلسیم نیز باشد تا سطح شما متعادل باشد.

همچنین می توانید مصرف غذاهای غنی از منیزیم مانند سبزیجات برگ تیره ، آجیل و جلبک دریایی را افزایش دهید.

2. هر روز در یک ساعت مشخص بیدار شوید

این ممکن است به نظر بی اهمیت برسد ، اما بسیاری از مطالعات نشان داده اند که چطور اطمینان از اینکه هر روز یک ساعت بیدار می شوید می تواند بر چرخه خواب شما تأثیر مثبت بگذارد.

اما سعی کنید ، از آنچه این کار با شما انجام می دهد متعجب خواهید شد. یک زمان بیدار منظم به تعادل ساعت بیولوژیکی شما کمک می کند و ریتم طبیعی شما را ثابت نگه می دارد.

3. نور طبیعی بیشتری دریافت کنید

نور روز بر روی سلامتی کلی و ریتم ما هنگام خواب و بیدار شدن تأثیر زیادی دارد. سعی کنید پرده ها را به محض بیدار شدن باز کنید ، تا نور خورشید شما را بیدار کند – که زمانی که به آن فکر می کنید ، راهی بود که برای بیدار شدن از قبل طراحی شده بودیم ، مدت ها قبل از ساعت های زنگ دار و برنامه های تلفن متعدد.

در حقیقت ، قرار گرفتن در معرض نور بیشتر در روز و نور کمتر در شب برای الگوی خواب سالم بسیار مهم است زیرا به کالیبراسیون ساعت داخلی “شبانه روزی” بدن کمک می کند ، یک تیم تحقیقاتی اخیراً در مجله Sleep Health نوشت.

طبق این مطالعه ، محققان دریافتند افرادی که در ساعات صبح ، بین ساعت 8 صبح تا ظهر در معرض نور بیشتری قرار دارند ، شب زودتر به خواب می روند و در طول شب اختلالات خواب کمتری نسبت به افرادی که در معرض نور کم قرار دارند ، دارند. صبح. علاوه بر این ، افرادی که نور صبح بیشتر می شوند نیز کمتر احساس افسردگی و استرس می کنند.

4. ملحفه خود را ارتقا دهید

اعتراف: من در مورد ملافه های تختی نکته ای دارم و به زودی قصد تغییر دیدگاه خود در این مورد را ندارم. در خانه من ، ملحفه ها و روتختی ها و روبالشی ها (واقعاً همه آنها) باید سفید باشد. ترد ، تمیز ، ترجیحاً اتو شده – سفید. که فهمیدم توزیع وحشتناک زمانی است که شما بچه های کوچکی دارید ، تا دور اتو کشیدن روتختی بایستید ، اما وقتی سعی کردید تختخواب شما کاملاً صاف و خنک و لوکس شود ، دیگر هرگز برنخواهید گشت.

منظور من این است که؛ فقط به هتل های فانتزی فکر می کنید؟ تقریبا همیشه روتختی کاملاً سفید.

وقتی صحبت از آن می شود ، تقریباً نیمی از زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم ، پس چرا نباید کمی راحت تر و راحت تر و خواب آورتر شویم؟ به دنبال ورق هایی در پنبه ارگانیک باشید ، و به تعداد نخ توجه داشته باشید ، در حالی که یک قانون اساسی این است که هرچه تعداد بیشتر باشد ، ملحفه ها نرم و با کیفیت بیشتری خواهند بود.

تعداد نخ به تعداد نخ های بافته شده در یک اینچ مربع از پارچه گفته می شود – رشته های عمودی (از نظر فنی “تار”) را به موارد افقی اضافه کنید (“پر کردن”). کارشناسان می گویند ، اما در واقع ، این ساده نیست ، بنابراین شمارش تعداد رشته ها را به عنوان انجیل در نظر نگیرید.

آریل کای ، بنیانگذار پارچه تختخواب پاراچوت ، به Elle Decor می گوید: “فقط تعداد زیادی نخ می تواند در یک فضای خاص جای بگیرد.”

“با تختخواب ، این تعداد حداکثر در حدود 400 است. این بدان معناست که برخی از تولیدکنندگان شمارش خلاقانه ای را برای به دست آوردن این 1000 عدد بعلاوه به کار می گیرند. در عوض ، ما از الیاف منگنه بلند مصری و پنبه با بالاترین کیفیت استفاده می کنیم. پایین تر تعداد نخ … اما در نهایت تختخواب ملایم تر است و ماندگاری آن بسیار بیشتر از ورق های ساخته شده از الیاف با کیفیت پایین تر با تعداد نخ بیشتر است. “

در مورد رنگ ها ، سعی کنید یک رنگ را بچسبانید یا حداقل الگویی را که دنبال می کنید سرد و آرام نگه دارید. چرا؟ زیرا این امر آرامش بیشتری به نظر می رسد و منظور از اتاق خواب فضایی آرام و آرام است. حتماً هر دو سال یکبار بالش خود را عوض کنید (بله ، واقعاً) و همچنین لحاف خود را هر پنج تا هفت سال یک بار عوض کنید. در مورد تشک شما ، این باید به طور ایده آل هر 10 سال یک بار تغییر یابد.

5- برخی از روغنهای اساسی آرام بخش را پخش کنید

روغنهای ضروری در حال حاضر لحظه مهمی را سپری می کنند و متخصصان سلامتی در مورد مزایای بسیاری که این می تواند برای سلامت کلی شما داشته باشد ، رنج می برند و می توانند از هضم و انرژی تا خواب و روحیه شما تأثیر بگذارند.

و آن دسته از مشعل های روغن آلوده را فراموش نکنید که از زمان شروع مد در دهه 1990 به یاد می آورید. اکنون شما باید روغن های خود را در یک دیفیوزر هدفمند پخش کنید ، که نه تنها باعث گرم شدن روغن نمی شود (بلکه کیفیت آن را کاهش می دهد) بلکه باعث ایجاد رطوبت اضافی به هوای خانه شما می شود ، در عین حال باعث گسترش آن بخارهای اطراف

یک جستجوی سریع در آمازون هنگامی که صحبت از پخش کننده ها می شود ، نتایج زیادی را به همراه خواهد داشت ، بنابراین در واقع آنچه باقی مانده است این است که یکی از موارد مورد علاقه خود را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. وقتی نوبت به خواب می رسد ، روغن هایی مانند اسطوخودوس ، یلانگ-یلانگ و ترنج همه گزینه های خوبی هستند و شما فقط با چند یورو در هر بطری هیچ مزاحمتی در فروشگاه مواد غذایی محلی خود نخواهید داشت.

به ما بگویید بهترین ترفندهای شما برای داشتن یک خواب خوب شبانه چیست؟

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>