اتحادیه می گوید ، زمان ارزیابی مجدد مقاصد Covid-19 “پر خطر” Air NZ چیست

[ad_1]

اتحادیه می گوید ، دو مورد اخیر Covid-19 ایر نیوزلند از شهرهای آسیا رخ داده است که توسط وزارت بهداشت خطر بالایی محسوب نمی شود ، نشان می دهد زمان آن رسیده است که ارزیابی کنید که مقصد بیشترین خطر را برای خدمه دارند.

روز یکشنبه وزارت بهداشت گفت که یکی از اعضای خدمه ایر نیوزلند پس از بازگشت از ژاپن آزمایش Covid-19 مثبت است.

این زن در تاریخ 28 فوریه از ناریتا به نیوزیلند بازگشت و نتیجه منفی Covid-19 را پس داد. عضو خدمه بعداً یک آزمایش مثبت را پس از یک سواب که روز شنبه به عنوان بخشی از آزمایش نظارت روتین انجام شد ، پس داد.

فرد به تاسیسات قرنطینه جت پارک منتقل شده است و از 14 خدمه هوایی دیگر خواسته می شود که ایزوله و آزمایش مجدد کنند.

بیشتر بخوانید:
* 1.7 میلیارد دلار هزینه هواپیمای جدید: در اینجا نحوه ظهور ناوگان Air NZ با افزایش سطح مسافرت نشان داده شده است
* Air NZ پس از “برخورد با بلوک” ، برنامه های تمیز کردن هونولولو را خنثی می کند
* تحلیلگر می گوید ، نظرات Air NZ در مورد بهبود سفرهای هوایی بین المللی “بسیار خوش بینانه” است

سخنگوی حمل و نقل هوایی اتحادیه E Tū Savage گفت که این اولین مورد مثبت Covid-19 از یک خدمه هواپیمای نیوزلند از اواخر نوامبر است ، زمانی که یکی از خدمه که با پرواز فقط با محموله از شانگهای بازگشت مثبت بود.

طبق دستورالعمل های موجود ، خدمه بین المللی هواپیمایی نیوزلند تنها در صورت بازگشت به مقصد مورد نظر وزارت بهداشت ، که در این مرحله فقط لس آنجلس و سانفرانسیسکو را شامل می شود ، باید در بازگشت به نیوزیلند منزوی شوند.

Savage گفت: “دو نمونه اخیر از آلوده شدن خدمه کابین ، هر دو در مقصد آسیا رخ داده اند.”

“احتمالاً زمان آن رسیده است که ارزیابی کنیم آیا این درگاه ها خطر اضافی دارند یا اینکه یک حادثه جداگانه است.”

عضو خدمه Air New Zealand که پس از پرواز در ژاپن آزمایش مثبت داده است ، یک کاربر مکرر از برنامه Covid Tracer بوده است.

عرضه شده

عضو خدمه Air New Zealand که پس از پرواز در ژاپن آزمایش مثبت داده است ، یک کاربر مکرر از برنامه Covid Tracer بوده است.

Savage گفت: الزامات خدمه پرواز اقدامی متعادل کننده بین امنیت مرز و اطمینان از عدم تحمیل فشارهای غیرضروری به خدمه است.

وی گفت ، تاکنون وزارت بهداشت تعادل را به درستی برقرار کرده بود.

وی گفت که مهم است که قبل از اعمال نیازهای اضافی به خدمه ، بدانیم که چه اتفاقی افتاده است.

“فقط در این صورت است که واقعاً می توانیم ارزیابی کنیم که آیا سیستم ها و قوانین بهداشتی و ایمنی برای خدمه هواپیما نیاز به تغییر دارد یا نه.”

نخست وزیر جاسیندا آردرن گفت TVNZ ایر نیوزلند تمام آنچه را که از آن خواسته شده بود انجام داده بود و دولت قبلاً در حال ارزیابی بود “آیا ما نیاز به افزایش سطح انتظار برای کشورهای مختلف داریم”.

وی انتظار داشت که وزارت بهداشت به زودی این ارزیابی را به پایان برساند.

“با تغییر شرایط در مکان های مختلف ، بررسی می کنیم که آیا باید کاری را که انجام می دهیم افزایش دهیم یا نه.”

در آگوست ایر نیوزلند اقدامات زیر را در مورد خدمه برای استخدام در معرض خطر متوسط ​​، از جمله Narita ، هنگ کنگ ، شانگهای اعمال کرد:

  • خدمه هواپیما هنگام حرکت از طریق ترمینال از ماسک و دستکش استفاده می کنند
  • خدمه هوایی از حمل و نقل خدمه خصوصی به هتل ها استفاده می کنند و با مسافران دیگر مخلوط نمی شوند
  • خدمه هوایی در هتل ها منزوی می شوند و سفرهای خارجی را به 1 ساعت در هر دوره 24 ساعته محدود می کنند
  • خدمه هوایی مجاز به استفاده از سالن بدنسازی یا استخر هتل در هنگام ترخیص کار نیستند
  • خدمه هوایی مجاز به ملاقات با سایر خدمه در هنگام ترخیص نیستند
دانشیار دانشگاه اوتاگو جیمز اوشر می گوید باید دوره های انزوا برای خدمه تجدید نظر شود.

عرضه شده / موارد

دانشیار دانشگاه اوتاگو جیمز اوشر می گوید باید دوره های انزوا برای خدمه تجدید نظر شود.

