اگر نمی توانید بدن خود را دوست داشته باشید ، اندازه “بی طرفی بدن” را امتحان کنید

[ad_1]

نظر: دوستم گفت: “تمام چیزهای مثبت بدن من را دور زدند.” “آیا باید بدنبال مافین خود را نشان دهم تا بدن مثبت باشد؟”

ما هر دو در دهه 80 و 90 بزرگ شدیم که تنوع چیزی برای تکه های سبزیجات بود و اجسامی که ما تحسین می کردیم به نظر می رسید که آنها دارای هروئین هستند. باید از گفتن تاپ کلوچه ای که به او گفتم دست برداریم.

مثبت اندام تحول بنیادی را به عنوان حرکتی ایجاد کرده است که با ایده آل های غیر واقعی بدن در اندازه ، رنگ ، گرایش جنسی ، توانایی ، انتخاب و هویت جنسیتی مبارزه می کند. اما من اغلب از مردم می شنوم که آنها اصولاً “آن را دریافت می کنند” اما ایده ای ندارند که چگونه بدن را به بدن خود ترجمه کنند.

دوستم گفت: “من هنوز هم وقتی به خودم نگاه می کنم مثل یک لجن احساس می کنم.”

بیشتر بخوانید:
* در ستایش ران: چگونه فرهنگ پاپ به آرامی هنجار زیبایی را تغییر می دهد
* جامعلا جمیل می گوید ما باید “همه مانند لیزو باشیم!” دلیل آن را دریابید
* نگو بدنم را دوست داشته باش

واقعاً باور اینکه اندازه ران شما اهمیتی ندارد ، حتی اگر مثبت بودن بدن را تبلیغ کنید ، دشوار خواهد بود.

شستشو

واقعاً باور اینکه اندازه ران شما مهم نیست حتی دشوار است ، حتی اگر مثبت بدن را تبلیغ کنید.

بیشتر ما این کار را می کنیم زیرا در جهانی زندگی می کنیم که از بدو ورود به زمین ، ظاهر فیزیکی ما را مورد قضاوت و بررسی دقیق قرار می دهد. وقتی دخترم متولد شد ، ماما گفت: “آه ، او برای دختری بزرگ شده است؟” می خواستم داد بزنم ، “بس کن! قبل از برداشتن اولین قدم او را به عنوان یک فرد پا بزرگ طبقه بندی نکنید. او حتی نمی داند انگشت پا دارد! “

ما نمی توانیم از احساس طبقه بندی فرار کنیم – نه تا زمانی که نژادپرستی ، تبعیض جنسی ، تعصب ، فرهنگ رژیم غذایی و سایر موارد دیگر را اصلاح کنیم – اما گزینه مثبت برای بدن فقط منفی نیست. بی طرفی بدن شرط بندی بهتری است.

اگرچه “بی طرفی بدن” به نظر می رسد دوسوگرایی است – بله / نه مثبت بودن بدن – اما تمرکز را از آنچه بدن به نظر می رسد نسبت به آنچه انجام می دهد ، از بین می برد. داخلی است این در مورد احساس بدن از درون است. و هر چقدر که پنیر باشد به نظر می رسد.

از دوستم سالی پرسیدم. “آیا شما چیزهایی را به بدن خود در داخل سر خود می گویید؟” او سرش را تکان داد. “همه ما نیستیم؟”

ما در دستشویی او بودیم و من پرسیدم او بیشتر از چه بخشی انتقاد می کند. “پاهایم. ای کاش طولانی تر و کم استارتر بودند. ”

بنابراین ، من به او گفتم که به چیزی که همیشه به پاهای خود می گوید فکر کند. سپس از او خواستم که از آینه فاصله بگیرد.

من خواستم: “حالا لگن خود را تاب بده”.

“چی؟”

“فقط این کار را بکن!”

در حالی که پاهایش روی کاشی ها کاشته شده بود ، رفت و برگشت ، عقب و جلو تکان می خورد. “حالا چشمان خود را ببندید و آنها را احساس کنید. احساس می کنید که آن پاها و پهلوها به هم می خورند. “

او تکان خورد. و لبخند زد من هم شروع کردم به تکان خوردن.

