ادموندز دامنه تسلا را آزمایش می کند و کوتاه می آید

[ad_1]

وب سایت ایالات متحده ادموندز اخیراً نتایج آزمایش برد واقعی خود را برای وسایل نقلیه الکتریکی منتشر کرده است. قابل ذکر است ، هر تسلا که تیم در سال 2020 آزمایش کرده است با برآورد دامنه EPA مطابقت ندارد. تقریباً تمام سایر خودروهای برقی ادموند آزمایش شده از این تخمین ها برآورده شده اند یا از آن فراتر رفته اند.

همانطور که احتمالاً حدس می زنید ، همانطور که رونالد مونتویا از ادموند گزارش می دهد ، همانطور که احتمالاً حدس می زنید ، برخی از پرها را در مقر تسلا به هم ریخت.

چالشی از طرف تسلا

تسلا از نتایج آزمایشات اخیر دامنه EV وب سایت خودروسازی ادموندز آمریکا راضی نبود ، بنابراین آنها این آزمایشات را دوباره انجام دادند و احتمالاً تسلا را از نتایج جدید حتی کمتر خوشحال کردند.

Brendon Thorne / گتی ایماژ

تسلا از نتایج آزمایشات اخیر دامنه EV وب سایت خودروسازی ادموندز آمریکا راضی نبود ، بنابراین آنها این آزمایشات را دوباره انجام دادند و احتمالاً تسلا را از نتایج جدید حتی کمتر خوشحال کردند.

نتایج کم رنگ این خودروساز را بر آن داشت تا با تیم آزمون ادموندز تماس بگیرد. مهندسان تسلا در مورد ارقام ما اختلاف نظر داشتند و استدلال می كردند كه با متوقف كردن آزمایش برد ما در صفر مایل ، به جای فشار دادن تا زمان شارژ شدن باتری ، ما دامنه واقعی وسایل نقلیه آنها را دست كم می گرفتیم.

بیشتر بخوانید:
* این EV کوچک چینی فروش تسلا را پشت سر می گذارد
* فورد موستانگ Mach-E یک ماشین EV بسیار خوب است ، فقط یک موستانگ خوب است
* خریداران اتومبیل از وسایل نقلیه الکتریکی که تسلا نام ندارند پرهیز می کنند.
* ‘سایبرتراک’ تسلا با شکستن پنجره های ضد شکن ، اشتباه می کند

تسلا گفت که وسایل نقلیه آن دارای یک بافر ایمنی هستند که حتی در زمانی که برد مشخص صفر مایل را نشان می دهد ، رانندگان می توانند به کار خود ادامه دهند. و هنگامی که از این بافر استفاده کردید ، تسلا استدلال کرد ، به شما امکان می دهد وسایل نقلیه آنها با برآورد دامنه EPA مطابقت داشته باشند ، که معمولاً هنگام تخلیه کامل باتری اندازه گیری می شوند.

ادموندز پیست آزمایشی را در صحرای موهاوی کالیفرنیا اجاره کرد تا حداکثر دامنه مطلق پنج خودروی الکترونیکی را آزمایش کند.

اسکات جیکوبز / AP

ادموندز پیست آزمایشی را در صحرای موهاوی کالیفرنیا اجاره کرد تا حداکثر دامنه مطلق پنج خودروی الکترونیکی را آزمایش کند.

این چالشی بود که ما در ادموندز با آن روبرو بودیم ، بنابراین ما یک بیضی کورس بسته به طول 7.5 مایل (12 کیلومتر) را در محل استقرار یک خودروساز غیر وابسته در صحرای موهاوی کالیفرنیا اجاره کردیم. این تسهیلات به ما امکان می داد با خیال راحت پنج EV را رانندگی کنیم تا اینکه باتری آنها کاملاً تمام شود. تسلا یک مدل 3 دور برد را برای آزمایش در اختیار ما قرار داد. ما همچنین مدل 3 Range Plus Plus و Model Y Performance متعلق به Edmunds را که در آزمایش دامنه اصلی ما استفاده شده است ، به همراه دو غیر تسلا برای مقایسه مقایسه می کنیم: یک فورد موستانگ Mach-E و یک فولکس واگن ID.4. اینها را سازندگان آنها نیز تهیه کرده اند.

امتحان

بیشترین عیار سنج های داخل خودرو در عادت های اخیر رانندگی شما هنگام پیش بینی برد باقیمانده است. سردبیران ادموندز برای عادی سازی برد سنج و ایجاد شرایط بازی برابر به رانندگی وسایل نقلیه به همان روش نیاز داشتند.

Tesla Model Y Performance در تست ها 20.3 کیلومتر از قرائت صفر خود عبور کرد.

عرضه شده

Tesla Model Y Performance در تست ها 20.3 کیلومتر از قرائت صفر خود عبور کرد.

در پیست آزمایشی ، ما پنج EV را با سرعت بزرگراه مشترک 65 مایل در ساعت (105 کیلومتر در ساعت) رانندگی کردیم ، تنظیم کنترل اتوماتیک آب و هوا روی 22 درجه ، خاموش صدا ، بدون لوازم جانبی متصل و با چرخاندن رانندگان در شیفت های یک ساعته ، تا باتری ها تمام شود. هنگامی که برآورد برد هر وسیله نقلیه صفر مایل را نشان داد ، ما قبل از توقف کامل ، اندازه گیری آن را اندازه گیری کردیم.

