این فورد اسکورت 1974 در خانواده اداره می شود

[ad_1]

این مقاله برای اولین بار در kiwigarage.co.nz منتشر شد.

استفان نایتینگیل به سرعت با Tropicana Green Mk1 ارتباط برقرار کرد که ممکن است به عنوان راننده روزانه دخترش عمل کند. KiwiGARAGE در این باره با او گپ دارد.

چگونه این ماشین را به دست آوردید؟

بله ، این رنگ اصلی کارخانه اسکورت بود.  آنها می دانستند که چگونه این کار را در دهه 1970 انجام دهند.

KiwiGARAGE

بله ، این رنگ اصلی کارخانه اسکورت بود. آنها می دانستند که چگونه این کار را در دهه 1970 انجام دهند.

سرانجام توسط یکی از همسرانم به من سپرده شد که برای آن کارهای زیادی انجام داده ام. پس از رانندگی از جزیره جنوبی ، او فکر کرد که روزهای آن شمارش شده است. وقتی اولین بار آن را دیدم ، کاپوت را بلند کردم و مطمئناً همه جا روغن می چکید. موتور را تمیز کردم و معلوم شد که یک قسمت 8 دلاری نشتی را متوقف کرده است. بنابراین آن را به جاده برگرداندم ، به آن صنوبر دادم و پسر بزرگترم در نهایت مجوز خود را در ماشین گرفت. قبل از اینکه به خارج از کشور برود ، 5 یا 6 سال آن را رانندگی می کرد.

بیشتر بخوانید:
* رنو 8 گوردینی ، سلطه گر غالب
* EK هولدن اصلی یک بازمانده تجدید نشده است
* فورد کاپریس کلاسیک اکنون با پول فراری به فروش می رسد
* هواداران برای اسکورت غرور و شادی فورد به صدا در می آیند

چه چیزی شما را وادار به حفظ آن کرد؟

دوباره داشت خسته می شد ، اما پدرم یک انبار بزرگ در Whangaparaoa داشت ، بنابراین فکر کردم که اجازه می دهم مدتی آنجا بماند. از آنجا که دخترم علاقه زیادی به ماشین داشت ، فکر کردم باید کمی به آن تولد بدهم. من سال 2017 را با کشیدن آن به بیت های مختلف سپری کردم و متوجه شدم که ، کاملاً زنگ زده ، این ماشین کاملاً جدا از محافظین جلو است. اصل هر کدام حدود 900 دلار است. ارزان ترها کمی ماساژ می گیرند ، اما مناسب هستند و به هر حال تناسب و پایان اتومبیل های جدید کاملاً متوسط ​​بود. آن را عقب کشیدم و دوباره با رنگ اصلی کارخانه رنگ آمیزی کردم. بیشترین هزینه ای که برای آن گذاشتم – بیش از 4000 دلار – با موتور بود. این واحد تطبیق اعداد است که توسط شخصی در Onehunga ساخته شده است.

استفان نایتینگیل صاحب افتخار Ford Escort Mk1 1300L است.

KiwiGARAGE

استفان نایتینگیل صاحب افتخار Ford Escort Mk1 1300L است.

شما بهتر است خلاصه کار موتور را به ما بدهید …

بلوک خوب بود. آنها آن را بیرون کشیدند ، آن را بیش از 30 خسته کردند ، در پیستون های جدیدی لگدمال کردند ، یک دوربین کم موتور بزرگ ، کربوهیدرات بزرگ وبر قرار دادند ، همه کارها را انجام دادند ، چشمه ها و مهر و موم های شیر جدید ، پمپ آب جدید ، پمپ بنزین و پمپ روغن ، صیقل مناسب منیفولد ورودی و استخراج فورد و جرقه زنی الکترونیکی مجهز ، بنابراین دیگر هیچ نقطه ای وجود ندارد.

اکنون از 10 مورد شرایط را چگونه ارزیابی می کنید؟

خوب 8 از 10 است. به اندازه کافی خوب است که می توانم همه روز ، هر روز ، آن را با خوشحالی رانندگی کنم.

فضای کافی برای پا و صندلی های جلوی مرمت شده ، Escort را به یک مسافرت راحت تبدیل کرده است.

KiwiGARAGE

فضای کافی برای پا و صندلی های جلوی مرمت شده ، Escort را به یک مسافرت راحت تبدیل کرده است.

