بازی کارت کیوی Flesh and Blood شماره یک در ایالات متحده ، با غلبه بر Magic: The Gathering ، Pokemon و Yu Gi Oh

[ad_1]

بازی معاملات کارت تولید Flesh and Blood در خانه ، بزرگترین شرکت های اسباب بازی سازی را در جهان شکست داده و به رتبه اول فروش کارت بازی پس از فروش در ایالات متحده تبدیل شده است.

جیمز وایت ، مدیر اجرایی استودیوی Legend Story گفت: “ما دنیا را از اپسوم پذیرفته ایم و پیروز شده ایم.”

Flesh and Blood یک بازی کارت بازرگانی است که در دنیایی خارق العاده از قهرمانان ، اشرار و هیولاها تنظیم شده است. هر بازیکن یک شخصیت را انتخاب می کند و با شماره مخالف خود بر روی میز می جنگد. کارت ها مانند سایر بازی های جدول بالا جمع آوری ، خریداری و معامله می شوند.

Flesh and Blood موفق شد تایتان های صنعت دیگر مانند Magic: The Gathering ، Pokemon و Yu Gi Oh را به بالای جدول TCGplayer Top 25 Sealed TCG Products در ماه مه افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:
* بچه Kiwi Pokémon در جستجوی کارت های ماجراجویی و تجارت به جهان سفر می کند
* Industry of Imagination: طراحان بازی نیوزیلند به متخصصان بین المللی ملحق می شوند
* مخترعان بازی کیوی بخار پیش می روند

وایت گفت که محصولات TCG بزرگترین بازار کالاهای قابل جمع آوری در جهان است. 25 رتبه برتر براساس کل فروش کل برای هر محصول بوده است.

به گفته وی ، تعداد فروش ها از رازهای محرمانه محافظت می شود زیرا می تواند بر مطلوبیت و قیمت کارت های خاص تأثیر بگذارد.

Flesh and Blood یک بازی ورق شماره یک در نیوزیلند در ایالات متحده است.

عرضه شده

Flesh and Blood یک بازی کارتی شماره یک در نیوزیلند در ایالات متحده است.

وایت گفت: “در سطح جهانی ، بازی های ورق تجاری یک صنعت 4 میلیارد دلاری است که توسط بزرگترین شرکتهای جهان اشغال شده است.”

“Hasbro ، بزرگترین شرکت اسباب بازی در جهان با سرمایه بازار ، معمولاً بر این صنعت تسلط دارد. Pokemon یکی از شناخته شده ترین و دوست داشتنی ترین امتیازات تاریخ است. ما همه آنها را کتک زده ایم.

“این اولین بار در تاریخ صنعت بازی با ورق است که یک ناشر مستقل آن را به رتبه یک می رساند.”

وایت در سال 2019 Flesh and Blood را راه اندازی کرد و دو سال پرفراز و نشیب در حال تبلیغ بازی ای است که نیاز به بازی رو در رو در زمان Covid دارد.

اما تمرکز بر “تجربه شخصی ملموس” همان چیزی است که وایت موفقیت بین المللی این شرکت را اعتبار می بخشد.

“نکته اصلی این است که ما می خواهیم مردم را از طریق زبان مشترک انجام بازی های عالی ، در گوشت و خون جمع کنیم. ما معتقدیم که اکنون بیش از هر زمان دیگری باید اجتماعات را از این طریق دور هم جمع کنیم. “

وایت گفت که صنعت بازی دارای اشتراکات زیادی با یکی دیگر از داستان های موفقیت جهانی کسب و کار در نیوزیلند ، Weta Workshop است.

“آنها داستان ها ، شخصیت ها ، جهان ها را خلق می کنند و آنها را در فیلم ها اعمال می کنند. Legend Story Studios از این نظر مشابه است که ما یک دنیای فانتزی عمیق با طرفداران سراسر جهان ایجاد کرده ایم ، اما آنها را در سیستم بازی به کار برده ایم. “

موفقیت استودیوی Legend Story بازتاب سایر بازیکنان در صنعت رو به رشد بازی های نیوزیلند است ، استودیوی بازی دیجیتال مستقر در ولینگتون Pik Pok ، اظهار داشت که بازی ها می تواند یک صنعت میلیارد دلاری باشد تا سال 2025.

رهبران صنعت بازی پیش از این خواستار کمک بیشتر دولت شده اند ، در صورت توسعه این بخش به طور کامل.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>