مایل از صفر گذشته است

  • برد فورد موستانگ Mach-E: 7.3 مایل (11.8 کیلومتر)
  • عملکرد تسلا مدل Y: 12.6 مایل (20.3 کیلومتر)
  • فولکس واگن ID.4: 12.9 مایل (20.8 کیلومتر)
  • تسلا مدل 3 Standard Range Plus: 17.6 مایل (28.3 کیلومتر)
  • برد بلند تسلا مدل 3: 25.9 مایل (41.7 کیلومتر)

توجه داشته باشید که چگونه بافر حتی در همان مارک نیز متفاوت است. مدل 3 Long Range دو برابر مدل Y پیش رفت. علاوه بر این ، هیچ نشانه ای وجود نداشت که بتوانید پیش بروید زیرا همه وسایل نقلیه به سادگی صفر مایل مانده را می خوانند. از آنچه می دانستیم ، هر لحظه ماشین ها می توانند متوقف شوند.

فورد موستانگ Mach-E برخلاف تسلا ، قبل از صفر خواندن خودرو ، محدوده تخمینی EPA خود را برآورده می کند.

عرضه شده

فورد موستانگ Mach-E برخلاف تسلا ، قبل از صفر خواندن خودرو ، محدوده تخمینی EPA خود را برآورده می کند.

تقویت نتایج ما

ما همچنین یک تست کنترل را در مسیر برد Edmunds ‘EV با مدل 3 Long Range و Model Y Performance اجرا کردیم و آنها را تا پایان عمر باتری در جاده های عمومی هدایت کردیم. مدل Y 11 مایل (17.7 کیلومتر) از صفر و مدل 3 17.5 مایل (28.2) مسافت دیگر را طی کرد. هر دو از بافرهایی که در مسیر آزمون تجربه کردیم کمتر بود.

ما از تسلا در مورد این اختلاف در محدوده ذخیره س askedال کردیم. این خودروساز گفت که این بافر بر اساس ترکیبی از شرایط نزدیک به گذشته و شرایط لحظه ای ، اساساً تغییرات آب و هوا و زمین ساخته شده است ، به همین دلیل است که “هر بار بافر را نمی توان دقیقاً برای یک عدد تعریف کرد.”

به نظر می رسد ، برخلاف سایر تولیدکنندگان که دارای بافر اضافی هستند ، تسلا تمام طیف را شامل می شود تا زمانی که باتری در ادعاهای خود کاملاً خسته شود.

تهیه شده

به نظر می رسد ، برخلاف سایر تولیدکنندگان که دارای بافر اضافی هستند ، تسلا تمام طیف را شامل می شود تا زمانی که باتری در ادعاهای خود کاملاً خسته شود.

غذاهای آماده برای خریدار EV

اگر محدوده باتری ذخیره آنها را در نظر بگیریم ، یا مسافتی را که طی می کنیم بیش از نقطه صفر مایل مانده است ، برخی از تسلا ها قادر به برآورد EPA خود در آزمون برد واقعی Edmunds خواهند بود.

اما حتی در این سناریو نیز الزاماتی از جمله رانندگی محافظه کارانه در آب و هوای معتدل و استفاده از حداکثر شارژ باتری تسلا وجود دارد ، حتی اگر تسلا این کار را فقط برای سفرهای طولانی مدت توصیه می کند.

اکثر تسلا هایی که ما تاکنون آزمایش کرده ایم – چهار مورد از شش مورد – برآوردهای EPA آنها را حتی با وجود داشتن یک بافر ایمنی برآورده نمی کنند. بعلاوه ، تقریباً همه ادموندهای EV بدون نیاز به درج بافرهای ایمنی خود ، تخمین های EPA را برآورده یا از آن فراتر رفته اند.

Volkswagen ID.4 EV نیز بدون نیاز به استفاده از بافر ایمنی ، به راحتی برآوردهای EPA را برآورده می کند.

عرضه شده / عرضه شده

Volkswagen ID.4 EV نیز بدون نیاز به استفاده از بافر ایمنی آن به راحتی برآوردهای EPA را برآورده می کند.

خریداران احتمالی تسلا باید بدانند که برای استفاده از طیف گسترده ای که تبلیغ می شود ، باید از مرز صفر مایل نشان داده شده احساس راحتی کنند. این نه تنها خطرناک است ، بلکه همچنین به مالک نیاز دارد تا باتری را عمیقا تخلیه کند ، که برای سلامتی طولانی مدت باتری توصیه نمی شود.

ادموندز می گوید

آزمایش محدوده EV ادموندز به معنای کلمه قطعی برد خودرو نیست بلکه یک مکمل واقعی برای آزمایش EPA آزمایشگاهی است. ما آزمایش را تا صفر مشخص شده ادامه خواهیم داد زیرا هرگز به مشتریان توصیه نمی کنیم به دامنه بافر غیر قابل پیش بینی اعتماد کنند.

_____

این داستان توسط وب سایت خودروسازی Edmunds در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفت. رونالد مونتویا سردبیر ارشد مشاوره مصرف کننده در ادموندز است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>