اکنون می توانید تصاویر تبلیغاتی شاهدانه Jay-Z و Hype Williams را به عنوان یک هنر در اختیار داشته باشید

[ad_1]

شاهدانه در ایالات متحده مجدداً به عنوان گران قیمت شناخته می شود.

در ماه آوریل ، Jay-Z برای کارگردانی عکاسی با نام تجاری لوکس جدید شاهدانه ، Monogram ، از مدیر نمادین نماهنگ Hype Williams بهره گرفت.

کار اسلیم آرونز ، عکاس جامعه افسانه ای ، در دوران پس از جنگ جهانی دوم ، الهام بخشی بارور برای باقی ماندن ویلیامز در سال 2021 در جامعه عالی کالیفرنیای میانه قرن – با علف های هرز بود.

شعار آرون که خود از طرف آرون تجویز می شد ، “افرادی جذاب که در مکانهای جذاب کارهای جذابی انجام می دهند” ، که در سال 1970 در خانه کافمن با طراحی ریچارد نوترا در پالم اسپرینگز مجموعه ای از عکسهای کنار استخر را به صحنه برد.

چاپهای اخیر تبلیغات تبلیغاتی خواننده رپ برای مارک شاهدانه وی Monogram به صورت محدود در دسترس است.

هایپ ویلیامز / عرضه شده است

چاپهای اخیر تبلیغات تبلیغاتی خواننده رپ برای مارک شاهدانه وی Monogram به صورت محدود در دسترس است.

بیشتر بخوانید:
* رپر Jay-Z با شرکت شاهدانه به عنوان استراتژیست مارک شریک است
* سایت کالاهای خانگی ست روگن بسیار محبوب است که در روز افتتاح خراب می شود
* هزاره ها در حال از دست دادن جنگ فرهنگ باحال هستند و ما آن را می دانیم
* می خواهید خانه خود را بوی دریک دهید؟ این خواننده اکنون طیف شمعی دارد

این خانه زمانی متعلق به فرانک سیناترا بود و مسلماً مشهورترین خانه در میان 300 مسکونی است که معمار مدرنیست نوترا در طول زندگی طولانی خود آرزو داشته است. بر اساس ، این محصول برای فروش در سال 2020 با برچسب قیمت 25 میلیون دلار آمریکا در لیست قرار گرفت مهار شده، اما اکنون به نظر می رسد اجاره تعطیلات است.

ویلیامز هشت ویتنام از مجموعه اصلی آرونز را بازسازی کرد – از جمله “Keep Your Cool” ، “Desert House Party” ، Poolside Glamour “و” Leisure and Fashion “. این عکس ها چنان موفق بودند که اکنون Monogram طیف محدودی از چاپ را منتشر کرده است.

مونوگرام فقط 10 نسخه از هر عکس را که روی کاغذ پنبه ای با کیفیت بالا چاپ شده است ، آزاد می کند (بنابراین اگر عکسی می خواهید ، بهتر است سریع حرکت کنید).

آنها در The Webster و Caliva در دسترس هستند و قیمت آنها از 320 دلار (457 دلار NZ) شروع می شود.

تصویری تبلیغاتی از برند شاهدانه لوکس جی ز با الهام از

هایپ ویلیامز / عرضه شده است

تصویری تبلیغاتی از برند شاهدانه لوکس Jay-Z با الهام از “شایعات کنار استخر” اسلیم آرون.

ویلیامز در بیانیه ای گفت: “تصور در مورد شاهدانه از قرن 20 بسیار تغییر یافته است. اگر بخواهید از من و همسالانم بپرسید که امروز چگونه زندگی خوب را تعریف می کنیم ، قطعاً علف هرز بخشی از آن خواهد بود.”

“چه ما برای الهام بخشیدن به خلاقیت و چه برای جشن گرفتن یک دستاورد سیگار می کشیم ، شاهدانه در فرهنگ امروزی جایگاه شایسته ای دارد.”

هارون آثار خود را به عنوان مستند اجتماعات ، سرگرمی ها ، و وراث در حال آرامش ، اغلب در خلوت حیاط خانه های مجلل خود ثبت کرد.

ویلیامز نیز از چهره های مشهور ، از جمله خواننده نامزد گرمی ، چیکا ، مدل اسلیک وودز ، سه نفره آشپزی گتو گاسترو و رپ Curren $ y استفاده می کند که همه در حال علفهای هرز در املاک دوقلوها هستند.

آرونز باریک "بعد از ظهر آرام" دوباره توسط هایپ ویلیامز برای مونوگرام تصور شد.

هایپ ویلیامز / عرضه شده است

“بعد از ظهر آرام” ساخته اسلیم آرونز که توسط هایپ ویلیامز دوباره برای مونوگرام تصور شده است.

افراد ثروتمند و مشهور به طور فزاینده ای شاهدانه درجه یک را به لیست کالاهای عمومی خود – و به نمونه کارهای تجاری خود اضافه می کنند.

ست روگن ، کارگردان ، فیلمنامه نویس و کمیک کانادایی ، Houseplant.com را در ماه مارس اعلام کرد ، یک فروشگاه آنلاین خرده فروشی سرامیک های دست ساز ، “کالاهای خانگی” … و شاهدانه. محبوبیت این سایت به حدی بود که در روز اول خود خراب شد.

روگن گفت: “چیزی که ما بسیار در مورد آن صحبت می کنیم همه این علف های هرز است که مدت طولانی زیر میز قهوه شما در جعبه کفش یا در کشوی میز خود در پشت آن زندگی می کند.” Vogue.

“این سزاوار است که روی قفسه ، مانتو یا میز قهوه شما باشد. در دنیایی که من به دنبال یک مخزن ویسکی و شاکر مارتینی خود هستم ، معمولاً وجود چنین چیزی در خانه شما نمایش داده می شود. چرا نباید خاکسترها و فندک هایتان را در یک نوع هواپیما قرار داد؟ “

 "چاپ شناگر و آفتابگیر »با قیمت 457 دلار در وبستر موجود است.

هایپ ویلیامز / عرضه شده است

چاپ “شناگر و آفتابگردان” با قیمت 457 دلار در وبستر موجود است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>