اسکات دیکسون و اسکات مک لاولین از تصادف عظیم Indycar در تگزاس فرار کردند

[ad_1]

ستاره های نیوزیلند اسکات دیکسون و اسکات مک لاولین از این قتل عام فرار کردند زیرا یک تصادف بزرگ باعث ضعف در شروع مسابقه دو سر دو سر Indycar در تگزاس در روز دوشنبه شد.

دیکسون سرانجام یک روز چهارم پر از حادثه را به پایان رساند و مک لاگلین در مسابقه ای که توسط پاتو ا’وارد 21 ساله مکزیکی برنده شد ، هشتم شد.

شش اتومبیل مجبور به مسابقه شدند زیرا برخی از نشانگرهای عقب در شروع اولیه در پیست بیضی تگزاس موتور اسپید وی قطع شدند.

در حادثه سقوط ایندیکار در تگزاس ، اسکات دیکسون در موقعیت قطبی قرار داشت و از قتل عام بود.

ریچارد دبلیو رودریگز / AP

در حادثه سقوط ایندیکار در تگزاس ، اسکات دیکسون در موقعیت قطبی قرار داشت و از قتل عام بود.

هیچ مصدومیتی وجود نداشت اما رانندگان مشهور در میان قربانیان شامل الكساندر روسی و سباستین بوردیس بودند. کانر دالی با سرعت زیاد چند صد متر زیر و رو کرد.

بیشتر بخوانید:
* تلاش بزرگ کاهش وزن اسکات مک لاولین در اولین فصل IndyCar
* اسکات دیکسون برای پیروزی ایندیکار در تگزاس با اسکات مک لاولین مبارزه می کند
* اسلیک اسکات مک لاولین اولین جلسه جدی خود را در ایندی آغاز کرد

صفحه نمایش اتومبیل دالی از او محافظت می کرد. این نوآوری احتمالاً باعث نجات جان رایان هانتر-ری در افتتاحیه فصل باربر شد که در یک تصادف دیگر در دور اول ، لاستیک را از کلاه ایمنی خود دور کرد.

“من خوبم ، حالم خوب است. فقط هر کسی دماغ می کند فقط یک نفر طول می کشد. ”دالی پس از آن گفت ، درمورد اثر دومینو وقتی پیترو فیتی پالدی از پشت به بوردیس ضربه زد ، توضیح داد.

دیکسون روی میله و مک لاولین که از ساعت 7 روی شبکه شروع می کردند ، از جمع شدند.

مسابقه فوراً برای کار طولانی پاکسازی مسیر متوقف شد ، و قبل از اینکه دوباره پرچم سبز روشن شود ، 20 دور منقضی شد.

دیکسون در مسابقه افتتاحیه روز یکشنبه در تگزاس (NZT) پیروز شد ، و یک مک لاولین پرنده را که دوم شد تا اولین تریبون خود را در محیط جدید مسابقه خود ثبت کند ، حفظ کرد.

دیکسون بیشتر مسابقه روز دوشنبه را هدایت می کرد اما درست پس از اینکه برای آخرین سوخت و تعویض لاستیک خود تلاش کرد ، توسط پرچم سوم و آخرین زرد ناپدید شد.

استراتژی سوخت در این مسابقه 248 دور بسیار مهم بود و O’Ward شارژ خود را کاملاً به موقع انجام داد.

پیروزی پدیو اووارد در مسابقات تگزاس در اندیکار باعث شد تا او یک تست فرمول یک را با مک لارن کسب کند.

Vasha Hunt / AP

پیروزی پدیو اووارد در مسابقات تگزاس در اندیکار باعث شد تا او یک تست فرمول یک را با مک لارن کسب کند.

او سرانجام با 24 دور مانده به برتری رسید و به نظر نمی رسید هرگز به چالش کشیده شود زیرا در رده دوم یوزف نیوگاردن ، مقام سوم گراهام رهال قرار گرفت و دیکسون باید محافظه کار بود.

دیکسون بعداً گفت: “این بسیار سخت بود ، گاهی اوقات گیج کننده بود.

“ما فقط در حال سوختن بودیم و این به دیگران امتیاز می داد.

“اما آخر هفته خوبی بود ، ما در اینجا با توجه به ماه مه بسیاری از امتیازات خوب را بدست آوردیم.”

موفقیت بزرگ O’ard او را به یک تست فرمول یک با تیم مادرش مک لارن رساند.

O’Ward چهارمین برنده بسیاری از مسابقات در این فصل بسیار رقابتی Indycar است.

دیکسون همچنان که در جستجوی یک هفتمین قهرمانی برابر با رکورد است ، در بالای جدول امتیاز رانندگان باقی مانده است.

پیروزی اوورد با 22 امتیاز عقب تر از دیکسون ، او را به رده دوم جدول رساند.

مک لاگلین هرگز روز دوشنبه تهدید نکرد اما دومین 10 برتر فصل خود را ثبت کرد تا در جایگاه هشتم جدول قرار گیرد و تازه کار پیشرو باشد.

اکنون این مسابقات برای گرندپری در 15 مه به ایندیاناپولیس و در 30 مه به مسابقات Indy 500 می رود.

ایستگاه های INDYCAR 2021 بعد از 4 مسابقه

1 اسکات دیکسون (NZ) 153 امتیاز ، 2 پاتو اوورد (مکس) 131 ، 3 الکس پالو (اسپانیا) 127 ، 4 یوزف نیوگاردن (ایالات متحده) 116 ، 5 گراهام رهال (آمریکا) 106 ، 6 سیمون پاگنود (باز) 102 ، 7 کلتون هرتا (ایالات متحده) 100 ، 8 اسکات مک لولین (NZ) 99 ، 9 ویل پاور (اوس) 98 ، 10 جک هاروی (GB) 90.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>