دانشیار گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی دانشگاه اوتاگو ، جیمز اوشر گفت که مورد مثبت اخیر ضعف در مرز نیوزلند را برجسته کرده است.

اوشر گفت: “خدمه هوایی در یک محیط پر خطر و بدون تجهیزات کامل محافظ شخصی کار می کنند.”

“در حالی که در حال حاضر اقدامات تخفیف خطر وجود دارد ، هم در سفرهای هوایی و هم در مقصد خارج از کشور ، این موارد برای جلوگیری از عفونت کافی نیست ، همانطور که در این مورد نشان داده شده است.”

وی گفت: روش ها باید بررسی و تشدید شود تا خطر ورود ویروس کرونا به نیوزیلند کاهش یابد.

“این باید شامل بررسی مجدد دوره انزوا برای خدمه هواپیما در بازگشت به نیوزیلند و فرکانس رژیم آزمایش باشد.”

مدیر عامل شرکت ایر نیوزلند ، کری هوری هانگانویی گفت که این امر به دنبال توصیه های وزارت حمل و نقل ، وزارت بهداشت و تیم پزشکی هواپیمایی خود برای حفظ امنیت مردم انجام شده است.

هواپیمایی که از لس آنجلس و سانفرانسیسکو بازگشت به مدت 48 ساعت در یک هتل قراردادی منزوی بود ، گفت. ایر نیوزلند از هتل گرند ویندزور در اوکلند استفاده می کرد.

پس از 48 ساعت در انزوا ، خدمه هواپیما باید یک آزمایش Covid-19 را انجام دهد و تا زمانی که نتیجه آزمایش منفی برگردد ، آن را جدا کند.

“مقصد پرخطر ، متوسط ​​یا کم توسط وزارت بهداشت تعیین می شوند و این ماتریس خطر به طور منظم بررسی می شود.”

وی گفت که تمام خدمه هواپیمایی دیگر که در پروازهای بین المللی کار می کنند ، باید در طی هفت روز پس از امضای وظیفه ، به عنوان بخشی از آزمایش نظارت وزارت بهداشت ، آزمایش کنند.

“پس از اتمام پنجره ، در تاریخ عضویت بعدی خدمه کابین ، پنجره جدیدی شروع می شود.”

وی گفت ، Air New Zealand یک مرکز آزمایش داخلی را ایجاد کرده بود که از آگوست سال 2020 فعالیت می کرد. کارکنان همچنین امکان آزمایش در ایستگاه محلی آزمایش یا پزشک عمومی خود را داشتند.

ایر نیوزلند برای جلوگیری از ایمنی خدمه و مسافران از Covid-19 اقدامات دیگری نیز انجام داده است. در ژانویه ایر نیوزلند به تمام مسافران پروازهای خود ملزم به استفاده از ماسک صورت شد.

تا آن زمان ، این پرواز فقط در شبکه داخلی خود و همچنین پروازها به استرالیا ، راروتونگا ، ساموآ ، کره جنوبی و تونگا اجباری بود.

وی گفت ، تعامل بین مسافران و خدمه در پروازهای هواپیما بسیار کم بود ، به ویژه در خدمات منطقه ای که از نظر مدت زمان هوا کوتاه تر هستند.

وی گفت که خدمات منظم غذا و نوشیدنی آن در پروازهای داخلی برای کاهش بیشتر خطر انتقال به حالت تعلیق درآمده است.

با دولت همکاری کرده بود تا آزمایشات قبل از عزیمت را برای خدمات بین المللی انجام دهد.

“ما کاملاً از این امر پشتیبانی می کنیم تا به کاهش خطر برای خدمه و سایر مشتریان کمک کنیم.”

واکسیناسیون برای 3800 نفر از کارگران خط مقدم ما در حال انجام بود.

آردرن گفت عضو خدمتی که آزمایش مثبت داده بود هفته گذشته واکسینه شد اما مدت زمان لازم برای موثر بودن واکسن طول کشید.

Hurihanganui گفت: تمیز کردن هواپیمای آن بیش از دستورالعمل ها و الزامات بین المللی و داخلی است.

“هواپیماها با Calla 1452 که ویروس Covid-19 را از بین می برد کاملا تمیز می شوند.”

وی گفت: این محصول برای استفاده توسط سازندگان هواپیما ، سازمان بهداشت جهانی و انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی تأیید شده است.

وی گفت ، خدمه هواپیمایی ایر نیوزلند که به مقاصد بین المللی کار می کنند فقط در هتل های قراردادی که توسط این شرکت هواپیمایی توافق شده است اقامت داشتند.

در حالی که در مکانهای پر خطر بودند ، خدمه هواپیما هنگام حرکت از طریق ترمینال ماسک و دستکش داشتند. برای رفت و آمد به هتلها از حمل و نقل خدمه شخصی استفاده می کرد. برای مدت زمان تحمل در هتل ها جدا شده اند. وی گفت كه هنگام استفاده از سالن ورزشی یا استخر هتل مجاز به استفاده از آنها نبوده و كل غذا به اتاق آنها تحویل داده شده بود.

به گفته وی ، خدمه در لس آنجلس دارای پروسه ترمینال خدمه مشخصی بودند که با امکان دادن به خدمه برای عبور ، جدا از مسافران ، خطر قرار گرفتن در معرض فرودگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می داد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>