آنچه قبل از استفاده از آن توصیه بازاریابی باید در نظر بگیرید

[ad_1]

نظر: اینترنت بهترین و بدترین فرصت را برای ما به ارمغان آورده است.

من به اندازه کافی بزرگ شده ام و به یاد می آورم که برای انجام پروژه های مدرسه من لازم است در مجموعه ای از دائرlopالمعارف ها که حداقل 10 سال از عمرم می گذرد ، “آن را جستجو کنم”. بله – من در جهانی زندگی کردم که گوگل نداشت. و به نوعی زنده ماندم.

آن زمان دستیابی سریع به اطلاعات دشوار بود. و اطلاعات به روز؟ غیرممکن است حتی دریافت اینتل از یکی از اعضای خانواده در خارج از کشور اغلب شامل چندین هفته ارسال نامه و سپس انتظار پاسخ است! (منظورم این است که ما می توانستیم تلفن کنیم ، اما این گران بود!)

امروزه ، کسب اطلاعات به آسانی تایپ کردن “بهترین روش نوشتن ستون” و خواندن کلیه دانش فنی در چند ثانیه است. سپس می توانم با باز کردن پستی در شبکه های اجتماعی و درخواست بازخورد ، درباره آن اطلاعات بازخورد بگیرم. ساده!

ساده اما همیشه بهترین روش نیست.

بیشتر بخوانید:
* شش نکته از طرف کارشناسان Digital Boost که مشاغل موجود در مناطق برای موفقیت باید انجام دهند
* چگونه هدایای رایگان می توانند به رشد تجارت شما کمک کنند
* پنج نکته برای ایجاد شرکت های نوپا از بنیانگذار کیوی

بسیاری از ما ذاتاً به اطلاعاتی که در اینترنت می خوانیم ، توصیه هایی که از غریبه های مطمئن می گیریم و نکاتی که از افرادی می شناسیم اعتماد داریم. اگر این کار را نمی کردیم زندگی مکان دشوارتری بود!

با این وجود همه اطلاعات یکسان نیستند و مهم این است که اطلاعات را فیلتر کنید تا مطمئن شوید برای کسب و کار شما بهترین است.

دفعه دیگر که به دنبال پاسخ هایی برای بازاریابی خود هستید ، مطمئن شوید که موارد زیر را در نظر دارید:

آیا این فرد بازار هدف من است؟

اگر از کسی خواسته اید که برای شما یک لوگو طراحی کند ، یا برخی از نسخه های وب سایت را برای جذب بازار هدف خود ایجاد کنید ، باید مطمئن شوید که از آرم یا کپی از افرادی که در همان بازار هدف هستند بازخورد می گیرید!

همین امر در مورد قیمت گذاری ، صفحات رسانه های اجتماعی و هر چیز دیگری که می خواهید بررسی کنید صدق می کند.

یکی از اشتباهات رایجی که صاحبان مشاغل کوچک در آن انجام می دهند ، دریافت بازخورد در گروه های فیس بوک است. شما ممکن است در گروهی از صاحبان مشاغل باشید ، اما آیا آن صاحبان مشاغل همه بازار هدف شما هستند؟

احتمالا نه. (اگر می خواهید نتایج بهتری داشته باشید ، بازار هدف خود را در این پست مشخص کنید ، و از افراد بخواهید که قبل از پاسخگویی اعلام کنند که آیا همان بازار هدف هستند یا نه).

آیا فرد متخصص است؟

در حالی که ما در مورد گروه های فیس بوک هستیم ، آنها مکانی باورنکردنی برای جستجوی اطلاعات و نکاتی برای کمک به تجارت شما هستند. ما خودمان یک گروه فیس بوک داریم و این یکی از مکانهای مورد علاقه من در اینترنت است. (اگر می خواهید آن را بررسی کنید به آن MAP IT Marketing گفته می شود).

با این حال ، آنها همچنین مکانی هستند که می توانید طیف وسیعی از مشاوره ها را دریافت کنید ، و برخی از آنها کاملاً اشتباه است ، برای مرحله شغلی ، بودجه یا نیازهای شما مناسب نیست.

