استفاده از س FAالات متداول برای کمک به شما در تبدیل مشتری بیشتر

[ad_1]

نظر: هنگامی که من برای اولین بار در مورد نحوه فروش آموزش دیدم ، ما با مخالفت ها روبرو شدیم. این تشبیه عالی را به من آموختند که احساس می کنم این روزها مسافرت هوایی خارج از کشور من کمی تکان دهنده است ، اما هنوز هم یک روش عالی برای آموزش اینکه چرا حذف موانع برای سهولت خرید مردم از آنجا بسیار مهم است شما

تصور کنید که به یک سفر بزرگ خارج از کشور (گریه) رفته اید و در نهایت به یک دسته چمدان اضافی برای بازگرداندن همه نکات خوب خود نیاز دارید. شما تازه به خانه برگشته اید و منتظر جمع آوری همه چمدان خود هستید.

شما می دانید که 11 چمدان از این چمدان ها را دارید که منتظر شما هستند ، اما شما فقط سه تای اول را می گیرید و به خانه می روید.

صبر کن! نه ، شما منتظر همه آن کیف ها هستید ، و سپس می توانید بازی کنید که سعی کنید آنها را به حالت تعادل برسانید تا ماشین ، آماده بازگشت به گربه خود و گیاهان خانگی محبوب باشید.

بیشتر بخوانید:
* به دنیای بسیار جالب بازاریابی اینستاگرام بپیوندید
* ساخت یک وب سایت خدمات فروش
* چرا نمایه شرکت شما باید همه چیز در مورد مشتری شما باشد

اگر فکر می کنید که آن مسافر به عنوان مشتری آینده شماست و آن کیف ها به عنوان اعتراض یا موانع فروش لازم است که قبل از خرید از شما از بین بروند ، می بینید که جمع آوری اطلاعات لازم برای آنها بسیار مهم است.

اگر فقط در یک یا دو مورد به آنها کمک کنید ، ممکن است شخص دیگری (یک رقیب) کیفهای دیگر را برای آنها برداشته و در عوض فروش را انجام دهد. بدتر اینکه شما با گرم کردن مشتری بدون بستن کار ، کار را برای آنها راحت تر کرده اید!

اگر در حال تماس سرد هستید ، یا وسایل بزرگی برای فروش دارید ، ممکن است لازم باشد چندین جلسه رو در رو داشته باشید تا بتوانید همه “کیسه های” اعتراض را به واگن برقی برسانید ، بنابراین آنها آماده استفاده هستند.

اگر می خواهید به افراد بیشتری بفروشید ، فروش فردی به یک روش بسیار گران قیمت است ، هم از نظر زمان و هم انرژی.

اینجاست که بازاریابی وارد می شود.

هنگامی که ما از بازاریابی خود برای رفع ایرادات استفاده می کنیم و به ساده سازی روند “من از شما آگاه هستم” تا “من به شما و آنچه می فروشید نیاز دارم” کمک می کنیم ، بازاریابی بدون مشکل کار می کند. این می تواند احساس کند مشتری از هیچ کجا ظاهر می شود ، و اگر شما در یک کار مبتنی بر خدمات هستید ، می تواند احساس کند که یک تماس فروش فقط یک امر تشریفاتی است. هرچه بازاریابی بهتر باشد ، روند کار آسان تر است.

یکی از ساده ترین راه ها برای کمک به حذف آن دسته از چرخ فلک ، افزودن صفحه س pageالات متداول به وب سایت خود است. سQالات متداول مخفف س Freالات متداول است. و این یک ابزار قدرتمند در برنامه های “تبدیل مشتری” شماست.

خجالت می کشم بپذیرم که پس از گفتن صدها مشتری برای داشتن یک مشتری ، اخیراً خودم خواسته ام که یکی از آنها را برای وب سایت خود بنویسم. این همان کاری است که من آن را وظیفه “ضربه قلم” می نامم ، یک کار جداگانه که برای انجام آن کمی انرژی لازم است ، اما پس از اتمام کار تقریباً برای همیشه انجام شده است.

