استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای موفقیت SME ها در دوره Covid-19

[ad_1]

کونال ساوهنی: با توجه به اینکه مردم بیشتر از هر زمان دیگری به اینترنت می پردازند ، کانال های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک گزینه ای نیستند بلکه یک ضرورت هستند.

تهیه شده

Kunal Sawhney: با توجه به اینکه مردم بیشتر از هر زمان دیگری به اینترنت می پردازند ، کانال های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک گزینه ای نیستند بلکه یک ضرورت هستند.

نظر: با تأثیر همه گیر Covid-19 به شرکتهای کوچک و متوسط ​​(SME) به روشهای بی سابقه ، بازاریابی دیجیتال به عنوان یک شوالیه در زره درخشان برای مشاغل ظهور کرد.

عدم توانایی مشاغل در ایجاد فضای واقعی برای کالاها و خدمات خود در هنگام خاموش کردن ویروس ، آنها را بر آن داشت تا برای زنده ماندن به روش های موثر بازاریابی دیجیتال روی بیاورند.

نیوزیلند در پشت استراتژی “سخت و زودرنج” خود ، ویروس را که نسبت به سایر کشورهای پیشرفته گسترش یافته است ، مهار کرده است. با این حال ، تصویر جهانی نشان می دهد که همه گیری حتی با وجود استفاده از واکسن ، هنوز از حد گذشته است.

بنابراین ، تکیه بر چشم انداز دیجیتال برای ماندن در اینجاست.

بیشتر بخوانید:
* پنج روش برای SME ها برای مدیریت بهتر امور مالی در دنیای پس از Covid
* چگونه SME ها می توانند در دنیای پس از Covid رشد کنند؟
* پنج روش برای موفقیت و موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط ​​با شرکتهای بزرگ

مشاغل کوچک به دنبال افزایش دسترسی و درآمد خود می توانند از استراتژی های بازاریابی دیجیتال زیر استفاده کنند تا در طی بحران ویروس کرونا و پس از آن پیشرفت کنند.

بازار در شبکه های اجتماعی

SME ها می توانند از استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان موجود ، جذب مشتری جدید و ایجاد آگاهی از برند استفاده کنند. رسانه های اجتماعی باعث می شوند تا کسب و کارهای کوچک در مورد محصولات و خدمات خود تبلیغ کنند.

با این حال ، ضروری است که مشاغل قبل از انتخاب شبکه رسانه های اجتماعی خود ، سیستم عامل ها و وب سایت هایی را که مشتریانشان ترجیح می دهند در آن جا معامله کنند ، شناسایی کنند. این کار می تواند با بررسی مشتریان موجود یا تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی مخاطبان از شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی و سپس مرتبط سازی آنها با چشم اندازهای آنها انجام شود.

علاوه بر نگاشت شبکه های اجتماعی با مخاطبان هدف ، برای کسب و کارها ارتباط مکرر از طریق پست های رسانه های اجتماعی با مشتریان نیز بسیار مهم است.

انتخاب مجموعه ای مناسب از استراتژی های بازاریابی آنلاین متناسب با مدل کسب و کار و محیط خارجی آنها برای عبور از بحران های آینده مانند کوید بسیار مهم به نظر می رسد.

شل کردن

انتخاب مجموعه ای مناسب از استراتژی های بازاریابی آنلاین متناسب با مدل کسب و کار و محیط خارجی آنها برای عبور از بحران های آینده مانند کوید بسیار مهم به نظر می رسد.

در بازاریابی موتور جستجو سرمایه گذاری کنید

بازاریابی موتور جستجو یا SEM یکی از م mostثرترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای بهبود قابلیت مشاهده وب سایت های SME ها در صفحات نتایج موتور جستجو است. این نوعی تبلیغات پولی است که توسط مشاغل استفاده می شود تا وب سایت خود را در صفحه اول موتورهای جستجو نشان دهد.

SEM شامل پیشنهادهایی مانند جستجوی پرداخت شده ، تبلیغات نمایشی ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و تبلیغات بازاریابی می باشد. این حالت ارزان و سریع بازاریابی دیجیتال به مشاغل این امکان را می دهد تا مستقیماً با مشتریان بالقوه خود و مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و به آنها کمک کند بدون انتظار منتظر نتایج خوب باشند.

مشاغل می توانند با تحقق تحقیقات و پیشنهادات کلمات کلیدی در SEM موفق شوند. از آنجا که همه اشکال SEM پولی به تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی بستگی دارد ، مشاغل می توانند برای تبلیغات خود از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنند که می تواند هنگام شکار کاربران برای این کلمات ظاهر شود.