طولانی ترین سفر شما با ماشین تا به امروز؟

من و یک دوست به سمت Leadfoot سر و صدا کردیم [from Auckland to Hahei] و برگشت آنجا بسیار جلب توجه کرد. من فکر کردم که جفت آنها چگونه جفت می شود ، این کار سخت انجام خواهد شد ، اما این چیز در هر ساعت روی صد کیوسک می نشست و می توانست تمام روز را در دامنه های بالا و پایین انجام دهد. راحت هم بود مجبور بودید که شیشه ها در گرما پایین بریزند ، اما فضای جلوی آن در قسمت جلوی زیادی است و صندلی ها دوباره تعویض شده ، مجدداً کف سازی شده و دوباره آراسته شده اند.

آیا برنامه ای برای کار بیشتر روی ماشین دارید؟

من آن را به دخترم به عنوان اولین اتومبیل خود با دستورالعمل رانندگی چرخ ها از آن و لذت بردن از آن می دهم. فکر کردم ، مرد ، ماشین به Minilites احتیاج دارد ، اما فکر می کنم تا وقتی پارک او را گرفت ، آنها را کنار می کشم.

استفان بیش از 4000 دلار برای موتور خرج کرد.

KiwiGARAGE

استفان بیش از 4000 دلار برای موتور خرج کرد.

آیا هنگام کار روی اتومبیل متوجه هرگونه سوirرفتاری شده اید؟

تقویت کننده کارخانه در ترمزهای جلو به وضوح یک فکر پس از آن است. آنجا گیر کرده و مانع رسیدن شما به هر چیز دیگری می شود. و ستون های فرمان کج شناخته می شوند. ستون با زاویه ای بسیار کوچک بیرون می آید ، که عجیب ترین چیز است.

خاطرات خوبی از اسکورت Mk1 از دوران جوانی دارید؟

من تاریخچه Mk1 ، اتومبیل های رالی و اتومبیل های مسابقه را دوست دارم. مادرم یک Mk1 دو در داشت که بهترین دوست مادرش را خریداری کرد. اما سرعت آن 1100 و بسیار کند بود. آن ماشین آبی تخم مرغی اردک با سقفی سفید و فضای داخلی قرمز بود. تازه تازه سازی آن را تمام کرده بودم که از بیرون خانه اش دزدیده شد و دیگر ندیدم.

پسر بزرگ استفان مجوز خود را در اسکورت گرفت ، اکنون دخترش آن را به عنوان اولین اتومبیل خود دریافت می کند.

KiwiGARAGE

پسر بزرگ استفان مجوز خود را در اسکورت گرفت ، اکنون دخترش آن را به عنوان اولین اتومبیل خود دریافت می کند.

اولین فورد متعلق به شما چه بود؟

یک مدل Mk2 Cortina 1970 که در سال 1981 از مباشر جان دبلیو اندرو در رویال اوک خریداری کردم. خانواده وی تنها دارندگان آن ماشین بودند و من آن را به مدت 15 سال نگه داشتم و همه جا رانندگی کردم.

شما چه اتومبیل های ویژه دیگری دارید؟

یک فورد کوپه 1946 و یک موستانگ GT سال 65.

چرخ های فولادی تا زمانی که دختر استفان جلوی پارکینگ را بگیرد ، می مانند.

KiwiGARAGE

چرخ های فولادی تا زمانی که دختر استفان جلوی پارکینگ را بگیرد ، می مانند.

اولین اتومبیلی که رانندگی کرده اید چه بوده و کجا آن را رانندگی کرده اید؟

پدر من موری تو تو وان کار می کنی ، وقتی من 12 ساله بودم ، در باک مادر استنمور مادرش. وقتی من به اندازه کافی خوب بودم ، پدر اجازه داد تا آن را به لبنیات برسانم تا سیگار بخرم.

  • فورد اسکورت Mk1 1300L
  • صاحبان: استفن / کیت ، اوکلند
  • سالهای تولید: 75 – 1968
  • موتور: 1298 سی سی 4 سیلندر (اکنون 1330 سی سی)
  • قدرت: 47.5 کیلو وات (57 اسب بخار ، سابق کارخانه)
  • گشتاور: 98 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه
  • انتقال: دستی 4-spd
  • پیشرانه: محرک چرخ عقب
  • وزن: 805 کیلوگرم
  • طول: 3.98 متر
  • چرخ ها: فولاد 13 اینچی (به سبک Mk2)
  • رنگ: فلزی سبز Tropicana
  • اثاثه یا لوازم داخلی: وینیل برنزه

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>