چیزهای زیادی برای گفتن در مورد جذب گروه بزرگی از مردم در مورد اینکه از چه سیستم های الکترونیکی استفاده می کنند ، چگونه تبلیغات فیس بوک خود را انجام می دهند یا آنچه که باید در اینستاگرام انجام دهند وجود دارد.

با این حال ، اطمینان حاصل کنید که توصیه ها را وزن کرده و دوباره آن را بررسی کنید. این امر به ویژه اگر از طرف شخصی ارائه شود که در آن منطقه خدماتی ارائه می دهد. بررسی های آنها را بررسی کنید و قبل از کار با آنها از آنها س askال کنید.

آیا این بازار نیوزلند مناسب است؟

اگرچه یافتن اطلاعات از همه جا بسیار آسان است ، اما باید مطمئن شوید که در بازار کیوی کاربرد دارد.

در اینجا عوامل مختلفی وجود دارد. جمعیت ما بسیار کمتر از ایالات متحده یا انگلستان است. یادم می آید که از مربی تبلیغات فیس بوک امریکایی ام آموزش دیدم و او گفت: “تعداد مخاطبان کوچک هدفمند کاملاً یک میلیون نفر است.” نه در نیوزیلند اینطور نیست.

توصیه هایی که ما در مورد بازاریابی می کنیم نیاز به مشاوره مناسب صاحبان مشاغل ساکن و کار در مناطق کوچکتر دارد. این می تواند از هزینه های بودجه ، نوع تبلیغات شما ، نحوه فروش شما باشد.

آیا توصیه ای برای اندازه و مرحله شغلی شماست؟

با همکاری با برخی از سازمان ها و شرکت های بزرگ ، می توانم به شما بگویم – مقدار هزینه (و اتلاف) برای فعالیت بازاریابی بسیار زیاد است. شما نمی توانید نوع بازاریابی آنها را با خود مقایسه کنید.

به عنوان مثال ، در حالی که مارک های بزرگ توانایی پرداخت هزاران هزینه آگاهی از برند را دارند ، اما این نباید برای شما در اولویت باشد (مگر اینکه سلطه جهانی را در ذهن خود داشته باشید). بودجه بازاریابی شما نیاز به استفاده هوشمندانه و اغلب با سرمایه گذاری سنگین تر به موقع دارد ، نه پول کل.

مگر اینکه ما بدانیم چه چیزی در زیر کار شما است ، ارائه مشاوره در مورد آنچه باید انجام دهید می تواند شما را در مسیر اشتباهی سوق دهد.

آیا این فقط یک حواس پرتی بزرگ و براق است؟

به عنوان یک زن بزرگسال که در حال حاضر به راحتی حواس پرتی تیکتوک را پرت می کردم (من در نیمه کار نوشتن این مقاله بودم که چهل و پنج دقیقه تماشای 15 فیلم دوم درباره Canva و عکس برداری را از دست دادم …) من حواس پرتی را می دانم.

ما به همه تاکتیک ها و همه ترفندها نیاز نداریم. اگر اصول یک پیام واضح و ایده روشنی راجع به اینکه با چه شخصی صحبت می کنید ، کسب نکرده اید ، هیچ نوع تاکتیکی به شما کمک نمی کند تا رشد مداوم داشته باشید.

آخرین کاری که می خواهم انجام دهید توقف درخواست کمک ، مشاوره و جستجوی راه های بهتر برای انجام بازاریابی است. من عاشق تماشای کمک مردم هستم. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اطلاعات را قبل از استفاده در کسب و کار خود با برخی از افکار بالا بسنجید

راشل کلاور یک استراتژیست بازاریابی ، متخصص در تولید سرب و بازاریابی محتوا است. او مالک Identify Marketing است که با مشاغل کار می کند تا استراتژی لازم برای بیان بهتر داستان خود را برای افراد مناسب ایجاد کند. با پادکست هفتگی MAP IT Marketing خود – که برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک در مورد بازاریابی ایجاد شده است ، هماهنگ شوید.

Identify Marketing یک شریک محتوایی با Stuff برای اطلاعات تخصصی کسب و کار کوچک است. رویدادهای راشل را در اینجا پیدا کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>