وبینارها را انجام دهید

وبینارها به عنوان ابزاری قدرتمند برای بازاریابی برای جلب مشتری جدید و تولید سرنخ در طی همه گیری تکامل یافته اند. SME ها می توانند میزبان وبینارهایی برای مخاطبان هدف خود باشند تا مشتریان را از طریق تعاملات دیجیتال در زمان واقعی با محصولات خود درگیر کنند.

از وبینارها می توان برای ارائه اطلاعات در مورد محصولات جدید ، بحث در مورد روند گرم بازار یا آموزش شرکت کنندگان در مورد تجارت و ارائه محصولات آن استفاده کرد. علاوه بر این ، این ابزار بازاریابی به کسب و کارها کمک می کند تا با مخاطبان زیادی که از نظر جغرافیایی گسترش می یابند ، توانایی آنها را در ایجاد آگهی های جدید تقویت کند.

برای استفاده از مزایای این ابزار عالی بازاریابی آنلاین ، مشاغل باید در حین برگزاری یک وبینار یک استراتژی مشخص داشته باشند. SME ها می توانند به جای اینکه فقط محصولات این شرکت را به نمایش بگذارند ، محتوای جالب و جذابی را برای مخاطبان تولید کنند تا آنها از لحاظ عاطفی در تجارت خود سرمایه گذاری کنند.

ایمیل مارکتینگ را امتحان کنید

معمولاً سرمایه گذاری زیاد در بازاریابی در مرحله نوزادی برای مشاغل کوچک دشوار است. این جایی است که بازاریابی از طریق ایمیل به شما کمک می کند ، این امر به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه دید کسب و کار آنها را افزایش دهید.

مشاغل کوچک با بودجه محدود بازاریابی می توانند از استراتژی بازاریابی ایمیلی برای جلب مشتری و حفظ مشتری استفاده کنند. این کار به شما امکان می دهد تا در حالی که پیام های شخصی سازی شده متناسب با نیازهای آنها را به اشتراک می گذارد ، برای تبلیغ محصولات و خدمات مربوطه به مخاطبان خود دسترسی پیدا کند.

مشاغل می توانند از طریق ایمیل با خوشامدگویی با کوچکترین نام مخاطبان ، ارسال آرزوهای خودکار در موقعیت های خاص خود ، ایجاد خطوط موضوعی مناسب و ایجاد یک الگوی ایمیل جذاب ، علاقه مخاطب را به خود جلب کنند. یک محتوای ایمیل مرتبط و ارزشمند به احتمال زیاد پاسخ مثبت خواننده را جلب می کند.

ایجاد یک وبلاگ

SME ها می توانند با راه اندازی یک بخش وبلاگ که اطلاعات مفید و مناسبی را به مخاطبان هدف خود ارائه می دهد ، ارزش بیشتری برای برند خود به ارمغان آورند.

وبلاگ نویسی نه تنها مشتریان بالقوه بیشتری را به خود جلب می کند بلکه باعث افزایش چشمگیر بهینه سازی موتور جستجو می شود. پست های وبلاگ ایجاد شده توسط یک کسب و کار محتوای تازه ای را برای فهرست بندی موتورهای جستجو فراهم می کند ، در نتیجه باعث افزایش آگاهی از نام تجاری شرکت می شود. علاوه بر این ، وبلاگ نویسی یک روش ایده آل برای ایجاد نفوذ و رشد اعتماد به صنعت از طریق اطلاعات دانش بنیان است.

گرچه نوشتن مطالب ارزشمند در ایجاد یک وبلاگ موفق بسیار مهم است ، اما تفاوت در بین جمعیت با نوشتن پست های منحصر به فرد برای شناخته شدن سریع بلاگ های شما از اهمیت کمتری برخوردار است.

با توجه به اینکه مردم بیشتر از هر زمان دیگری به اینترنت می پردازند ، کانال های بازاریابی دیجیتال برای زنده ماندن مشاغل کوچک در دوران ویروس کرونا بیش از یک گزینه نیست بلکه یک ضرورت است. علاوه بر این ، انتخاب مجموعه صحیح استراتژی های بازاریابی آنلاین متناسب با مدل کسب و کار و محیط خارجی آنها برای عبور از بحران های آینده مانند کوید بسیار مهم به نظر می رسد.

Kunal Sawhney بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Kalkine ، یک شرکت تحقیق در سهام است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>