هر صفحه سQالات متداول متفاوت خواهد بود ، زیرا این سوالات شما از مردم می پرسد ، و اطلاعاتی که شما باید برای پوشش تصویری هوشمندانه از کار با شما به آنها کمک کنید.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید در لیست خود قرار دهید:

  • شاخص های قیمت گذاری یا بودجه برای مشاغل مبتنی بر خدمات

  • آنچه شما می پوشانید

  • کاری که انجام نمی دهید (مخصوصاً اگر زیاد از شما سال شود)

  • مراحل کار با شما

  • فرآیند تحویل یا بازگشت

  • اینکه مردم چگونه می توانند هزینه خدمات / محصولات شما را پرداخت کنند

بهتر است این س toال را به گونه ای تنظیم کنید که گویی کسی آن را در Google جستجو کرده است (برای سئو نیز خوب است).

هنگام تهیه لیست من ، یادداشت های جلسه فروش خود را می خوانم تا ببینم مردم بارها و بارها چه خواسته اند. من همچنین به پرسش هایی که از طریق وب سایت و رسانه های اجتماعی خود می گیریم فکر کردم. سرانجام ، من یک پست در گروه فیس بوک خود قرار دادم تا بپرسم آیا کسی س questionsالی دارد که دوست دارد بداند.

اگرچه این یک عمل “تنظیم و فراموش کردن” است ، افزودن به صفحه سQالات متداول هنگام کشف سایر مخالفت ها ، موانع و س questionsالات ، ایده خوبی است.

قدرت صفحه سQالات متداول در اینجا متوقف نمی شود.

صفحه سQالات متداول من 14 س questionsال دارد که به آن پاسخ داده شده است. اینها همه س questionsالاتی است که به ما کمک می کند تا به س quالات متداول پاسخ دهیم ، مشتریان بالقوه را که برای ما مناسب نیستند فیلتر می کند و به ما کمک می کند تا مقادیر خود را نمایش دهیم.

اگر اینها را بگیرم ، و مقدمه ای کوتاه و یک فراخوان کوتاه و ساده برای اقدام به محتوای یک پست در شبکه های اجتماعی اضافه کنم. برای هر تصویر یک عکس اضافه کنید و من اکنون چهارده پست دارم که می توانم در همه سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی خود ارسال کنم!

از آنجا که این اطلاعات اصلی است ، و همیشه سبز است (به زمان حساس نیست) ، بنابراین می توانم برنامه ریزی کنم که هفته ای یک نفر بیرون برود ، و سپس آنها را دوباره و دوباره چرخه بزنم. با 14 پست ، من هفته ای یک پست در همه سیستم عامل های مختلف خود دارم که مرتب شده اند.

که به دو س frequال متداول که مشتریان ما می پرسند “چه چیزی باید در رسانه های اجتماعی ارسال کنم؟” پاسخ می دهد. و “آیا می توانم پست های شبکه های اجتماعی را تکرار کنم؟”

اگر می دانید که می توانستید کار بهتری را انجام دهید که باعث گرم شدن مردم برای خرید شود ، شاید برای نوشتن یک صفحه سQالات متداول وقت بگذارید و باید در لیست کارهای شما باشد.

راشل کلاور یک استراتژیست بازاریابی ، متخصص در تولید سرب و بازاریابی محتوا است که Identify Marketing را اداره می کند ، این همکاری با مشاغل برای ایجاد استراتژی مورد نیاز برای روایت بهتر داستان افراد مناسب است. استراتژی بازاریابی خود را بصورت رایگان با مدرسه بازاریابی آنلاین راشل بنویسید.

Identify Marketing یک شریک محتوایی با Stuff برای اطلاعات تخصصی کسب و کار کوچک است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>