من گفتم: “حالا این حرف پایین را دوباره به پاهای خود بگویید” ، هر دوی ما هنوز هم تاب می خوریم.

چشمانش باز شد و من می دانستم که آن را دریافت کرده است. برای یک لحظه سرش را تکان داد.

هر چه بیشتر به احساس بدن خود متمرکز شویم ، اینکه چگونه ما را به اطراف وادارد و ما را مدیریت کند ، بنابراین انتقاد از ظاهر آنها دشوارتر است. مثل این است که یک بار کسی را به خوبی بشناسید ، و بفهمید که چگونه او تیک تیک می زند ، اگر یک دوست واقعی شود ، نمی توانید قضاوت کنید شما به آنها پایبند باشید.

این همان بی طرفی بدن است. رفتن به داخل. این امر ناگهان وانمود نمی کند دوست دارد که چگونه پاهای شما به نظر می رسد ، در حالی که همه شما با گودی و برجستگی ، زخم و زخم و زانوهای چروکیده خنک است ، بر احساس آنها تمرکز می کند. من از همه پیشنهادهای کلیشه ای مانند “بالا رفتن از یک درخت ، حمام کردن ، رقصیدن مثل کسی که تماشا نمی کند” بیمار می شوم. این برای اکثر مردم واقع بینانه نیست. فقط لحظه هاست. اگر بدن کافی دارید ، پس مثل یک ملکه به مدت 30 ثانیه نوسان کنید.

یا اگر می بینید که چشم های پف کرده صبح خود را در آینه انتقاد می کنید ، سعی نکنید و این افکار را ندارید (غیرممکن است ، من سعی کرده ام) اما مانند کار با یک کودک نوپا حواس او را به ذهن شخص متوسط ​​برسانید. به چیز دیگری خیره شوید: یک قطعه هنری ، ابرها در حال حرکت ، سوسک خزنده ، برگ ، هر چیزی که نیاز به تمرکز چشمان شما دارد و وظیفه خود را در نگاه به انجام می دهد. هنگامی که لحظه حساس سپری شد ، ممکن است احساس شکر کنید که چشمان شما کار می کند یا ممکن است فقط به فکر پف کردن باشید.

بی طرفی بدن به این معنی نیست که شما بلافاصله دوست دارید چگونه بدن شما همیشه به نظر می رسد یا از آن متنفر نیستید ، این تمرکز متفاوتی است. در مورد ظاهر ماشین قضاوت نکنید ، احساس رانندگی را ببینید.

اخیراً ، هنگام رفتن به یک جلسه در بالابر ، در داخل سرم زمزمه می کردم: “چرا فکر کردی این کفش ها ایده خوبی هستند؟” احساس وحشت کردم. “این کفش ها تلاشی بیش از حد را به دنبال دارند! آنها می دانند که من جعلی هستم! ”

بنابراین ، منتقد تحریک کننده داخلی ام را مکث کردم و سعی کردم انگشتان پایم را درون کفش قرار دهم. هنگامی که آنها را در ذهن خود داشتم ، آنها را دست و پا می کردم ، و تصور می کردم خون به اطراف ، پاها و پاهایم حرکت می کند. فقط این کار باعث آرامش ذهن من شد و دیگر به کفش نگاه نکردم (که خیلی سخت تلاش می کردند اما چه چیزهایی بود) و احساس بهتر از آسانسور بیرون آمدم. انگشتان پایم ، پاهایم مرا به جایی هدایت می کردند.

اگر مثبت بودن بدن مضحک یا غیرواقعی به نظر می رسد ، سعی کنید به کارهایی که بدن انجام می دهد فکر کنید و نه اینکه هنگام انجام این کار چگونه به نظر می رسد.

همه بدن های ما تمام تلاش خود را می کنند تا ما را قائم ، عملکرد ، باور ، خندیدن ، گریه ، احساس ، گوز ، زنده ماندن حفظ کنند و اگر روی این موضوع تمرکز کنیم ، پس از مدتی گفتن سخنان سخت تر است. یک پیروزی برای هر بدن.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>