این آخرین مدل ساخت مجدد پورشه 911 در قرن 21 است

[ad_1]

اگر نمی خواهید منتظر چیز واقعی باشید ، Everrati یک 911 کاملاً برقی برای شما خواهد ساخت.

Everrati Automotive Limited

اگر نمی خواهید منتظر چیز واقعی باشید ، Everrati یک 911 کاملاً برقی برای شما خواهد ساخت.

دیر یا زود این اتفاق می افتاد – کسی تخت شش را خالی کرده و باتری ها و موتورهای الکتریکی را در پورشه 911 قرار داده است.

Everrati Automotive Limited برای آخرین پروژه پرچمدار خود پورشه 911 را با تولید 964 نسل 1991 جدا کرد ، بدنه ، پیشرانه ، سیستم تعلیق و اجزای داخلی آن را از بین برد ، قبل از انفجار آب توسط شاسی به پوشش روی لخت آن.

هر 911 “دوباره تعریف شده” توسط Erarati یک دیفرانسیل خاص ، باتری 53 کیلووات ساعت ، صندلی های گرم شونده جلو ، سیستم صوتی جدید با بلوتوث و پشتیبانی Apple CarPlay (بدون اشاره به Android Auto) ، سنجهای سفارشی الهام گرفته از پورشه و ترمزهای ارتقا یافته دریافت می کند.

خریداران می توانند صندلی های پارچه ای چرمی ، آلکانتارا یا پپیتا را انتخاب کنند در حالی که یک داشبورد چرمی ، فرمان و پانل های درب نیز استاندارد هستند.

بیشتر بخوانید:
* فورد برای اولین بار Ranger تمام الکتریکی را اذیت می کند
* در اینجا نحوه برق رسانی مینی کلاسیک خود آورده شده است
* آیا آمریکا با استفاده از برق کتابچه راهنمای کاربر را ذخیره کرده است؟
* این مدل مجدد آلفارومئو GT Junior همان چیزی نیست که به نظر می رسد

تجهیزات اختیاری شامل سیستم های صوتی بهتر ، به روزرسانی چرخ های آلیاژی ، سنسورهای پارک و / یا یک دوربین معکوس ، ترکیبی از دزدگیر / ردیاب ، رنگ های خاص و مواد داخلی است. همچنین یک کیت تعلیق قابل تنظیم Tractive به همراه یک ویترین برای موتور اصلی شما موجود است.

صفحه های جدید به گونه ای طراحی شده اند که مانند سنجهای رسمی پورشه به نظر می رسند و واقعاً دیدنی و جذاب هستند.

Everrati Automotive Limited

صفحه های جدید به گونه ای طراحی شده اند که مانند سنجهای رسمی پورشه به نظر می رسند و واقعاً دیدنی و جذاب هستند.

رفتن به سمت مدل گران قیمت Signature widebody ، یک اسپویلر دم عقب و یک فضای داخلی منحصر به فرد را به صورت استاندارد اضافه می کند (اختیاری با قیمت ارزان تر).

در صورت تمایل ، این شرکت همچنین می تواند گلگیرهای جلو و عقب فولادی اصلی و سرپوش موتور را با قطعات فیبر کربن جایگزین کند ، همراه با درهای فیبر کربن تقویت شده با فولاد با مقاومت بالا و یک سقف CF – اما فقط در صورتی که 964 شما نداشته باشد به دلایلی یک سانروف است.

حتی عجیب تر ، گزینه “اگزوز عملکرد صوتی فعال” است که به نظر می رسد نکات ساختگی اگزوز را به سپر عقب اضافه می کند. صدای اسپرت خوب است ، اما قسمت اگزوز احساس می کند که پذیرفتن تبدیل EV به اندازه موتور احتراقی خوب و سرگرم کننده نیست.

دامنه قدرت تا 372 کیلو وات / 500 نیوتن متر است ، برای رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت در حدود چهار ثانیه کافی است.

Everrati Automotive Limited

دامنه قدرت تا 372 کیلو وات / 500 نیوتن متر است ، برای رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت در حدود چهار ثانیه کافی است.

قدرت برای افراد خالص 328kW / 460Nm است در حالی که Signature با بسته عملکرد اختیاری کار را به 372kW می رساند. برد برای هر مدل به ترتیب 290 کیلومتر و 241 کیلومتر است.

Everrati ادعا می کند سرعت حداکثر 0-60 مایل در ساعت (0-97 کیلومتر در ساعت) 4.5 ثانیه برای تبدیل های خالص و “زیر چهار ثانیه” برای Signature دارد. با یک گیربکس دستی نسبت به ارقام اصلی 964s 184kW / 310Nm و 5.5 ثانیه تا 60 مایل در ساعت کاملاً بهتر شده است.

قیمت؟ امیدوارم که نشسته باشید زیرا Erarati قبل از گزینه ها ، فقط برای تبدیل Signature 250،000 پوند (489،675 دلار استرالیا) درخواست می کند. شما هنوز هم باید یک ماشین اهدا کننده تهیه کنید. رفتن به خالص کمی منطقی تر است ، اما واقعاً هم نیست – قیمت آن از 200،000 پوند (391،740 دلار استرالیا) ، به علاوه ماشین شروع می شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>